Octavia 2 - problemy po repase turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 2 - problemy po repase turba
Ahojte, moj problem zacal tym ze ze mi zacala svietit kontrolka motora a blikat kontrolka zhavenia a auto stratilo vykon. Po vypnuti motora a nastartovani vsetko zhaslo ale po case sa tento problem objavil opat hlavne pri rozbehu do kopca. Skocil som s tym ku znamemu na diagnostiku chyba P0299 - Regulace plnícího tlaku Regulační mez nedosažena. Problem je udajne v podtlakovej banke kedze ani nedrzi tlak.
Tak som zaniesol auto do servisu a popisal im dany problem. Po cca 2hod mi volal naspat mechanik s tym ze na turbe je uz dost velka vola lebo je tam od vyroby (270tis km) a neodporucal by samotnu vymenu banky ale repas celeho turba. Tak som to odsuhlasil v domneni ze aspon s tym bude pokoj. No prave po vymene za repasovane turbo zacali nasledovne problemy:
- pri otackach 2500-3000rpm pocut od turba divny zvuk, prirovnal by som to startovaniu lietadla? Nieje to hlasny zvuk ale dost zvlastny
- po dlhsej jazde som zacitil zapach ako by sa nieco palilo, otvoril som kapotu a z okolia turba vychadzal jemny dym a zapach spaleniny.
- po vypnuti motoru asi este cca 15s pocut hucanie spod kapoty
- zvysenie priemernej spotreby z cca 4,7l na 5,5l
Viete mi povedat v com moze byt problem a ako to riesit lebo toto mi nepride vobec v poriadku. Majitelom auta som asi 4 roky a v zivote s nim nebol ziadny problem, menene len veci beznej spotreby.
Presny typ vozidla je Octavia 2 FL, 1,9tdi BLS.
Dakujem Vam za kazdu radu
Tak som zaniesol auto do servisu a popisal im dany problem. Po cca 2hod mi volal naspat mechanik s tym ze na turbe je uz dost velka vola lebo je tam od vyroby (270tis km) a neodporucal by samotnu vymenu banky ale repas celeho turba. Tak som to odsuhlasil v domneni ze aspon s tym bude pokoj. No prave po vymene za repasovane turbo zacali nasledovne problemy:
- pri otackach 2500-3000rpm pocut od turba divny zvuk, prirovnal by som to startovaniu lietadla? Nieje to hlasny zvuk ale dost zvlastny
- po dlhsej jazde som zacitil zapach ako by sa nieco palilo, otvoril som kapotu a z okolia turba vychadzal jemny dym a zapach spaleniny.
- po vypnuti motoru asi este cca 15s pocut hucanie spod kapoty
- zvysenie priemernej spotreby z cca 4,7l na 5,5l
Viete mi povedat v com moze byt problem a ako to riesit lebo toto mi nepride vobec v poriadku. Majitelom auta som asi 4 roky a v zivote s nim nebol ziadny problem, menene len veci beznej spotreby.
Presny typ vozidla je Octavia 2 FL, 1,9tdi BLS.
Dakujem Vam za kazdu radu
To může být zapomenuté těsnění na vedení třeba na vedení EGR,nedotažený šroub atd, jak psáno řešit s tím kdo to dělalmartin92 píše:Auto je tyzden po repase turba, odjazdenych cca 700km. To s tym zapachom a dymom som zaznamenal hned ako som si auto zobral a prisiel domov cca hodina cesty. Potom to prestalo a vcera sa to objavilo opat dymenie spoza turba a zapach ktory citit aj v aute.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Klasicky reklamovat.
Ten,co tvrdí,že turbo po 270 tis je na výměnu,protože má vůli ( musí jí mít,otáčí se v oleji pod tlakem ), toho zastřelit. Od dneška je možné zase koupit zbraně a střelivo !!!!!!!
Ten,co tvrdí,že turbo po 270 tis je na výměnu,protože má vůli ( musí jí mít,otáčí se v oleji pod tlakem ), toho zastřelit. Od dneška je možné zase koupit zbraně a střelivo !!!!!!!
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené