Octavia 81kW (ASV) - chybí turbo efekt
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 81kW (ASV) - chybí turbo efekt
Ahoj, nedávno jsem na své Octavii 81kW ASV měnil staré turbo za repasované (původní padalo do nouze - překročení plnícího tlaku). Bohužel po výměně turba mi auto přijde hodně líné a chybí mu klasický zátah motoru 1,9TDI. Aby auto trochu jelo, musí se poměrně dost vytáčet a to je znát i na průměrné spotřebě 6L/100km, dříve jsem za 5L/100km a to jsem ho nijak nešetřil.
V rámci hledání závady jsem preventivně vyměnil všechny hadičky v podtlakovém systému, ale to nepomohlo.
Zalogoval jsem kanály 3,10,11 na 4ku.
https://uloz.to/file/QYU8GDmQMeLW/log-0 ... -log-1-csv
https://uloz.to/file/iKj69bAsQpUD/log-0 ... -log-2-csv
Předem díky za pomoc.
V rámci hledání závady jsem preventivně vyměnil všechny hadičky v podtlakovém systému, ale to nepomohlo.
Zalogoval jsem kanály 3,10,11 na 4ku.
https://uloz.to/file/QYU8GDmQMeLW/log-0 ... -log-1-csv
https://uloz.to/file/iKj69bAsQpUD/log-0 ... -log-2-csv
Předem díky za pomoc.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Přesně,repas je na vině. Starému turbu nic nebylo,jen zarezlá baňka,případně vyčištění regulace,příp.vypodložení.
Jsou tady toho mraky a lidi si nedaj říct.
Jsou tady toho mraky a lidi si nedaj říct.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Turbo netreba podkladať, treba poriešiť vstreky, ja som 2 krát čistil turbo, dal som potom nové vstreky, druhé čerpadlo ktoré sa repasovalo komplet a odvtedy mám absolútny pokoj.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Proč k Janouškovi nezajedeš i s autem, jsou vstřícní a pan Muk ti to najde. Byl jsem tam před dvěma týdny a super. Jen je třeba tam zavolat. Myslím si, že turbo problémům naprosto rozumí. A to jsem jel až od Olomouce do Přísečné u Českého Krumlova.king1982 píše:Původní turbo už bylo několikrát čištěné:
- při prvním čištění v cca 180 000 km jsme ho také vypodložili
- další čištění bylo cca ve 270 000 km
- ve 320 000 km jsme místo třetího čištění zkusili dát repasované (Janoušek motorsport)
počet aut= neurekom, aktuálně Octavia II 2008 Scout 2.0 TD BMM 103 kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Já bych tomu dal šanci.U Janečka udělali test turba,zjistili tlaky zjistili stav filtru pevných částic,podtlaky v ovládání turba a jede to fajn.roman1648 píše:Ty repasy jsou zlo, několikrát mě to poslední dobou doběhlo, že to třeba jede hůř jak předtím,netahá odspodu atd...
Hodiny laborací a hovno z toho, skončíš zase u turba
počet aut= neurekom, aktuálně Octavia II 2008 Scout 2.0 TD BMM 103 kW
Re: Octavia 81kW (ASV) - chybí turbo efekt
Ahojte nebudem zakldat novu temu kedže táto je dost podobna mám tu Golf 4 1,9TDI s podtlakovy turbom (varibilnim)....pán prišiel stym že to kupil a zda sa mu to líne ....bol som sa previst a žiadny zatah ani naznak....diag som nerešil kedže 2/3 hadičiek od ventilov bolo na padrt a niektore uplne vypadnute už ....spravil som všetky podtlaky nanovona všetky tri ventile schemu zapojeni som našiel tu na fore , hadičky nove všetko zapojene tak ako ma byt idem sa previst žiadna zmena... ( MIL/Check motora nesvietil nikdy) zaujmave je že pri teste kontroliek po "zapnuti klučika" nevysvieti ani kontrlku (oranžovy motor) asi niekto ju zničil ? pamat zavád čista načitane Launch a Delphinou... pozrel som live data požadovaneho tlaku vzatahu a skutočneho a vidite na fotkach sami rozdiel ....(N75Ventil bol od turba odpojeni hadička čo vede do banky bola mimo,,,,, čo tipujete po čom ist ? Ešte pozrem ked budem tu mat dnes druheho človeka či pri naštartovani presune regulaciu na "doraz" či to vytvara podtlka teda či ho ovlada a či niesu zatuhle lopatky dnu, alebo pripada podla Vás aj chybni N75 ? DAkujem
- Přílohy
-
- 292587403_1966857497037500_7036472084371580100_n.jpg (93.91 KiB) Zobrazeno 810 x
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Octavia 81kW (ASV) - chybí turbo efekt
Tak vyhodil som actuator s turba dole vysypala sa daka mala hrdza cez dierku von ...vyskušal som ho podtlakovu pumpu ide a aj drži podtlak aj 5minut....,,,,tiahelko geometrie na turbe ide lahko uplne ale pre dobry povit som ho aspon rychlimi tahmi ešte "rozbehal" aj ked chodilo volne proste som tomu chcel dat plne rychle otvorenia preventivne......pri naštartovanom motore som odpojil hadičku od actuatora na turbe dal jazyk a ledva mi to pricuclo....dal som tam budik za behu motora na volnobehu a 0,1bar podtlak čiže skoro nič preto ani dozu nepritaihane tiahelko pri štarte čo som včer pozeral na to ,,,vedenie podtlaku je tesne.....brdzovy pedal brzdy lahko posilnuje paradne čiže vyvave urobi dostatočny podtlak pre komponenty.....asi už len ten N75 druhy...včera som tu mal ALH 2004 leon 1M aj som to chcel prehodit medzi sebou len Seat už mal ovalny novy konektor na ventile a nie ešte tie hranaté.. :/
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Re: Octavia 81kW (ASV) - chybí turbo efekt
Na ovládání egru je stejnej ventil, tak je na zkoušku prohoď.
Oct asv 2000, DieselPower
Re: Octavia 81kW (ASV) - chybí turbo efekt
anooo presne aj po to som pozeral vzhladovo rovnake ale čisla nesedeli tak som to neprehadzoval...ale pojdem po tej banke ked sa hrdza vysypala stoho.....ale rozbehal som to rukou tu variablitu na turbe i ked nebolo čo rozbehavat spravil som tie hadičky sice malo to zatlači ale okolo 2tis to niečo natlači to turbo dal som to majitelovi nech sa povozi a ppovedal vhodne riešenia... že da vedet, ale pánovi sa to zdalo ked som mu dal odvist že to ide už dobre na to ako to išlo pred tym, po kupe ( Edit: aby som nezavadzal dostal som už na actuator podtlak okolo 0,5bar) čiže uzavrel som to tak že musi stačit ten podtlak,,Ale dakujem za info ked pride vymenim ich medzi sebou
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo