fabia 1.2 htp 40 kw jedno vacka .po rozvodech nenaskočí

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

fabia 1.2 htp 40 kw jedno vacka .po rozvodech nenaskočí

Příspěvek od JNCM »

zdravím prosim radu/nápad .fabia normalne jezdila jednou zaparkoval v kopci
s kvaltem rano točí a ani naznak ze by chytla.diag pise vacka /klika nepravdepodobny signal .tak rikam bude skoceny rozvod.rozvody ven nove zpet
zatočím a chyba zadna .bohuzel ani po 7 startech ani tuk .ani naznak.svicky
mokre chyba zadna .Je mozne u jedno vačky otočit kliku o 180??
jinak pripravky klika vacka a pist 1valec H.U jinak me to hlava nebere.
zitra jeste skusim jiskru ale jinak uz nevim nema to ani naznak snahy a
ani kdyz jsem fouknul malinko start spraje .jedine co jsem nemel zapojene
byl altik ale to by nemelo mít vliv
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přehodit to nejde, aspoň nevím jak
Neutahoval jsi vačku se založeným aretačním přípravkem a nerozlomil se ti ten zářez ve vačce ? To je zásadní
Změřit tlaky ale pokud to do poslední chvíle jelo nevím proč by nemělo, leda by to skočilo tolik že se koply ventily
Snímač otáček kliky jsi založil / zapojil ?
Benzín to dává - čerpadlo v nádrži ?
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

diky za reakci.benzin dava svičky mokre a cerpadlo po zapnuti je slyset.
cidla klika i vacka zapojene a diag bez zavad.kolo vacky utazene s pripravkem
takze drazka pro pripravek praskla není.dneska to znova rozdelavam . :( :(
me napadají jedine ventily ale rekl bych ze tam nebyl zadnej moment kdy by tam vznikla velka síla aby ohlo ventily.kdyby aspon jeden valec snaha ale nic.
ze by kdyz stalo v kopci ohlo vsechny ventily ?
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No to se mě právě nezdá, poslední co jsem dělal skočilo tak o 2-3 zuby a nepotkalo se to..
Tlaky měřils ? Pak to bude jasnější, bez toho se nehneš
A na přípravky ti to sedí rozvody teď ?
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

Dnes po práci budu kontrolovat.a znova rozdelavat
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nic zatím nerozdelavej kontrola přípravky změřit tlaky a víš
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

Tak tlaky 0 hlava dolů ventily ohnute Obrázek
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

Obrázek
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
JNCM
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 27 kvě 2010, 19:13
Bydliště: Děčín Praha Kolín

Příspěvek od JNCM »

3 ventily ze 6 ohnute a tím pádem nemohly zavřít v sedle
OI Alh 66kw. DIAGNOSTIKA ECUSCAN FIAT LANCIA ALFA + VAG KKL VW Group
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak to skončilo o dost no a jak se to startovalo tak se to potkalo...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Někde jsem četl,že český kutil vymyslel jak zabránit tomu,aby to nepreskakovalo.Ze silonu vytočil kroužek a vložil jej mezi napínák a lištu.Tim zamezil úplnému povolení řetězu, když napínák nedržel tlak.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

JNCM: Taky bych řekl,že to slušně papá olej..dle těch ventilů.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

NOVON píše:Někde jsem četl,že český kutil vymyslel jak zabránit tomu,aby to nepreskakovalo.Ze silonu vytočil kroužek a vložil jej mezi napínák a lištu.Tim zamezil úplnému povolení řetězu, když napínák nedržel tlak.
Člověku zůstává rozum stát, že s tím nepočítali. Už v dávných dobách měl třeba Renault apod. v napínáku rohatku, která při vytahování řetězu přeskakovala a když klesl tlak oleje, tak řetěz nemohl přeskočit, protože jej rohatka nepustila. Proč pořád někdo vymýšlí novodobé průsery a nepoučí se? Někdy mi to připadá, že mladší konstruktéři považují předky za pitomce a v zajetí své geniality jdou svou cestou bez zkušeností z historie konstrukce motorů.. :?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"
Člověku zůstává rozum stát, že s tím nepočítali

oni stím počítali

dyt to vzadu napsali HTP hromada technických problémů,

si to vzadu přešti a rozum se ti zas rozjede (LOL) ;)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Ty motory nejsou až tak špatné..Jen prostě nejsou blbuvzdorné..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“