CAYC piliny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

CAYC piliny

Příspěvek od salko »

Ahojte. Jedná sa o Golf CAYC, 2011, 145.000KM (poctivé).
Včera cestou do práce začal vynechávať, nakoniec sa za jazdy vypol. Nedal sa natočiť, točil akoby naprázdno. Mechanik ma odtiahol do servisu, dnes to otvoril a boli piliny v palivovom filtri.
Aktuálne hľadám riešenia, ako postupovať ďalej. Či zohnať použitý palivový systém (ak máte, ponúknite) a riskovať ďalej, prípadne to predať v tomto stave.
Pred nedávnom sem niekto dával príspevok, že tie vysokotlakové čerpadlá sú veľmi náchylné na kvalitu nafty, ale ja som tankoval iba OMV neprémiové + VIF.
3 mesiace naspäť sa menili filtre a bolo to úplne bez pilín.
Ako by ste postupovali?
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Podávací čerpadlo funguje ? Jsou pilinky i v sítku nahoře na regulátoru čerpadla ?
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Údajne sú úplne všade, teraz mi to odpísal mechanik na vašu otázku.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Re: CAYC piliny

Příspěvek od Rayx »

salko píše:3 mesiace naspäť sa menili filtre a bolo to úplne bez pilín.
Za tři měsíce, to se asi moc nenajelo a takový prů ...

Kdo měnil filtr před třemi měsíci, Ty sám nebo jsi u toho aspoň byl celou dobu? Jak se postupovalo po vložení nového filtru a uzavření nádoby, před prvním startem, víš?
To jen pro info, jestli to spolu nesouvisí ;)
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Nebol som osobne pri tom. Robil to ten istý mechanik, u ktorého je teraz auto. A on zároveň aj posledné 4 roky každý rok menil menil palivák a vždy mi pozeral piliny.
Keďže toto fórum čítam už od roku 2011, tak som si dával extra pozor na to, čo tankujem a preto som aj žiadal pri každej výmene filtra pozrieť, či tam nie sú piliny.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Je v paměti závad uložená chyba ? Např.nízký tlak na railu apod. Pokud nemáš mechanika kterému na 100% důvěřuješ, tak bych to nechal zkontrolovat vícero mechaniky nezávisle na sobě. Nalezené pilinky ve filtru většinou pro servis znamená automaticky kompletní výměnu celé palivové soustavy což je finanční vražda ale podle obrázku to nevypadá zas tak strašně. Chce to určit přesný důvod proč se auto zastavilo, jestli jsou piliny opravdu z vysokotlakého čerpadla.
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: CAYC piliny

Příspěvek od Jarda S. »

salko píše: Ako by ste postupovali?
jiný vstřiky- klidně jetý
nový CR čerpadlo
zbytek důkladně vyčistit
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

marejo píše:Je v paměti závad uložená chyba ? ...
Zisťujem to. Mechanik mi povedal, že auto sa mu podarilo "naštartovať", ale nešlo plynulo a zdochlo.
Budem priebežne písať, kam som sa pohol.

V každom prípade ale sklamanie z tohoto palivového systému. Toto nie je prvé CAY, čo som počul, že piliny a čerpadlo. Kolegovi tri roky naspäť zase CBAB, čerpadlo, piliny, Jirka_S mu následne predával celý palivový systém.
Majú dosť schopných inžinierov, aby navrhli nejaké sitko za vysokotlaké čerpadlo, že keď sa vysype, tak nekontaminuje celý systém.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jsou inženýři a inženýři.
Pro VW už dávno není důležitý vyrobit kvalitní auto, ale vyrobit auto levně co projde testy na emise a to pak prodá zákazníkovi a ten ať si s tím dělá co chce.
Všechny ty špatný zkušenosti s novějšími TDI mě jen ujišťují v tom, že další TDI už si nekoupím. Nestojí to zato.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Vsak taky proto v OIII uz se nepouziva vstrikovani continental PCR ale bosch nebo delphi.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kvalita nafty je zásadní, u nás prostě je horší ať tankuješ kde chceš, v Německu,Rakousku,Francii mají problémů s palivovýma soustavama oproti nám desetinu, to že dáš do sračky štamprdli VIFu není všemocný,bohužel
Záleží co je to auto za šperk,nejlepší je sehnat starší dobrý vstřiky,v rámci možností pročistit palivovou soustavu a nazdar,co s tím chceš vymýšlet...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nojo, jen mě zaráží, že před 3 měsíci (a kolik tedy km???) tam nemělo být nic, a nyní to má být nepojízdné.
Na druhou stranu ty fotky nejsou zas tak katastrofický, sice jejich rozlišení/kvalita nic moc, ale jestli to naživo vypadá jinak ...
No a ten dotyčný mechán, kterej teda informuje, že piliny jsou všude, a přesto se to snaží nastartovat, nevím no, jestli ty častý výměny filtru u něj nebyly spíš na škodu ...
Marejo správně uvedl, že se mělo jít také po zapsaných chybách v motorovce, to pro úplnost info o problému.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

taky záleží jak měnil ten filtr, pokud nezalil může to být taky problém (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Zkusit načíst chyby, třeba umřel vstřik elektricky. Ty šupinky tam občas ve filtru nějaký objevím skoro u každého CR a jezdí to. Teď tady byl borec s passatem, auto padalo do nouze prý asi turbo a ono chyba nízký tlak paliva, filtr asi ještě originál, najeto skoro 300 na kde co a vstřiky původní.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“