Výhody moderních automobilů - ať žije Audi..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výhody moderních automobilů - ať žije Audi..
nepropadat panice...
Ano, ale byl to jen příklad, ne odsudek. Postupně se auta promění v kosmické lodě, mne osobně kdysi naštvalo, když jsem potřeboval kouknout do databáze na VW a bylo mi řečeno, že oni jsou Škodovka..Vše bylo stejné, ale ,cedulka jiná ..Proto ta zmínka o Audi, pro mne představa, že mi lehne na dovolené auto a dotáhnou mne k servisu Škoda a já budu mít Audi a budu mít smůlu připomíná Kocourkov. Ale je to o člověku, dnešní majitelé prostě odpustí výrobci všechno .... Já pořád zastávám názor, že blbost se má potírat..
nepropadat panice...
Máš pravdu, to byl příklad. Otázka je co bych tam viděl, všude samý čehůn..Biimbo píše:dyť ty na dovolenou nejezdíš. To je pro čehůny a to ty nejseš.
Dal jsem to sem proto, aby ti, kteří nemají v hlavě computer made in koncern apod. pochopili kam to celé povede, stačí se dnes podívat, kam vedou ty plné palby, co čeká majitele, až se to posere, a jak jejich drahé sráče brzy budou neprodejné , protože další servis je sežere. Dnes se řeší starší auta , ale pomalu jdou na scénu kraksny, které nedávno ještě stály v showroomu. Přiznám se, že se kolikrát škodolibě pošklebuji co vše musí absolvovat a zaplatit jejich majitelé..Každou píčovinu musí dávat do servisu. Když 70 letému dědovi chcíplo TSI ve voňavce YETI , tak ani nevěděl, jak auto odtáhnout, nechápal jak je možné, že po opravě rozvodů v autorizáku zase nejede...Auto má 140000km najeto a pořád něco. Ale naši čeští burani řeknou, to je přece normální, ne? Bylo mi jej líto , jeho Volha servis nepotřebovala...
nepropadat panice...
Tak jezdi svojí starou italskou látrou a nech nás furt bejt. Nám se nový auta líběji a že dědek jako ty chce jezdit trakařem je tvoje věc ne? Co pořád otravuješ a smrdíš tady se svejma debilníma kecema? Já raději tu a tam něco vyměním, než jezdit takovým šuntem kterým nejezději už ani morgoši, chápeš to? Nebo ještě podrobněji???
Článok o ničom, kde je XY mechanikov a na výmeny, opravy kde je potrebné demontovať o niečo viac sú zvyknutý. Je to vhodné pre lamu od pc, čo si ide kúpiť šrubovák do Lidla a nedokáže vymeniť ani žiarovku. To sa týka tých "problémových" údržieb a servisu... Inak sú horšie prístupy, ako má Ranger. Autor článku vymenil veľmi málo olejov. Čo sa týka elektroniky u Audi a zvyšných blbostí. Časom vždy príde na trh diag, alebo zariadenie, čo domácim mechanikom otvorí ďalšie možnosti opráv. Stačí sa pozreiť pár rokov späť, kde mechanici netušili , čo je abs, alebo jednotka motora a kde sme teraz. Čiže ako som písal, zbytočný článok. Čo človek vymyslel, to človek oj...
Naposledy upravil(a) JozefC dne 29 lis 2020, 09:54, celkem upraveno 1 x.
Musíš jet dál než do Makarskou a Bibione. Teď jsme byly 3 týdny v říjnu v Itálii v Monti Sibillini, Gran Sasso a u moře od Ancony dolů. Ani jeden Čech u moře ani v horách. V Sibillini nebyli pro změnu od zemětřesení 2016 ani Italovéjericho-3 píše:Máš pravdu, to byl příklad. Otázka je co bych tam viděl, všude samý čehůn..
.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
jozef C, to je spíš článek pro budoucí majtele, problémy s filtry byly vždy, protože motor určený původně do auta podél, otočili a dali ho napříč..Ale jde o to, že to co váš ty, nebo ti, kteří se o to zajímají, to neví většina kupujících. Oni netuší, když okukují různý skvost, co jej může čekat. Oni netuší, že dají třeba 2OOOOOkč, ale po navštevě servisu po nich chtějí další 100000kč.
Uvedu příklad, starší auto z koncernu, třeba PD, hezké zachovalé..Chhvíli jezdí a najednou začne létat voda, tak jedou k odborníkům a ti, jo těsnění pod hlavou..A už to začne, sundá se hlava, pejšek tam dá nové ventily, vodítka, gufírka, srovná ji a mechán opravuje..Nová vačka, lágry, těsnění hydra, atd.atd. Když je hlava dole, mechán volá, pane jak dlouho tam máte rozvody? Jo, to já nevím..No , je lepší je dát nové,..Ano, jistě. Když to bude Audi, tak čumák dolu a hle, děravý interkoler, ohnilé trubky ke klimě, ale aspoň chladiče jsou k použití. Takže volá, pane musíme vyměnit když je to dole tohle, tohle a tohle...Vyndá interkoler a zase volá, pane byl plný oleje, je nebezpečí že motor olej nasaje a bude po něm. Chce to turbo, má už vůli a propouští...No když to říkáte...Auto odjede, ale za chvilku padne pedál spojky na zem. Zase telefon,auto jde na zdviž a pak zpráva, pane musíme vyndat převodovku z ložiska teče kapalina..Pán zesiná a souhlasí, co má dělat. Vyndá se převodovka a zase telefon,pane, když už to máme venku, chtělo by to udělat spojku, už je dost jetá...Co má majitel dělat..Pak další zpráva, pane máte volnou dvouhmotu-setrvačník, nevibrovalo vám auto? A bude dobré dát preventivně tu spojkovou sadu celou, aby se to za chvilku nemuselo dělat znovu. Pán je na mrtvici , ale říká, ano auto vibrovalo a ta spojka je fakt..Auto je hotové, pán zrušil spoření a radostně odjíždí...Telefon mechanikovi, pane ale ono auto vibruje ještě víc než předtím..No, to víte, je to určitě stočenka, ta má hodně na hrbu..Tak znova a je to jasné, silenblok v háji , ale musíme dát všechny, aby se nepraly. Auto vibruje pořád a tak to pokračuje...Pokud by to byla čtyřkolka, tak je druhý díl o dalším nemluvě. Z německé kraksny je čínská paskunda, protože Čína dodává díly.Pro odborníky a nadšence, je to samozřejmě brnkačka..A teď nastupují ještě sofistikovanější stroje, další vyfikundace ...no nekup to, že?
Uvedu příklad, starší auto z koncernu, třeba PD, hezké zachovalé..Chhvíli jezdí a najednou začne létat voda, tak jedou k odborníkům a ti, jo těsnění pod hlavou..A už to začne, sundá se hlava, pejšek tam dá nové ventily, vodítka, gufírka, srovná ji a mechán opravuje..Nová vačka, lágry, těsnění hydra, atd.atd. Když je hlava dole, mechán volá, pane jak dlouho tam máte rozvody? Jo, to já nevím..No , je lepší je dát nové,..Ano, jistě. Když to bude Audi, tak čumák dolu a hle, děravý interkoler, ohnilé trubky ke klimě, ale aspoň chladiče jsou k použití. Takže volá, pane musíme vyměnit když je to dole tohle, tohle a tohle...Vyndá interkoler a zase volá, pane byl plný oleje, je nebezpečí že motor olej nasaje a bude po něm. Chce to turbo, má už vůli a propouští...No když to říkáte...Auto odjede, ale za chvilku padne pedál spojky na zem. Zase telefon,auto jde na zdviž a pak zpráva, pane musíme vyndat převodovku z ložiska teče kapalina..Pán zesiná a souhlasí, co má dělat. Vyndá se převodovka a zase telefon,pane, když už to máme venku, chtělo by to udělat spojku, už je dost jetá...Co má majitel dělat..Pak další zpráva, pane máte volnou dvouhmotu-setrvačník, nevibrovalo vám auto? A bude dobré dát preventivně tu spojkovou sadu celou, aby se to za chvilku nemuselo dělat znovu. Pán je na mrtvici , ale říká, ano auto vibrovalo a ta spojka je fakt..Auto je hotové, pán zrušil spoření a radostně odjíždí...Telefon mechanikovi, pane ale ono auto vibruje ještě víc než předtím..No, to víte, je to určitě stočenka, ta má hodně na hrbu..Tak znova a je to jasné, silenblok v háji , ale musíme dát všechny, aby se nepraly. Auto vibruje pořád a tak to pokračuje...Pokud by to byla čtyřkolka, tak je druhý díl o dalším nemluvě. Z německé kraksny je čínská paskunda, protože Čína dodává díly.Pro odborníky a nadšence, je to samozřejmě brnkačka..A teď nastupují ještě sofistikovanější stroje, další vyfikundace ...no nekup to, že?
nepropadat panice...
