Stránka 1 z 2

Špatné starty 66kw ALH

Napsal: 15 lis 2020, 17:11
od jan kůrka
Zdravím. Auto mi startuje dlouze a dým z výfuku nespalene nafty. Po rozjetí auto i motor cuka jakoby mě někdo popotahoval zpátky. Nový sací koš, naftový filtr, nové svíčky, nové hadice, nové turbo, repasované kompletní hlavy, rozvody, Čidlo vody, baterie. Dělalo to i před touto výměnou komponentu. Jo a váha vzduchu taky jiná a vstriky jsou v pořádku. Graf po rozvodech taky cajk a tlaky všech válců kolem 30.5. Tak co ještě. Čerpadlo? Motor jede jako Fík ale to startování. Když je teplý tak na drc.

Napsal: 15 lis 2020, 17:14
od slovacek.milos
co starovací dávka jakou máš hodnotu?

Napsal: 15 lis 2020, 17:29
od jan kůrka
To nevím ale typek co to měl na vagu říkal že vysoký a když dal původní hodnoty, tak se to vrátilo zpět na ty vysoké. Prostě to nešlo seřídit počítačem

Napsal: 15 lis 2020, 17:33
od jan kůrka
Já prostě to auto mám rád nikde mě nenechalo ale tohle už mě prostě štve. Ráno těžký smrad nafty na sídlišti a chod motoru cca půl minuty až minutu kolisavy než se trošku zahřeje.

Napsal: 15 lis 2020, 17:34
od Čert
Žhavení je opravdu funkční?
Zapojit paralelně žárovku...

Napsal: 15 lis 2020, 17:37
od jan kůrka
Dělá to třeba od 18 stupňů venkovní teploty do 0.od nuly do mínusu je to lepší ale i tak by měl chytnout na drc.nove svíčky jsem Zapoměl napsat a vyzkoušeno přes baterii. Nejhorší je to třeba když je 10 stupňů

Napsal: 15 lis 2020, 17:40
od frantisek28
Teplota nafty?

Napsal: 15 lis 2020, 17:44
od jan kůrka
Teplota nafty? Teď jsem trošku rozhozeny. Může někdo rozvést, budu rád, díky

Napsal: 15 lis 2020, 17:46
od hansdob
V diagnostice kolonka teplota paliva.

Napsal: 15 lis 2020, 17:46
od frantisek28
Ci teplota nafty cez vag zodpoveda realite. Ci nekeca termistor v cerpadle…

Napsal: 15 lis 2020, 17:56
od jan kůrka
Já už jsem teď opravdu mimo misu,. Mám vyměnit palivové čerpadlo? Nebo pokud je někdo v okolí k. Varů šikovný, přijedu kamkoliv kromě Moravy 😂

Napsal: 15 lis 2020, 17:58
od jan kůrka
Ještě mi trochu utíká Výfuk kemp vlnovce ale to jen pro další info

Napsal: 15 lis 2020, 18:12
od slovacek.milos
jan kůrka píše:To nevím ale typek co to měl na vagu říkal že vysoký a když dal původní hodnoty, tak se to vrátilo zpět na ty vysoké. Prostě to nešlo seřídit počítačem
tak to byl asi ve špatném anále startovací dávka ja nízká a dává se vysoká pak testovat a uložit, nízká hodnota se dává snad u volnoběhu, nebo se prodlužuje doba žhavení? ted mi to nepálí ;)

Napsal: 15 lis 2020, 18:15
od jan kůrka
Říkám jsem laik, je někdo okolí karlovarská kdo to může napíchnout a vyzkoušet?

Napsal: 15 lis 2020, 18:34
od jericho-3
Takže vstřiky ok, komprese o.k. ale i zastudena? Něco zastudena chybí..nafty to má dost, protože bílý kouř je známkou buď malé komprese a tím nespálené nafty, nebo špatným předvstřikem, malým množstvím vzduchu pro motor ,nebo popřípadě vodou ve spalováku, ale když to zatepla jde jako housličky, tak bych natočil čerpadlo na větší předvstřik, může to mít základní předvstřik malý, ale zatepla stačí./.Ale samozřejmě může to být pokaždé ráno zavzdušněné./.Pokud to nechytne na otočení..A pokud motor jen ztvrdne a nic, zkusil bych kompresi zastudena. Čerpadlo až nakonec, není to posraná moderna..