Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu » SDS upínání Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
SDS upínání
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2020 8:03 am Citovat
amg124
Přispěvovatel
Založen: 22.1.2012
Příspěvky: 372
Bydliště: Trutnov




Máte někdo zkušenosti s SDS upínáním?
Mám asi rok bourací kladivo Hecht s upínáním SDS. Poslední dobou se mi stává, že při vrtání mi zůstává vrták v díře a nejde vytáhnout. Pak je to na dlouhé hraní si s kleštěmi než to vytočím ven. Stává se mi to jak s 6tkou tak s 8kou vrtákem, jak se sadou z OBI tak s "něčím" lepším že železářství.
Tak mám otázku. Je v pr.eli upínací hlava nebo jsem zanedbal nějakou údržbu? Nemá se to nějak promazat nebo tak nějak?

_________________
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2020 10:06 am Citovat
ROMEK
Aktivista
Založen: 3.4.2006
Příspěvky: 4610
Bydliště: SK Záhorie




SDS hlava sa musi mastit v styku s vrtakem. Jak máš príklep tak tam dochadza k treniu a opotrebeni materialu. Jako sem tam sa stane že vrtak zostane zakuslý v betone a musíš ho premluvat aby vylezel

_________________
VW Golf Variant 1,9Tdi AJM Highline 6q, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2020 10:11 am Citovat
amg124
Přispěvovatel
Založen: 22.1.2012
Příspěvky: 372
Bydliště: Trutnov




ROMEK napsal:
SDS hlava sa musi mastit v styku s vrtakem. Jak máš príklep tak tam dochadza k treniu a opotrebeni materialu. Jako sem tam sa stane že vrtak zostane zakuslý v betone a musíš ho premluvat aby vylezel


Díky. Já měl takové tušení, že ten problém bude takovej. Stačí hlavu stříknout konkorem nebo vrták namazat vazelínou?
No vazelína by asi na sebe lepila bordel, co?

_________________
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2020 11:01 am Citovat
Jarda S.
Aktivista
Založen: 13.11.2010
Příspěvky: 3786
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice




je třeba brát v úvahu že hecht je čína, trochu solidnější ale pořád čína
zajištění nástroje řeší kuličky pokud je jejich uložení v hlavici vymačkaný tak je možný že už nebude držet

_________________
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2020 11:35 am Citovat
zizalak
Aktivista
Založen: 12.9.2007
Příspěvky: 1262




Bosch na to má speciální mazivo, tubička za 77 Kč vydrží léta..

Tuba tuku - 3165140125567
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2020 12:39 pm Citovat
amg124
Přispěvovatel
Založen: 22.1.2012
Příspěvky: 372
Bydliště: Trutnov




zizalak napsal:
Bosch na to má speciální mazivo, tubička za 77 Kč vydrží léta..

Tuba tuku - 3165140125567



Zkusím, díky

_________________
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2020 2:42 pm Citovat
mirek999
Přispěvovatel
Založen: 22.8.2011
Příspěvky: 461
Bydliště: Kousek od Mělníka




SDS hlava se dá rozebrat. Rozeber, vyčisti a kompletně promazej. To je běžná údržba SDS hlavy a skoro každý na to kaká

_________________
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2020 2:59 pm Citovat
amg124
Přispěvovatel
Založen: 22.1.2012
Příspěvky: 372
Bydliště: Trutnov




mirek999 napsal:
SDS hlava se dá rozebrat. Rozeber, vyčisti a kompletně promazej. To je běžná údržba SDS hlavy a skoro každý na to kaká


Á pán je ftipálek Velmi ??astn? já vůl do dneska ani netušil, že to mám mazat a ty po mě chceš abych to hned rozebral Velmi ??astn? jako ruce levý nemám, ale budu muset trošku navést kudy a kam a jak Mrknut?

