fabia 1.2 htp 40 kw jedno vacka .po rozvodech nenaskočí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fabia 1.2 htp 40 kw jedno vacka .po rozvodech nenaskočí
zdravím prosim radu/nápad .fabia normalne jezdila jednou zaparkoval v kopci
s kvaltem rano točí a ani naznak ze by chytla.diag pise vacka /klika nepravdepodobny signal .tak rikam bude skoceny rozvod.rozvody ven nove zpet
zatočím a chyba zadna .bohuzel ani po 7 startech ani tuk .ani naznak.svicky
mokre chyba zadna .Je mozne u jedno vačky otočit kliku o 180??
jinak pripravky klika vacka a pist 1valec H.U jinak me to hlava nebere.
zitra jeste skusim jiskru ale jinak uz nevim nema to ani naznak snahy a
ani kdyz jsem fouknul malinko start spraje .jedine co jsem nemel zapojene
byl altik ale to by nemelo mít vliv
s kvaltem rano točí a ani naznak ze by chytla.diag pise vacka /klika nepravdepodobny signal .tak rikam bude skoceny rozvod.rozvody ven nove zpet
zatočím a chyba zadna .bohuzel ani po 7 startech ani tuk .ani naznak.svicky
mokre chyba zadna .Je mozne u jedno vačky otočit kliku o 180??
jinak pripravky klika vacka a pist 1valec H.U jinak me to hlava nebere.
zitra jeste skusim jiskru ale jinak uz nevim nema to ani naznak snahy a
ani kdyz jsem fouknul malinko start spraje .jedine co jsem nemel zapojene
byl altik ale to by nemelo mít vliv
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Přehodit to nejde, aspoň nevím jak
Neutahoval jsi vačku se založeným aretačním přípravkem a nerozlomil se ti ten zářez ve vačce ? To je zásadní
Změřit tlaky ale pokud to do poslední chvíle jelo nevím proč by nemělo, leda by to skočilo tolik že se koply ventily
Snímač otáček kliky jsi založil / zapojil ?
Benzín to dává - čerpadlo v nádrži ?
Neutahoval jsi vačku se založeným aretačním přípravkem a nerozlomil se ti ten zářez ve vačce ? To je zásadní
Změřit tlaky ale pokud to do poslední chvíle jelo nevím proč by nemělo, leda by to skočilo tolik že se koply ventily
Snímač otáček kliky jsi založil / zapojil ?
Benzín to dává - čerpadlo v nádrži ?
diky za reakci.benzin dava svičky mokre a cerpadlo po zapnuti je slyset.
cidla klika i vacka zapojene a diag bez zavad.kolo vacky utazene s pripravkem
takze drazka pro pripravek praskla není.dneska to znova rozdelavam .
me napadají jedine ventily ale rekl bych ze tam nebyl zadnej moment kdy by tam vznikla velka síla aby ohlo ventily.kdyby aspon jeden valec snaha ale nic.
ze by kdyz stalo v kopci ohlo vsechny ventily ?
cidla klika i vacka zapojene a diag bez zavad.kolo vacky utazene s pripravkem
takze drazka pro pripravek praskla není.dneska to znova rozdelavam .
me napadají jedine ventily ale rekl bych ze tam nebyl zadnej moment kdy by tam vznikla velka síla aby ohlo ventily.kdyby aspon jeden valec snaha ale nic.
ze by kdyz stalo v kopci ohlo vsechny ventily ?
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Člověku zůstává rozum stát, že s tím nepočítali. Už v dávných dobách měl třeba Renault apod. v napínáku rohatku, která při vytahování řetězu přeskakovala a když klesl tlak oleje, tak řetěz nemohl přeskočit, protože jej rohatka nepustila. Proč pořád někdo vymýšlí novodobé průsery a nepoučí se? Někdy mi to připadá, že mladší konstruktéři považují předky za pitomce a v zajetí své geniality jdou svou cestou bez zkušeností z historie konstrukce motorů..NOVON píše:Někde jsem četl,že český kutil vymyslel jak zabránit tomu,aby to nepreskakovalo.Ze silonu vytočil kroužek a vložil jej mezi napínák a lištu.Tim zamezil úplnému povolení řetězu, když napínák nedržel tlak.
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice