Pozdravujem poradi mi nejaky motorkar ?
Ako to je ?
Ked chcem 4rkolku dvíhať na zadne.
Tak predna rozeta musi byt menšia
Alebo možnosť dva zvacsi zadnú rozetu ?
Ci ako to vlastne je vsetci píšu rôzne dakujem.
Za objasnenie.
Yamaha 700 akú rozetu na STUNT jazda po zadnom.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hele už se v tom dlouho nepohybuji, ale když jsme kdysi strašně dávno upravovali pionýry a motor hnali do vyšších otáček, tak jsem kvůli větší síle dávali menší přední řetězový kolečka, sice jsi jel pomaleji, ale to vykompenzovaly vyšší otáčky motoru.
Šlo i oto, že přední se zháněli lépe a měli jsme od tuším 11 zubů po 14 zubů.
Šlo i oto, že přední se zháněli lépe a měli jsme od tuším 11 zubů po 14 zubů.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jawa 20 měla 12 a Mustang 13.. Do terénu jsme dávali velkou rozetu z nějakého kombajnu, ale dnes, když výkon je někde jinde a nástup výkonu je až děsivý to chce jinou politiku..Znal jsem borce, který překonával po zadním kole nějaký rekord v rychlosti a výsledek byl očekávaný, velmi bych si to rozmyslel...
nepropadat panice...
Chce to omrknout možnosti, na čtyřkolu moc velkou rozetu rvát nemůžeš protože mezi osou a zemí zase tolik místa není
1 zub na předním kolečku udělá zhruba 4 zuby na rozetě, zkusil bych dát dopředu o 2 zuby větší kolečko a zkusit
Kdysi na motokárách ( výkon asi 35ps ) jsme jezdili vepředu 13 zubů kolečko kdy maximálka motokáry byla někde kolem 130kmh to bylo na technické zatáčkovité trati, naopak na rovinkové trati 15 zubů kdy to jelo klidně 160kmh ale to už bylo o hubu...
1 zub na předním kolečku udělá zhruba 4 zuby na rozetě, zkusil bych dát dopředu o 2 zuby větší kolečko a zkusit
Kdysi na motokárách ( výkon asi 35ps ) jsme jezdili vepředu 13 zubů kolečko kdy maximálka motokáry byla někde kolem 130kmh to bylo na technické zatáčkovité trati, naopak na rovinkové trati 15 zubů kdy to jelo klidně 160kmh ale to už bylo o hubu...