CAYC piliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
CAYC piliny
Ahojte. Jedná sa o Golf CAYC, 2011, 145.000KM (poctivé).
Včera cestou do práce začal vynechávať, nakoniec sa za jazdy vypol. Nedal sa natočiť, točil akoby naprázdno. Mechanik ma odtiahol do servisu, dnes to otvoril a boli piliny v palivovom filtri.
Aktuálne hľadám riešenia, ako postupovať ďalej. Či zohnať použitý palivový systém (ak máte, ponúknite) a riskovať ďalej, prípadne to predať v tomto stave.
Pred nedávnom sem niekto dával príspevok, že tie vysokotlakové čerpadlá sú veľmi náchylné na kvalitu nafty, ale ja som tankoval iba OMV neprémiové + VIF.
3 mesiace naspäť sa menili filtre a bolo to úplne bez pilín.
Ako by ste postupovali?
Včera cestou do práce začal vynechávať, nakoniec sa za jazdy vypol. Nedal sa natočiť, točil akoby naprázdno. Mechanik ma odtiahol do servisu, dnes to otvoril a boli piliny v palivovom filtri.
Aktuálne hľadám riešenia, ako postupovať ďalej. Či zohnať použitý palivový systém (ak máte, ponúknite) a riskovať ďalej, prípadne to predať v tomto stave.
Pred nedávnom sem niekto dával príspevok, že tie vysokotlakové čerpadlá sú veľmi náchylné na kvalitu nafty, ale ja som tankoval iba OMV neprémiové + VIF.
3 mesiace naspäť sa menili filtre a bolo to úplne bez pilín.
Ako by ste postupovali?
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Re: CAYC piliny
Za tři měsíce, to se asi moc nenajelo a takový prů ...salko píše:3 mesiace naspäť sa menili filtre a bolo to úplne bez pilín.
Kdo měnil filtr před třemi měsíci, Ty sám nebo jsi u toho aspoň byl celou dobu? Jak se postupovalo po vložení nového filtru a uzavření nádoby, před prvním startem, víš?
To jen pro info, jestli to spolu nesouvisí
Nebol som osobne pri tom. Robil to ten istý mechanik, u ktorého je teraz auto. A on zároveň aj posledné 4 roky každý rok menil menil palivák a vždy mi pozeral piliny.
Keďže toto fórum čítam už od roku 2011, tak som si dával extra pozor na to, čo tankujem a preto som aj žiadal pri každej výmene filtra pozrieť, či tam nie sú piliny.
Keďže toto fórum čítam už od roku 2011, tak som si dával extra pozor na to, čo tankujem a preto som aj žiadal pri každej výmene filtra pozrieť, či tam nie sú piliny.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Je v paměti závad uložená chyba ? Např.nízký tlak na railu apod. Pokud nemáš mechanika kterému na 100% důvěřuješ, tak bych to nechal zkontrolovat vícero mechaniky nezávisle na sobě. Nalezené pilinky ve filtru většinou pro servis znamená automaticky kompletní výměnu celé palivové soustavy což je finanční vražda ale podle obrázku to nevypadá zas tak strašně. Chce to určit přesný důvod proč se auto zastavilo, jestli jsou piliny opravdu z vysokotlakého čerpadla.
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: CAYC piliny
jiný vstřiky- klidně jetýsalko píše: Ako by ste postupovali?
nový CR čerpadlo
zbytek důkladně vyčistit
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Zisťujem to. Mechanik mi povedal, že auto sa mu podarilo "naštartovať", ale nešlo plynulo a zdochlo.marejo píše:Je v paměti závad uložená chyba ? ...
Budem priebežne písať, kam som sa pohol.
V každom prípade ale sklamanie z tohoto palivového systému. Toto nie je prvé CAY, čo som počul, že piliny a čerpadlo. Kolegovi tri roky naspäť zase CBAB, čerpadlo, piliny, Jirka_S mu následne predával celý palivový systém.
Majú dosť schopných inžinierov, aby navrhli nejaké sitko za vysokotlaké čerpadlo, že keď sa vysype, tak nekontaminuje celý systém.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Jsou inženýři a inženýři.
Pro VW už dávno není důležitý vyrobit kvalitní auto, ale vyrobit auto levně co projde testy na emise a to pak prodá zákazníkovi a ten ať si s tím dělá co chce.
Všechny ty špatný zkušenosti s novějšími TDI mě jen ujišťují v tom, že další TDI už si nekoupím. Nestojí to zato.
Pro VW už dávno není důležitý vyrobit kvalitní auto, ale vyrobit auto levně co projde testy na emise a to pak prodá zákazníkovi a ten ať si s tím dělá co chce.
Všechny ty špatný zkušenosti s novějšími TDI mě jen ujišťují v tom, že další TDI už si nekoupím. Nestojí to zato.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Kvalita nafty je zásadní, u nás prostě je horší ať tankuješ kde chceš, v Německu,Rakousku,Francii mají problémů s palivovýma soustavama oproti nám desetinu, to že dáš do sračky štamprdli VIFu není všemocný,bohužel
Záleží co je to auto za šperk,nejlepší je sehnat starší dobrý vstřiky,v rámci možností pročistit palivovou soustavu a nazdar,co s tím chceš vymýšlet...
Záleží co je to auto za šperk,nejlepší je sehnat starší dobrý vstřiky,v rámci možností pročistit palivovou soustavu a nazdar,co s tím chceš vymýšlet...
Nojo, jen mě zaráží, že před 3 měsíci (a kolik tedy km???) tam nemělo být nic, a nyní to má být nepojízdné.
Na druhou stranu ty fotky nejsou zas tak katastrofický, sice jejich rozlišení/kvalita nic moc, ale jestli to naživo vypadá jinak ...
No a ten dotyčný mechán, kterej teda informuje, že piliny jsou všude, a přesto se to snaží nastartovat, nevím no, jestli ty častý výměny filtru u něj nebyly spíš na škodu ...
Marejo správně uvedl, že se mělo jít také po zapsaných chybách v motorovce, to pro úplnost info o problému.
Na druhou stranu ty fotky nejsou zas tak katastrofický, sice jejich rozlišení/kvalita nic moc, ale jestli to naživo vypadá jinak ...
No a ten dotyčný mechán, kterej teda informuje, že piliny jsou všude, a přesto se to snaží nastartovat, nevím no, jestli ty častý výměny filtru u něj nebyly spíš na škodu ...
Marejo správně uvedl, že se mělo jít také po zapsaných chybách v motorovce, to pro úplnost info o problému.
Zkusit načíst chyby, třeba umřel vstřik elektricky. Ty šupinky tam občas ve filtru nějaký objevím skoro u každého CR a jezdí to. Teď tady byl borec s passatem, auto padalo do nouze prý asi turbo a ono chyba nízký tlak paliva, filtr asi ještě originál, najeto skoro 300 na kde co a vstřiky původní....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série