Jericho tvl nerieš konšpiračné teórie čo by bolo, ak by bolo. Tuto sa bavíme o článku, kde autor poukazuje na 2 veci - brzdy audi a filter pre ford. Držme sa len toho. Komplikuješ si to. Rozumiem, že píšeš o možnom navaľovaní sa problémov pri oprave a z malého vznikne veľké, ale to už odbočuje od témy a vôbec ku tomu nemusí prísť. Keď aj vznikne, tak najčastejšie z dôvodu, že majiteľ je prasa, ktoré sa nestará, alebo mechanik chce majiteľa oj... na dieloch.
A tohoto všeho se vážení přátelé vyvarujete, pokud budete jezdit italským skvostem který jen jezdiiii a jezdííí a jezdííí a možná sám i naftu vyrábíííjericho-3 píše:jozef C, to je spíš článek pro budoucí majtele, problémy s filtry byly vždy, protože motor určený původně do auta podél, otočili a dali ho napříč..Ale jde o to, že to co váš ty, nebo ti, kteří se o to zajímají, to neví většina kupujících. Oni netuší, když okukují různý skvost, co jej může čekat. Oni netuší, že dají třeba 2OOOOOkč, ale po navštevě servisu po nich chtějí další 100000kč.
Uvedu příklad, starší auto z koncernu, třeba PD, hezké zachovalé..Chhvíli jezdí a najednou začne létat voda, tak jedou k odborníkům a ti, jo těsnění pod hlavou..A už to začne, sundá se hlava, pejšek tam dá nové ventily, vodítka, gufírka, srovná ji a mechán opravuje..Nová vačka, lágry, těsnění hydra, atd.atd. Když je hlava dole, mechán volá, pane jak dlouho tam máte rozvody? Jo, to já nevím..No , je lepší je dát nové,..Ano, jistě. Když to bude Audi, tak čumák dolu a hle, děravý interkoler, ohnilé trubky ke klimě, ale aspoň chladiče jsou k použití. Takže volá, pane musíme vyměnit když je to dole tohle, tohle a tohle...Vyndá interkoler a zase volá, pane byl plný oleje, je nebezpečí že motor olej nasaje a bude po něm. Chce to turbo, má už vůli a propouští...No když to říkáte...Auto odjede, ale za chvilku padne pedál spojky na zem. Zase telefon,auto jde na zdviž a pak zpráva, pane musíme vyndat převodovku z ložiska teče kapalina..Pán zesiná a souhlasí, co má dělat. Vyndá se převodovka a zase telefon,pane, když už to máme venku, chtělo by to udělat spojku, už je dost jetá...Co má majitel dělat..Pak další zpráva, pane máte volnou dvouhmotu-setrvačník, nevibrovalo vám auto? A bude dobré dát preventivně tu spojkovou sadu celou, aby se to za chvilku nemuselo dělat znovu. Pán je na mrtvici , ale říká, ano auto vibrovalo a ta spojka je fakt..Auto je hotové, pán zrušil spoření a radostně odjíždí...Telefon mechanikovi, pane ale ono auto vibruje ještě víc než předtím..No, to víte, je to určitě stočenka, ta má hodně na hrbu..Tak znova a je to jasné, silenblok v háji , ale musíme dát všechny, aby se nepraly. Auto vibruje pořád a tak to pokračuje...Pokud by to byla čtyřkolka, tak je druhý díl o dalším nemluvě. Z německé kraksny je čínská paskunda, protože Čína dodává díly.Pro odborníky a nadšence, je to samozřejmě brnkačka..A teď nastupují ještě sofistikovanější stroje, další vyfikundace ...no nekup to, že?