Hybrid turbo 1.9TDI ASV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
theo
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 12 kvě 2019, 10:52
Odpovědi: 1
Bydliště: Bratislava

Hybrid turbo 1.9TDI ASV

Příspěvek od theo »

Nazdar.Chcem sa opýtať či už niekto riešil takúto kombináciu turba..
Mám 1.9tdi ASV 81kw motor..Pôvodne turbo išlo na repas..Napadlo ma (už keď bolo turbo na repase) že už keď je turbo vonku a je na repase či to rovno nedám tej firme preskladať na "hybrid" ak sa to dá nazvať hybridom.. Dohodol som sa s majitelom firmy že mi vyskladá moje pôvodne staré turbo na prerábku ARL..To je že obal zvnútra stiahnu 1mm výfuk aj sanie a dá mi tam vrtulu z ARL (ževraj ta vrtula z ARL je len o 1mm vačšia) .Chcem ísť na 170koni cca..Otázka znie či mi tento "upgrade" čo to vydrží a kolko môžem fúkať bezpečný tlak..Nechcem to turbo odpáliť po roku.Predstava je ako som písal cca 170koni.Dám aj sanie ARL a PP764 trysky a velky IC (kocku)..Hlavne mi ide o to turbo či to vydrží na kolko to bude vyskladané turbo a nikde som sa nedozvedel ani nedočítal o takejto úprave turba..Chlapík mi hovoril že pár ich skladal a že vydržalo 5 až 6 tis km a rozpadlo sa..Potom mi povedal že ďalším to zase drží a to fúkaju 2 bary..Čo osobne mne sa nechce veriť..Ja som rátal tak 1,6 baru na 170ps..Ak nie opravte ma niekto kludne.Chcem to mať na 110% poskladané tak aby to vydržalo.Výkon nebudem využívať samozejme stále,chcem len svižnejšie vozenie,nie preteky ani na šprinty auto.Ďakujem za normalne odpovede.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A proč nekoupíš nové ARL s plnou zárukou a bez potíží s plněním? Teď ušetříš 10 tis a do roka budeě dorážet dalšík 20 za opravy a ladění?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Načo to robiť jednoducho keď sa to dá zložito však (LOL)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
theo
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 12 kvě 2019, 10:52
Odpovědi: 1
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od theo »

Páni,nikde nevidím zatial odpoveď na moju otázku :)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

"Chlapík mi hovoril že pár ich skladal a že vydržalo 5 až 6 tis km a rozpadlo sa."
To hovoří za vše.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

To se nemuze nikdo divit na VB uzlu 2bary a urcite to nesklada z origo dilu :D bezpecne tak 1.65 to se bezpecne nedava ani na 1756 ty 2bary
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“