RENAULT SCÉNIC vstřikovací čerpadlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
RENAULT SCÉNIC vstřikovací čerpadlo
Zdravím všechny kdo jsou zapáleni pro frantické káry. Já tedy mezi ně rozhodně nepatřím, ale nevyhnu se bohužel jejich opravám. V pátek mi jedn takový frantík přijel. Je to Reneult Scénic 1,9DTi 72kW r.v. 1999 a dělal jsem na tom rozvody, které jsem řešil v sobotu. Mimochodem dělat rozvody na tomto autě je opravdu porod. Ostatně jako už na každém frantovi. Právě proto je nemám rád. No, rozvody bych měl a teď k tomu dalšímu problému. Teče mu vstřikovací čerpadlo. Teče to pod tím horním víkem, které drží celkem čtyři šroubky. Tři jsou na 25 torx a jeden speciál. Mně spíš zajímá zda jde to víko v pohodě přetěsnit resp. když povolím ty čtyři řrouby jestli na mně nevyskáče dvacet pružin a nějaké další nesmysly. Takhle od pohledu to vypadá jednoduše. Sundat to víko dát nové těsnění..., ale je to francouz a ti dovedou překvapit. Tak co měl to už někdo na stole??? Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Těsnění koupíš v Kelly za dvě sta peněz.
Čerpadlo je v principu úplně stejné jako na Octavii. Po výměně je nutné diagnostikou nastavit volnoběžnou dávku paliva posunutím horní části čerpadla k nebo od řemenice. Bez diagnostiky do toho nelez.
Čerpadlo je v principu úplně stejné jako na Octavii. Po výměně je nutné diagnostikou nastavit volnoběžnou dávku paliva posunutím horní části čerpadla k nebo od řemenice. Bez diagnostiky do toho nelez.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)