Stránka 4 z 5

Napsal: 25 říj 2020, 19:17
od tiguan2
favo píše:Tlaky tedy nějak ještě pořeším.
Vačku - uvidím zda Huml něco najde a kolik za ní bude chtít.
Co se hlavy týká tak věřím že je OK, ale vždy se může něco stát, ale v Engitecu už mi dělali několik motorů a nikdy nebyl problém.
Jednu mam doma z motoru AJM 85kw kdybys chtěl ma do 30tis km
https://www.autokelly.cz/Product/ET-HV0 ... 2;33323463

Napsal: 25 říj 2020, 22:30
od Huml
zítra mrknu a dám vědět

Napsal: 26 říj 2020, 18:18
od favo
Díky za nabídku,ale pokud bych kupoval jinou tak jedině originál.
Druhá otázka je zda ASZ nemá jinou jak AJM protože mám pocit že když mi ji hledali ve škodovce tak pro ASZ tam byla jen jedna a jiný kód motoru u ní nebyl.

Napsal: 26 říj 2020, 18:40
od Jarda S.
PD má vačky stejný liší se jen klasika/dpf

Napsal: 26 říj 2020, 20:54
od zizalak
Dával jsem vačky ET i MacDiesel a good.

Napsal: 27 říj 2020, 13:35
od favo
No to je dobrý vědět, ale jak jsem psal, když mi jí hledali ve škodovce tak mi tenkrát řekli cenu, ale pak se technik zarazil a říkal vy máte ASZ takže to bude tato a cena byla rázem vyšší.
Z toho jsem usoudil, že 74, 85, 96 a 110 mají každý jinou vačku.
Při výměně jsem si jen pro jistotu opsal číslo vačky co v motoru byla a to:
G 3244NBP1 1R

Napsal: 27 říj 2020, 16:47
od tiguan2
Nevim kde to technik vzal ale vačky jsou stejný jak bylo psáno výše.

Napsal: 27 říj 2020, 18:14
od Tom.s
Dle mojí Etky je to stejný 038109101R ATD,AXR,ASZ ARL tě chtěl chlapec asi podojit

Napsal: 27 říj 2020, 20:03
od favo
Tak jsem zase o něco chytřejší.
Abych to zkrátil, dnes jsem koupil od Humla jednu pěknou originál vačku, takže kdyby bylo nejhůř, tak tu stávající mám zaco vyměnit, ale v plánu je přidat jí k druhé hlavě, abych měl celý komplet.
Na kompresiometr pořídím nový budík s glicerinovou náplní a udělám měření znovu, nejllépe s něčí pomocí abych slyšel a cítil zda někde neutíká tlak.
No a už mi zbývají jen ty vstřiky, přesněji nový špičky.

Napsal: 28 říj 2020, 09:55
od Rayx
Na měření komprese jsou dobrý sady právě s tím "dušovým" atd. ventilkem v cestě, na měření komprese válce pak není třeba mít tlumenou rafiku budíku glicerinem, zajímá tě maximálně dosažený tlak a jeho průběh není tak důležitý.
Kdyby to bylo měření třeba tlaku nafty na tandemu, nebo jinde, kde je budík na přímo bez "zpětáku" na okruhu, tam má potom samozřejmě gliceriňák svý opodstatnění ;)

Fakt jsem zvědav, co naměříš s pomocníkem, laborovals kolem motoru moc a nakonec by to skončilo na jeho kompresi ... Škoda žes ji neměřil už před sundáním hlavy a nandáním tý repáslý, mít info o stavu motoru než se do něj šáhne je chvilka měření a je to neocenitelný pro hodnocení co dál, myslím že základ všeho nejen u motorů :)

Napsal: 28 říj 2020, 14:28
od favo
Ray, to je právě ten problém, já si tu kompresi změřit chtěl, ale otevřel jsem sadu s kompresiometrem co má i ty dušový ventilky a zjistil jsem, že tam výrobce idiot dal místo M10x1 v potřebný délce 2x M10x1,25. Bohužel jsem tu sadu měl koupenou příliš dlouho a rozbalil jsem jí až před opravou motoru. To už bylo pozdě něco řešit a tak jsem to udělal bez měření komprese a následně objednal jinou sadu, tentokráte bez ventilků no a ta měří jak měří.
Na tu s ventilkama už jsem slyšel kritiku, že pouští tlak a podobně tak jsem řešil jiný typ.
Co se týká budíku s glicerinem, tak nemám na výběr, protože tam kde nakupuji mají budíky s tlakem nad 20Barů jen s glicerinovou náplní.

Napsal: 28 říj 2020, 16:41
od Jarda S.
to máš stejnou sadu jako já (LOL) už pár let se na ní práší když nemám vhodnou redukci (wallbash)

Napsal: 22 zář 2021, 08:55
od Jarda S.
přifařim se s dotazem, chystám se měnit kroužky má smysl měnit i ojniční šály nebo nechat původní ? (hm) na tachometru je 370k km (kdoví jestli skutečných)

Napsal: 22 zář 2021, 17:42
od jericho-3
V těchto km je to už pokus-omyl a "záběh" bude trvat dlouho. Když už tak bych použil místo nových kroužků kroužky do vyběhaných motorů Goetze, pokud jsou pořád na trhu..A šály jsou povinností ne volbou..

Re: GO motoru ASZ

Napsal: 27 říj 2022, 20:41
od Jarda S.
vytáhnu kostlivce, musim vyměnit písty na AVF a "nová" sada má rozměr 79.44, ale stará měla 79.46 :( ted co s tím ? složit a neřešit nebo hledat původní rozměr podle bloku ?