1,2 HTP je neklidná po nových rozvodech
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak psáno výše, nejjednodušší kontrola je znovu tam dát přípravky,trochu mi připadne žes u toho ani nebyl,jak píšes že jste dali přípravky a označili - co jste jako značili a proč ??
Vyndám snímač otáček kliky,vrazím tam ten trn,sundám víčka z vaček a už okem vidím jestli je to +/- OK,když tam nepůjdou volně vložit přípravky nebo je zjevně jeden zářez vačky posunutej máš jasno
Výrobce rozvodů jakej? Ale tam bych asi chybu vyloučil..
Kola jste utahovali jak,čím jste to drželi ?? Protáčeli jste motor a zkoušeli znovu založit přípravky ?
Někdo to dělá tak že spodek staví jen podle důlčíku na vyvažováku,ono to pak jede,to jo,ale sekneš se tam o pár mm na zdvihu jako nic a to by mohlo právě rozhodit ten volnoběh
Vyndám snímač otáček kliky,vrazím tam ten trn,sundám víčka z vaček a už okem vidím jestli je to +/- OK,když tam nepůjdou volně vložit přípravky nebo je zjevně jeden zářez vačky posunutej máš jasno
Výrobce rozvodů jakej? Ale tam bych asi chybu vyloučil..
Kola jste utahovali jak,čím jste to drželi ?? Protáčeli jste motor a zkoušeli znovu založit přípravky ?
Někdo to dělá tak že spodek staví jen podle důlčíku na vyvažováku,ono to pak jede,to jo,ale sekneš se tam o pár mm na zdvihu jako nic a to by mohlo právě rozhodit ten volnoběh
Tak přes krytky (víčka) u vačkových hřídelí a dole vyndané čidlo kliky jsme znova dali přípravky a sedí to...hele kluci, možná jsem tady asi založil zbytečné vlákno - vypadá to na mojí paranoiu...já si totiž moc nevěřil s těma rozvodama - premiéra...ale ten kluk, co to se mnou dělal je profík motorář a vše bylo pod jeho dohledem...hlavně mi řekl, že řeším pič....viny - že to běží dobře...asi jsem přecitlivělej, takže sorry...hlavně ona jinak jezdí perfektně (tedy v rámci možností Hitlerova Tajného Projektu)...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Ano originál šroub jak na kliku, tak na vačky nový vw...ze škoda dílů
Jo a pár odpovědí na vysvětlení:
1. Značka rozvodů: Engine Team koupil jsem na Škoda díly a k tomu vše možné...šrouby, podložky, vymezovací kroužky, origo tmel i na vanu i na bok
2. Dělal jsem to poprvé, takže jsem ještě s Humlem řešil utahovací momenty šroubů na vačkách a klice, jak postavit motor, co je největší pakec, na co si dát pozor atd (chudák mě musel mít plný zuby), čmáral jsem tam bílou fixou asi zbytečné blbosti, ale měl jsem prostě z toho naděláno v gatích
3. Ten kluk u kterého jsem to dělal má sadu v modrém kufru, kde jsou přípravky na aretaci řekl bych celého koncernu asi za 2500Kč - ale kdybyste mě zabili, tak značku nevím
4. Protáčeli jsme to za kliku a znova zkoušeli na přípravky
5. Kliku jsme zapevnili dřevěným špalíkem o stěnu a pak utahovali na moment šroub kolečka, vačky si teď nevzpomínám, myslím, že klíčem se dá podržet
Jo a pár odpovědí na vysvětlení:
1. Značka rozvodů: Engine Team koupil jsem na Škoda díly a k tomu vše možné...šrouby, podložky, vymezovací kroužky, origo tmel i na vanu i na bok
2. Dělal jsem to poprvé, takže jsem ještě s Humlem řešil utahovací momenty šroubů na vačkách a klice, jak postavit motor, co je největší pakec, na co si dát pozor atd (chudák mě musel mít plný zuby), čmáral jsem tam bílou fixou asi zbytečné blbosti, ale měl jsem prostě z toho naděláno v gatích
3. Ten kluk u kterého jsem to dělal má sadu v modrém kufru, kde jsou přípravky na aretaci řekl bych celého koncernu asi za 2500Kč - ale kdybyste mě zabili, tak značku nevím
4. Protáčeli jsme to za kliku a znova zkoušeli na přípravky
5. Kliku jsme zapevnili dřevěným špalíkem o stěnu a pak utahovali na moment šroub kolečka, vačky si teď nevzpomínám, myslím, že klíčem se dá podržet
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Jo, pokud to sedí není co řešit,tady ty přípravky jsou jednoduchý,nejdou dát blbě a asi ani blbě vyrobit,prostě trn přesnýho průměru do setrváku a přípravky do vaček který je vlastně jen drží v rovině ty zářezy
To když vidíš některý monstrum přípravky na jiný motory...
On se subjektivně chod toho motoru mohl trošku změnit, poslední dobou jsme třeba na HTp měnili i nekolik vstřiků,třeba náhoda ale vždycky na prvním válci od rozvodů
To když vidíš některý monstrum přípravky na jiný motory...
On se subjektivně chod toho motoru mohl trošku změnit, poslední dobou jsme třeba na HTp měnili i nekolik vstřiků,třeba náhoda ale vždycky na prvním válci od rozvodů
Tome nebudes mi to verit, ale ja adaptaci i zakladko po rozvodech udelal......romane ja to auto koupil pred 9 tis km a udelal tak velky servis, ze byste me oznacili za blazna...radeji vam to ani nebudu psat, nicmene svicky taky nove ngk ale tu lepsi radu...reseno tome prave s tebou preci, ty jsi doporucoval nejake ty brisky, a protoze auto rok stalo, tak jsem ze zacatku jezdeni koupil a vypotreboval dve pixly cistice vstriku od liqui moli.....olej jsem ted znova....po 6tis km menil s tema rozvodama...shell helix ultra + filtr bosch.....pri tom prvotnim megaservisu samozrejme filtry nove mann....jen me prave jeste trosku zarazila hodnota z cidla saci vacky.....huml mi psal, ze si mysli, ze se malinko zmeni, jak byl vytahany retizek, ale ona kupodivu zustala uplne stejna jak byla.....z cehos jsem mel take schizu....ale pomalu me to po vasich reakcich opousti
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Tak když sundám víčko oleje, tak motor úplně rozhádám...když vyndám měrku tak lehce zaškobrtne a srovná se - což udělá i když jí vracím....ale možná už jsme s Humlem na stopě - něco větří....tak pokud se zadaří, tak napíšu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3