RENAULT SCÉNIC vstřikovací čerpadlo

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

RENAULT SCÉNIC vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od kaad »

Zdravím všechny kdo jsou zapáleni pro frantické káry. Já tedy mezi ně rozhodně nepatřím, ale nevyhnu se bohužel jejich opravám. V pátek mi jedn takový frantík přijel. Je to Reneult Scénic 1,9DTi 72kW r.v. 1999 a dělal jsem na tom rozvody, které jsem řešil v sobotu. Mimochodem dělat rozvody na tomto autě je opravdu porod. Ostatně jako už na každém frantovi. Právě proto je nemám rád. No, rozvody bych měl a teď k tomu dalšímu problému. Teče mu vstřikovací čerpadlo. Teče to pod tím horním víkem, které drží celkem čtyři šroubky. Tři jsou na 25 torx a jeden speciál. Mně spíš zajímá zda jde to víko v pohodě přetěsnit resp. když povolím ty čtyři řrouby jestli na mně nevyskáče dvacet pružin a nějaké další nesmysly. Takhle od pohledu to vypadá jednoduše. Sundat to víko dát nové těsnění..., ale je to francouz a ti dovedou překvapit. Tak co měl to už někdo na stole??? Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To víko je snad stejné jako na 1.9TDi ne?

3 šrouby jsou jenom na víko a 4tý na speciální klíč drží až do těla čerpadla i el. hlavu, těsnění má číslo dílu Bosch 1 461 015 303
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Nemám to teď možnost porovnat, ale asi to tak bude. To těsnění by neměl být problém objednat. Mně jde spíše o to co je pod tím víkem. Nejsou tam nějaké části, které po oddělání víka se rozletí do okolí a já můžu shánět druhé čerpadlo?
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Těsnění koupíš v Kelly za dvě sta peněz.

Čerpadlo je v principu úplně stejné jako na Octavii. Po výměně je nutné diagnostikou nastavit volnoběžnou dávku paliva posunutím horní části čerpadla k nebo od řemenice. Bez diagnostiky do toho nelez.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Je to stejný těsnění jako Vw group a nic na tebe nevyskočí. Pokud budeš hlavu sindarština i pro druhy těsnění tak se hlavně dobře trefit kolikem.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Čerpadlo je skoro rovnaké ako TDI rotačka a ak rozumiem správne jemu tečie len pod ten vrchný kryt, takže tam nie je čo pokaziť ani čo nastavovať.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

OK kluci moc díky. Dnes mám ještě nějakou jinou práci, ale zítra se do toho pustím. Dám pak vědět, jak to dopadlo. Ale podle mně to teče jen pod tím horním krytem. Tak ještě jednou díky za rady.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“