Yamaha 700 akú rozetu na STUNT jazda po zadnom.

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Yamaha 700 akú rozetu na STUNT jazda po zadnom.

Příspěvek od Fenix9555 »

Pozdravujem poradi mi nejaky motorkar ?

Ako to je ?
Ked chcem 4rkolku dvíhať na zadne.

Tak predna rozeta musi byt menšia
Alebo možnosť dva zvacsi zadnú rozetu ?

Ci ako to vlastne je vsetci píšu rôzne dakujem.
Za objasnenie.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Hele už se v tom dlouho nepohybuji, ale když jsme kdysi strašně dávno upravovali pionýry a motor hnali do vyšších otáček, tak jsem kvůli větší síle dávali menší přední řetězový kolečka, sice jsi jel pomaleji, ale to vykompenzovaly vyšší otáčky motoru.
Šlo i oto, že přední se zháněli lépe a měli jsme od tuším 11 zubů po 14 zubů.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jawa 20 měla 12 a Mustang 13.. Do terénu jsme dávali velkou rozetu z nějakého kombajnu, ale dnes, když výkon je někde jinde a nástup výkonu je až děsivý to chce jinou politiku..Znal jsem borce, který překonával po zadním kole nějaký rekord v rychlosti a výsledek byl očekávaný, velmi bych si to rozmyslel...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Obojí je vlastně správně. To jsi nikdy nejezdil na horském kole nebo favoritu??? Tam si to přeci lze zkusit 😜😜😜
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jo jo a tuším z pařezu byl ten 11ti zub a 14ti zub tuším z babety, ale je to už tak dávno, že se divím že jsem si vůbec vzpomněl. :D
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

na pionýra se na cross nýtoval na zadní rozetu věnec z rozmetače na hnůj.
Když potřebuješ aby to šlo líp na zadní, tak dáváš lehčí převod. buď míň zubú dopředu, nebo víc dozadu.
CFHC
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Chce to omrknout možnosti, na čtyřkolu moc velkou rozetu rvát nemůžeš protože mezi osou a zemí zase tolik místa není
1 zub na předním kolečku udělá zhruba 4 zuby na rozetě, zkusil bych dát dopředu o 2 zuby větší kolečko a zkusit
Kdysi na motokárách ( výkon asi 35ps ) jsme jezdili vepředu 13 zubů kolečko kdy maximálka motokáry byla někde kolem 130kmh to bylo na technické zatáčkovité trati, naopak na rovinkové trati 15 zubů kdy to jelo klidně 160kmh ale to už bylo o hubu... (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“