felicia MPI 1.3

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

felicia MPI 1.3

Příspěvek od slovacek.milos »

je krásná jakoby uloženka málo najeto,

jak ohřeju motor nevrací se ventily, přesněji vracejí se pomalu, vrátí ho píst popadají tyčky, nikdy jsem nic podobného neviděl, i viděl,

ted je otázka trápit se stím třeba nechat běžet na volnoběh, nebo rovnou palici dolu,
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A není problém jen v tyči vahadel?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

nejsou chycený zdvihátka ? případně pak vahadla
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jarda S. píše:nejsou chycený zdvihátka ? případně pak vahadla
Ano, tohle se stávalo, stačilo že přišel tehdejší fridex do oleje a zvedátka se vytloukala ven..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak přesně tohle jsem jednou řešil,felda courala celý léta tak max 10km kolem komína,pak s tím jel kámoš na technickou 50km,zpátky jí dal trochu čočku a hotovo,sice to normálně dojelo ale sutdený už to nechytlo,hrníčky se hvízdly v těch šachtách,nešly vytáhnout,musel jsem na ně navařit roxory a vycukat je ven,hrozná práce,nechápu proč se to stalo,pán byl leštěnkář,olej měnil sám co 5000km M7ADS IV nebo každý rok,přitom byl zasádrovanej koš i vana jak kdyby na to těžce sral...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:A není problém jen v tyči vahadel?
tyčka miska v pohodě, vahadlo lehce

zatlačíš ventil a vidíš že leze, tam je problém něco nakynulo,

asi před půl hodinou se zas pořískali ventily s pístem motor prskal rozběhl se a jede

nacháme to tak ani nemáme odvahu se přiblížit k pedálu plynu :roll:
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Tohle dělá starý benzín s babišovou bio zalepuje se to na dříky ventilů a přidírá ve vodítkách .Hlavně auta na LPG.Čuchni k benzínu,jak to smrdí po fermeži tak už víš.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jak dlouho je v té věci olej?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5471
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Mildo neco podobne sem riešil na Fabii 1,4 snad 8roku stala najeto 23tis 1majitel a robili to zdvihatka byli cele zakarbonovane po zohriati sa dobre nevracali a pist dal pusu ventilu a ohel zdvihaciu tyčku
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:Jak dlouho je v té věci olej?
olej marku nový a v motoru můžeš snídat jedině co píše karel něco se nasralo na ventily,

ted už kosa, tak jsem startl ventily se potkaly s pístem, asi všechny zdvidáhtka tyčky dole motor bez tlaků, nenatočíš,

řešíš mega prolémy :roll: a začne tě školit felicie 1,3 :roll: no v piči válce na simensu eště si tam majitel kupoval novou baterku jak piča (LOL)
a ted luboš lana v piči https://www.youtube.com/watch?v=2YydRCTW-ro ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ROMEK"ohel zdvihaciu tyčku[/quote] rome ale tady je tysčky ok neohnese jen vypadne,.

stejný motor má opavský co má v sudoměřicích hospodu, naproti leskyna co stříká toho znáš, to samé furt vypadávala jedna tyčka snad pětkrát jsme ji dávali zpět a přestalo to cca půl roku,

tady je to snat horší a horší ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nemine tě sundat hlavu a zvedáky vyndat, když jsem to měl já na autě, tak jsem musel dovnitř zdvihátka /byly zabetonované asi jen 3/ závitníkem udělat závit , pak jsem tam dal kus trubky a velkou podložku a šroubem jsem je rval ven..Je to děsná práce, ale jinak to nešlo. Ale pokud ti to běží a seká se to jen ve vyšší otáčkách, tak bych tam zkusil nalejt něco co to rozpustí místo oleje..Naftu-petrolej , ono se to chvilku nepoto..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Jericho,pokud mu vypadávaj tyčky,tak to nebude olejem a zdvihátkama,
ale nevrací se přímo ventil protože je na dříku nalepený hnus z benzínu.
A tím se ventil nevrátí a tyčka vypadne.
Stejně hlava musí dolů.

Co ten zápach v benzínu?smrdí fermeží?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No já nevím, Miloš není hlupák , já popsal jen možnost, a jsou 3... Zadřená klaviatura, , zadírají se vodítka, nebo zdvihátka. Je mi jen trochu divné, že by taková stará vrána měla tak zachovalá vodítka? Ale možné to je.. :)
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Bych shodil hlavu, vyčistil ventily a dal nové simeringy. Je to Felicie, tam je hlava dole za půl hodiny.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“