Vivaro 1.9Dti ( Renault ) bez výkonu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Vivaro 1.9Dti ( Renault ) bez výkonu

Příspěvek od roman1648 »

Auto dojelo na laně, nešel přidat plyn,nereagovalo to, vyndal jsem EGR, byl uvolněnej ten uzavírací talířek, tak výměna EGR za nový ( druhoška ),plyn už přidat jde,dá se s tím popojet,ale,na jdničku a dvojku to vůbec netáhne, na trojku se to pak kolem 2500ot. probere,zatáhne do řekněme 3200ot. a znovu umře, to auto znám předtím to jelo jak oheň ( v rámci možností samozřejmě )
Turbo to má podtlakem ovládané,baňka drží,po startu se zátáhne, v tom problém není, zkusím jiný ovládací ventil turba ale tomu moc nedávám
Pak to má ještě snímač tlaku v sacím potrubí jinak nic, žádné složité řízení
Kat ucpanej není, povolil jsem ho od turba a žádná změna,ani malá
Váha je původní Siemens-Vdo, paliváč OK měněný
Možnosti diagu omezné - Delphi
Nějaký tip ?
Díky
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Na týchto dTi sme párkrát menili váhu, ale je to ozaj len tip. Neskúšal si ju odpojiť?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj zkoušel samozřejmě ale nezdálo se mi že by se něco změnilo ale ta mě taky napadla, to auto má 370tis.km no tak může být mrtvá...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nový ovládací ventil Pierburg a nic,žádná změna, ono ani na místě se nedá dát jako plnej plyn, zarazí se to na 3tis.ot,připadne mi to buď na snímač tlaku v sání nebo fakt ta váha, nebo že by ten novej EGR byl taky na hovno..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak to vypadá že ten "novej" EGR je na prd (rofl)
Tip na výrobce co funguje ?? ( mimo origo za 12tis. )
díky
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Pierburg je ok, nemal som problém a to ich montujem pár rokov.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, tak to mám opačnou zkušenost,dal jsem Pierburg na Q7 3.0TDi CASA a za 14 dní KO, reklamaci mi tehdy uznali teda,ale kdo se s tím má pořád prcat...
S těma dílama je fakt kříž.. (wallbash)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak ten EGR je na prd,vyndal jsem ho a byl tak 2-3mm pootvřenej,manuálně jsem ho dovřel,dal zpátky a auto jede jak z praku ale čekat kdy zase zůstane "viset"... :roll:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Další z povedených dílů, opět EGR na C4 1.6HDi před půl rokem nový Valeo,včera auto zpátky bez výkonu se svítící kontrolkou a hádejte co to mělo za závadu ...
Obrázek
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Nooo a je to Egrama nebo karbonem?? Chip,krátký vzdálenosti,vadný / horší vstřiky,nízký tlaky motorů,spotřeby olejů????
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Dva vstriky v prdeli a courani po dedine...
Odpovědět

Zpět na „Opel“