Největší koncerny -nejhorší motory..

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Největší koncerny -nejhorší motory..

Příspěvek od jericho-3 »

https://www.autozive.cz/toto-jsou-nejho ... ela-dobre/

A Ital žádný, no není to divné? :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

S těma 2,0PD souhlasím to nebrat , proč když jde najít 1,9 .

Ale pane italmanijaku , jakej Ital 2015 a vejš se dá koupit?
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

no v tomhle se zastanu iveco 2.3 a 3.0 sou povedeny narozdil od 2.5 a 2.0 co davaj do craftru
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

toby66kw píše:S těma 2,0PD souhlasím to nebrat , proč když jde najít 1,9 .

Ale pane italmanijaku , jakej Ital 2015 a vejš se dá koupit?
(LOL) , všechny, a mají jednu výhodu, že ani jeden motor dnešní nabídky nemá problémy rázu diletantismu konstrukce..Pokud bychom popisovali "úspěšnost" koncernu/a nejen jeho/ nestačil by zde prostor k vyjádření..Majitelé motorů z Itálie se chechtají koncernmaniakům a já je obdivuji, jsou to rození montéři a mnoho z nich by si mohlo otevřít dílnu jako specialisté na koncern se zásobami dílů na světelné roky dopředu, které vyndali ze svých vozů "preventivně"..Ale je to vlastně v pořádku, aspoň díky těmto motorům se servisy plynule rozvíjejí a jsou tam ještě mecháni, kteří se klidně i do motoru pustí , protože své zkušenosti mají právě díky koncernu, který své neumětelství rozvinul právě až po přelomu století..A tehdy mnozí byli zrovna v učení, takže to zachytili právě včas... :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Světelný rok je jednotka délková nikoli časová. ;)
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Upřímně řečeno, tyhle pochybné recenze a pseudotesty mě nechávají ledově klidným. Jsou to často bláboly, které nemají žádnou objektivně doložitelnou míru pravdivosti.

Tento článek je také do jisté míry velmi zavádějící. Například co se týká motorizace 1,5 dCi od Renaultu. Tento motor poruchami EGR absolutně netrpí, prakticky lze říci, že uživatel ani neví, že něco takového v motoru má. Mám kolem sebe stovky majitelů Renaultů a jako člen fóra a klubu se s desítkami z nich osobně znám. Motor 1,5 dCi je mimořádně rozšířený (mám ho taky) a nikdo nemá problém s EGRem. A dokonce můj kolega v práci má autoškolu a tuto motorizaci mají ve čtyřech exemplářích Clio III. Autoškolovým režimem mají najeto přes 300 tisíc km a EGR bez problému původní.
Dvouhmotový setrvačník je navěky. Oproti motorům VW, kde tu a tam problémy byly, Renault dvouhmoty vůbec neřeší.
Stejně tak údajně problematické ojniční šály u těchto motorů je jen nafouknutá bublina. Ano, tu a tam docházelo k jejich předčasnému opotřebení, zejména z počátku výroby, ovšem při počtu vyrobených motorů je tato závada vyjádřena číslem necelé jedné desetiny promile (tedy méně než jeden motor z deseti tisíc vyrobených).

A tak je to se vším u takovýchto "odborných" článků. Takže za mě klid, hoši, není důvod k znepokojení.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 29 říj 2019, 17:19, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Čekal jsem, že se za Renaulta ozveš , i já mám zato, že 1,5 dCI křivdí..Ale vždy jsou jakékoliv rezence zdrojem nelibosti, pokud nevyzní tak, jak ten který čtenář je naladěn. Ale tady se moc nespletli, hlavně u koncernu a to jde jen o diesely..Třeba na SM a jeho techniky se nadává, ale určitá objektivnost tam určitě je..Samozřejmě u majitele toho kterého vozu, kterému se nikdy nic takového nestalo, je to skandál ,ale dnes všeobecně je až zarážející, jak velkou údržbu a za jak velké prachy musí majitel auto udržovat, a když má 4krát 4, tak aby se zbláznil..Doby věčné čtyřkolky Quattro jsou dávno pryč a např. každých 60000km měnit oleje v diferácích a skříních je návrat do prehistorie..Co vše jsou lidé schopni absolvovat jen proto, aby na podzim mohli dojet na chatu nebo v zimě na lyže...A zkurvený motor k tomu, to je ale nadělení..... :(
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Marek77 píše:Upřímně řečeno, tyhle pochybné recenze a pseudotesty mě nechávají ledově klidným. Jsou to často bláboly, které nemají žádnou objektivně doložitelnou míru pravdivosti.

