1.2 HTP BZG, starty.

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

morningstar1989
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 14 srp 2020, 09:33
Bydliště: Mala Ida

Příspěvek od morningstar1989 »

takemu cloveku nasrat do ruk (LOL)
neviem cuvat s vozikom
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

ano myloši...myslím že to ukazovalo 136stupňů ale to už fakt tahám z paty, ale určitě okolo těch 140...a hele miloši, já tě trumfnu

Znamý má T5 PD s DPF...a to dpf má plné a nedá se už vyregenerovat. Auto mu padá do nouzáku po rozsvícení cedníku...je potřeba ho vyndat a buď vyměnit, nebo zkusit čistění....volá mi a říká, Oťas potřebuji abys mi poradil, kde koupit dobrou diagnostiku na VW...dobrý doporučil jsme mu autocom.soft a ty repasovaný kabely nestojí svět....paráda, poděkoval, koupil, nainstaloval.....a je spokojený....ušetřil neřeší to dpf, ale vozí sebou ntb, aby když mu to padne do nouze, tak to odmazal a jel dál...to je jeho řešení - a to myslím vážně
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:ano myloši...myslím že to ukazovalo 136stupňů ale to už fakt tahám z paty, ale určitě okolo těch 140...a hele miloši, já tě trumfnu

a to myslím vážně
nemusíme se trumfovat a ani asi nechceme tebe to baví a mě určitě ještě nějaký rok, ptal jsem se manželky a mám v hlavě 138 stupnů, je to 10 let, to jen tak pokec,

a co se týče dpf, co já pořešil softem, majzlem, a věcma co ti rozum nebere, nové katy ve kterých nic není, nebo kouřivost PD 0.8 a já dokázal O.O36,

len ta trůba chýba len ta trůba a žižkovi lahký gulomet
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

NOVONE bylo to nějakým tím čidlem?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, taky u nás bylo pár lidí a chtěli to PDF (noteeth) přes diagnostiku "vypnout" nechtěli pochopit že tak to prostě nefunguje
Nějaký takový zásahy jakože vymlátím kat nebo DPF dělat nebudu,zajeď si jinam kde ti to udělají,lidi jsou pak schopni to otočit proti tobě když jsou jinde v servisu nebo u nějakýho chytráka budou tvrdit že o tom nevěděli a co seš za lempla...sorry neměl sis to kupovat,já za to nemůžu
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

OťasTDi píše:NOVONE bylo to nějakým tím čidlem?
Ahoj,já se k tomu ještě nedostal.Mezitím tchýně sejmula srnu,tak se řešila oprava předku.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tak vypadá, že u mě vyřešeno.
Nedocvaklý snímač otáček váčky ve ventil deklu, čili snímač daleko od váčky.Na první pohled nezjistitelné..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“