_________________
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2020 4:43 pm Citovat
mirek999
Přispěvovatel
Založen: 22.8.2011
Příspěvky: 461
Bydliště: Kousek od Mělníka




Z čela hlavy je gumová krytka, tu podeberes a sundas např. šroubovákem. Pak je tam segrovka a máš rozebráno. Hlavně má to kladivo zezhora těla taky převodovku, která je potřeba také občas naplnit vazelínou. Většinou dodávají vazelinu v kalíšku do kufru s kladivem. Je to HECHT, musíš počítat, že je to bláto, jako každá Čína. Nicméně na občasné domácí použití je plně dostačující. Taky kupuju Čínu. Měl jsem Matrixe, ten vydržel dlouho. Cca 4 roky a dostával zabrat. Pak se jednoho dne zahulilo a konec. Teď mám Sharks. Je 2 roky od koupi a když se ohřeje, tak přestává vrtat. Reklamoval jsem to a prý se závada neprojevila. Natočil jsem video, jak se závada projevila a opět reklamoval. Tak se vyjádřili, že to je nedostačující a prý je vše v pořádku. Víc jsem to neřešil, přeci je to kladivo za 17 stovek. Až to lehne úplně, tak půjdu do Parksida. Tam reklamace fungují a většinou to má 3 roky záruku.

_________________
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2020 5:39 pm Citovat
amg124
Přispěvovatel
Založen: 22.1.2012
Příspěvky: 372
Bydliště: Trutnov




Jo, já to mám také jen na doma, rekonstrukce starého domu. Stálo to asi 2500,- a jsem spokojený, většinu věcí mám od Hechtu nebo z OBI, tu jejich značku. Na domácí používání to fakt stačí.
Díky za návod, o víkendu se na to kouknu a zkusím to.

_________________
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2020 6:49 pm Citovat
váha
Aktivista
Založen: 9.3.2006
Příspěvky: 3806
Bydliště: královehradecký kraj




Ve finále je dnes úplně jendo co koupíš jestli bosch makitu za těžký prachy nebo "čínu" za čtvrtinu která má mnohdy stejnou životnost...já jsem celý barák zboural dvěma vratacíma kladivama z kaufu za 1200 + velká zbiječka scheppach na betony

_________________
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2020 7:16 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 15774
Bydliště: Vysočina




No,asi tak,Hecht,Parkside atd bohužel mnohdy předčí výdrží a bezporuchovostí nářadí jako Metabo,Makita,Bosch ani nemluvě a hlavně - jdeš to reklamovat a není problém,jdi reklamovat Bosch,milion lejster,měsíc budeš čekat a pak tě pošlou do prdele žes to přetěžoval a pracoval ve vlhku ( osobní zkušenost ) Hlavi?ka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2020 11:07 am Citovat
Jarda S.
Aktivista
Založen: 13.11.2010
Příspěvky: 3786
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice




pak ještě bylo "dobrý nářadí" Alpha tools měli to v bauhausu takže super 5 let záruka v ceně, no kladivo od nich jede spoustu let jen mu ted chvilku trvá než začne klepat Sm?ch

_________________
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Podle tohoto návodu to rozeber
PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2020 5:14 pm Citovat
karel4
Aktivista
Založen: 7.4.2008
Příspěvky: 1290
Bydliště: Nový Jičín a okolí




https://www.youtube.com/watch?v=JMGwvpDpu9w
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 22, 2020 9:31 am Citovat
amg124
Přispěvovatel
Založen: 22.1.2012
Příspěvky: 372
Bydliště: Trutnov




Tak jsem sundal tu vrchní krytku, nejdřív jsem to prolil konkorem, abych z toho vypláchl bordel, pak jsem namazal vrták grafitovou vazelínou a ono to drží. Vrták mi ani jednou nezůstal ve zdi. Takže paráda. Až dodělám to co mám rozdělané, tak zkusím celou tu upínací hlavu rozebrat a koupím i tu tubu a udělám to jak to má být.

_________________
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SDS upínání
 Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.