Tento článek je také do jisté míry velmi zavádějící. Například co se týká motorizace 1,5 dCi od Renaultu. Tento motor poruchami EGR absolutně netrpí, prakticky lze říci, že uživatel ani neví, že něco takového v motoru má. Mám kolem sebe stovky majitelů Renaultů a jako člen fóra a klubu se s desítkami z nich osobně znám. Motor 1,5 dCi je mimořádně rozšířený (mám ho taky) a nikdo nemá problém s ERGem. A dokonce můj kolega v práci má autoškolu a tuto motorizaci mají ve čtyřech exemplářích Clio III. Autoškolovým režimem mají najeto přes 300 tisíc km a EGR bez problému původní.
Dvouhmotový setrvačník je navěky. Oproti motorům VW, kde tu a tam problémy byly, Renault dvouhmoty vůbec neřeší.
Stejně tak údajně problematické ojniční šály u těchto motorů je jen nafouknutá bublina. Ano, tu a tam docházelo k jejich předčasnému opotřebení, zejména z počátku výroby, ovšem při počtu vyrobených motorů je tato závada vyjádřena číslem necelé jedné desetiny promile (tedy méně než jeden motor z deseti tisíc vyrobených).

A tak je to se vším u takovýchto "odborných" článků. Takže za mě klid, hoši, není důvod k znepokojení.
Svokor ma Kangol 1.5dci menili mi ojnicne ložiská a prebrusenie kľuky a 4 vstreky nové ,a teraz po mesiaci mi auto dlho točí kým naštartuje nevieš čo by to mohlo byť?
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

jericho-3 píše:Čekal jsem, že se za Renaulta ozveš , i já mám zato, že 1,5 dCI křivdí..Ale vždy jsou jakékoliv rezence zdrojem nelibosti, pokud nevyzní tak, jak ten který čtenář je naladěn. Ale tady se moc nespletli, hlavně u koncernu a to jde jen o diesely..Třeba na SM a jeho techniky se nadává, ale určitá objektivnost tam určitě je..Samozřejmě u majitele toho kterého vozu, kterému se nikdy nic takového nestalo, je to skandál ,ale dnes všeobecně je až zarážející, jak velkou údržbu a za jak velké prachy musí majitel auto udržovat, a když má 4krát 4, tak aby se zbláznil..Doby věčné čtyřkolky Quattro jsou dávno pryč a např. každých 60000km měnit oleje v diferácích a skříních je návrat do prehistorie..Co vše jsou lidé schopni absolvovat jen proto, aby na podzim mohli dojet na chatu nebo v zimě na lyže...A zkurvený motor k tomu, to je ale nadělení..... :(

Aj Quattro aj torsen čo je vlastne to isté musíš v diferaku meniť olej po 60tis km to ako nejaký tragédiu nevidím ,a to na každom aute akejkoľvek značky
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Jericho zeptám se tě znovu, jaké italské auto třídy Octavie si mám koupit abych se zbavil koncernové závislosti , rok 2015 a mladší.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Předci ten povedený fiatojeep
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Na můj vkus je pro obyčejného smrtelníka docela schůdné Tipo. Vlastně se dá říct, že kdybych proti trestu usmrcením musel jezdit Fiatem, Tipo by pro mě byl asi jediný model, který bych byl ochoten přijmout. Ale nejsem příznivcem italských vozů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

To Tipo je šílená popelnica , a auto z roku 2016 by mělo mít zelený panduláky na cresch testu :roll:

Ten jepp je co , po Vyškově asi nejezdí.

Co tam je dál fakt nevím, moje znalosti skončily u původního tipa ,
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vy mě připadáte jako kdysi, když většina jezdila se š 105 a považovala ji za jedničku a když někdo přijel třeba Simkou, tak přemýsleli, kde na to vzal..A co se týče JEEPA, tak obyčejný hranatý Jeep Rubikon s terénními pneumatikami si to rozdal s VW Kodiak RS , kdy Jeep měl jen benzin dvoulitr a ubohé JAKOBY RS vyhrálo o 0,2 desetiny vteřiny na okruhu.To je ostuda.To AR Stelvio spraskalo i Lamborghini , také na okruhu..Ale chápu, že dnešní moderní člověk brzo stárne, je pohodlný, a stačí mu chrochtající auto určené pro dědky a rodiny. Ale na druhou stranu mecháni by byli hloupí, kdyby nejezdili koncernem, protože mají díly zadarmo..zákazníkům jich vymontovávají mraky a dílů je vždy dost..Jsem holt z minulého století, kdy si mecháni auta vyráběli sami, koupili bouračku nebo auto s k.o. motorem, popřípadě shnilé a udělali z toho opět AUTO..Dnes na to nemají čas a ani chuť..Ale vraťme se k motorům, na Italy v motorech nikdo nemá....To se musí nechat.. :)
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak fakt je, že 1,75 TBi v Juliettě letí jak vystřelený z praku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“