felicia MPI 1.3

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]No já nevím, Miloš není hlupák , mi je 57 a že su debil jsem pochopil už dávno, 47 let opravuji motorová vozidla

jak píše třeba karel nevrací se ventily, a jen sací, na třetím se už nevrátil jen co ho zaklepl píst,
všem vám moc děkuji nemam zrovna čas se tomu věnovat, sdělat hlavu není moc práce, ale borec přijel vyměnit řemen,

tak jsem problém zde napsal, mám čas tak star a mrknout pod ventildekl, sděám hlavu ošmirgluju ventily nebo dám druhou pak napíšu, fakt takovou kokotinu vidím snad po třetí v životě ;)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

jooo mildo ja si take myslím že mňa už nic nemože prekvapit ...... a ono vždy neco prekvapí zvlášť keď ťa vyškolí nejaká blbost na aute kerých si robil hodne :)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ROMEK píše:jooo mildo ja si take myslím že mňa už nic nemože prekvapit ...... a ono vždy neco prekvapí
zvlášť keď ťa vyškolí nejaká blbost na aute kerých si robil hodne :)
rome a chceš si odpočinout ty tám znáš každý metr, oni zavřou most přes váh, další most vede jen na kůpelový ostrov, tak musíš dva kilometry do prdele aby ses dostal přes váh a udělají tam metrovou cyklostezku s chodcama

:roll: a v čalově mě vyvedla sekurity kvůli pěti mětrům před termal

jsem ti vděčný za spojízdnění chryslera ale mohu jet tak akorát do prdele (LOL) ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Miloši, o to právě jde, čím déle to děláš, tím více jedeš brázdou a vedle se nekoukáš. Člověk otupí a nevšimne si toho, co na něho čumí..Dám ti příklad, včera jsem chtěl napsat název závitníku 36 krát 1 a pořád mi to neštymovalo, tak se ptám ženy, ty jak na téhle klávesnici najdu symbol pro krát? Ona na mě koukla a povídá, což takhle použít písmeno x? A v tom mi to došlo, že už mi sračkovatí mozek.. (LOL)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Miloši, o to právě jde,

je to těžké, furt nás to baví a pomalu jedem na konečnou,

ted jsem řešil nápravu a borec mi psal že mi ji za hodinu přehodí, jen dvě hodiny jsem řešil zalamovací bezpečák v litáku bez autogenu nic, past vedle pasti 4 hodiny lana v piči

borec hlásí

to už pro nás není, to je pro mladý kluky, :roll: kdyby nwěkdo vědě mladýho kluka co si ví se vším rady hned může nastoupit :)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jedu z vrakecu, no tam mě dorazili, dá mi hlavu za 1500, borcivi prodali celý motor a stejný problém sací ventily na které stříká benzín :roll: hotovo tady je náš konecc kdo chce vidět fotku vyfotím na třeřím válci nedojel sací jen do místa kam ho dorazil píst, (wallbash) další ventily sací se vrátily ale vypadly tyčky, jen sací!!!!
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

To bylo lepší sundat starou hlavu ,ventily vyklepat kladivem,dát do vrtačky lehce ojet šmirglem nový gufera a zpět.
Hlavně vyčerpat starý benzín a dát nový 100oktan a modlit se jestli to přežijou vstřiky,taky se umí pěkně zalepit.
Už jsem viděl i zalepený vstřik v otevřené poloze a teklo to do sání jak kohoutkem.pak marný pokus o start ,mysleli slabá baterka tak to pustili z kopca. A ojka v prdeli
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jo to já zažil u plyňáka favorit jednobod kdy sis s tím nikdo nevěděl rady,ná benál to jelo jak z praku ale na plyn to nejelo ani ťuk. Ten vstřik jen lehce uchcával,strašně blbě to chytalo páč to bylo přechlastané,dělali na tom všecko možné,ale to že to smrdělo benzínem nikdo neřešil. Nakonec to dovezli k nám a stačilo mrknout po scípnutí na klapku jak tam kape benzín.
Největší zážitek byl pak otevřená nádrž,páč takový smrad nebyl ani v nádrži v jawě 250 když jsem ji po 20ti letech vytáhl ze stodoly.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="karel4"]To bylo lepší sundat starou hlavu ,ventily vyklepat kladivem,dát do vrtačky lehce ojet šmirglem nový gufera a zpět.

přesně tak to bylo, ta vrtačka mě nikdy nenapadla protože vozíme hlavy do opravy, ale ty ventily byly pak jak noví a ještě jsem se u toho pobavil

kdo doleze tak feldu obdivuje je to uloženka s malým nájezdem, motor krásně přede ;)
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

:punk:
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“