GO motoru ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No pěkné ... Hele, neřeš teď nic jinýho než tu kompresi, VA/VB turbo ani soft ji nevylepší.
Podle mě tahle sada na fotce je uplně OK, jestli tedy naměříš 19-20bar a to na všech, studený/teplý motor, s vyndanýma ostatníma žhavkama, to je pěkně na ... Přesto se pokus to ověřit druhým měřákem.
Překvapuje mě, že olej to nebaští, olej to neředí, že by tedy spodek měl být OK. Jen tak pro info, když jsi měl hlavu dole, přesahy v HU jsi nezkoukl?
Ale co se tedy přehlíží na vršku to budeš muset najít, zas toho tolik není. Jestli se fakt nepovedla vačka, nebo ten kompletní repas hlavy.
Druhej topic, kde to řešils je tady
https://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=172086
Podle mě tahle sada na fotce je uplně OK, jestli tedy naměříš 19-20bar a to na všech, studený/teplý motor, s vyndanýma ostatníma žhavkama, to je pěkně na ... Přesto se pokus to ověřit druhým měřákem.
Překvapuje mě, že olej to nebaští, olej to neředí, že by tedy spodek měl být OK. Jen tak pro info, když jsi měl hlavu dole, přesahy v HU jsi nezkoukl?
Ale co se tedy přehlíží na vršku to budeš muset najít, zas toho tolik není. Jestli se fakt nepovedla vačka, nebo ten kompletní repas hlavy.
Druhej topic, kde to řešils je tady
https://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=172086
Samozřejmě druhý měření asi nechám někde udělat a nebo až otevřou krámy, tak v JSC koupím nový budík a zkusím ho vyměnit, nebo si udělám měřák jen na tento motor a bude, jako jsem si udělal na měření tlaku oleje.
Ale napadla mě ještě jedna věc, kde jsem mohl při skládání udělat chybu a tou je rozvodový kolo na vačce.
Mám tu doma náhradní a koukám na něj a zjistil jsem že není až takový problém to rozvodový kolo otočit vůči hnacímu co je naražený na vačce.
Vzhledem k tomu, že výstupky co určují polohu vačky jsou na hnacím kole, ale ozubení na řemen je na hnaném kole, tak se ptám zda by v případě že hnané kolo otočím, mohl motor normálně běžet, ale úhel nastavení by byl natolik jiný, že je vysoká spotřeba na volnoběh a zároveň i při normální jízdě.
Případně zda nemáte obrázek jak májí být tyto kola ve správné poloze.
Díky.
Ale napadla mě ještě jedna věc, kde jsem mohl při skládání udělat chybu a tou je rozvodový kolo na vačce.
Mám tu doma náhradní a koukám na něj a zjistil jsem že není až takový problém to rozvodový kolo otočit vůči hnacímu co je naražený na vačce.
Vzhledem k tomu, že výstupky co určují polohu vačky jsou na hnacím kole, ale ozubení na řemen je na hnaném kole, tak se ptám zda by v případě že hnané kolo otočím, mohl motor normálně běžet, ale úhel nastavení by byl natolik jiný, že je vysoká spotřeba na volnoběh a zároveň i při normální jízdě.
Případně zda nemáte obrázek jak májí být tyto kola ve správné poloze.
Díky.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
Pokud krabici otevřel sám, tak (01)04052938000016(21)7DVB9X290ZXZM3 je pravý díl od KolbenSchmidt
https://brandprotection.ms-motorservice ... ine-check/
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Já tipuji, že jen blbě měří, pokud ne, je to repasem hlavy, že by tam měl nějaké nízké písty bez změny na ojkách podle kresby na válcích to nevypadá.
https://brandprotection.ms-motorservice ... ine-check/
https://img35.rajce.idnes.cz/d3502/5/51 ... .jpg?ver=3
Já tipuji, že jen blbě měří, pokud ne, je to repasem hlavy, že by tam měl nějaké nízké písty bez změny na ojkách podle kresby na válcích to nevypadá.
mám stejnou sadu a budík lže jak Prymula. Já jezdil s jedničkou octou s rotačkou na kolech 15,pak 16 a 17. A spotřeba stejná. Pořád svítilo 5.3 a tak nějak to i bylo. Viděl bych problém v hlavě. Asi vačka. A těsnění jsi dal správně silný?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
To je právě možná další problém, těsnění jsem dal podle toho jaké tam bylo.
Bylo tam třídírové tak jsem koupil třídírové, k opravené hlavě jsem žádné info nedostal a protože do garáže jezdím o víkendech kdy je vše zavřené a v okolí není jediný obchod s ND, tak jsem prostě koupil tohle a doufal.
Navíc hlava tam šla jiná než tam byla.
Bylo tam třídírové tak jsem koupil třídírové, k opravené hlavě jsem žádné info nedostal a protože do garáže jezdím o víkendech kdy je vše zavřené a v okolí není jediný obchod s ND, tak jsem prostě koupil tohle a doufal.
Navíc hlava tam šla jiná než tam byla.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Hlava nemá na tloušťku těsnění vliv. Základ bude asi znovu a něčím ověřeným změřit tlaky. Pak už asi jen nechat zkontrolovat vstřiky a případně ta vačka.Nic jiného mne nenapadá. Ale řešil jsem něco podobného před časem na jednom bxe a vačka byla nějaký fake páč už po asi 5000km byla chycená. A hlavně po výměně za pěknou origo byl rázem problém vyřešený.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km