renault scenic 2

Moderátoři: šulda, Moderátoři

golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

renault scenic 2

Příspěvek od golfgti16v »

zdar chlapi potrebuji poradit po cem jit uz nevim mam tu renault scenic 2 1.9 dci 88 kw na motoru nove ojnicni saly olejove cerpadlo turbo po repasu a kdyz se ohreje tak dava nizky tlak oleje studeny tlaci 3.5 baru kdyz pridam tak i pres 4 jakmile se ohreje na provozni teplotu tak na volnobeh ma 0.9 baru coz je v poradku ale pri vyssich otackach tlak neleze nahoru je porad stejny kolem 1 baru ted poradte pocem jit studeny maze jak ma ale teply ne
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: renault scenic 2

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="golfgti16v"]zdar chlapi potrebuji poradit po cem jit

třeba zjisti že srát se do motorů nemá cenu,

koupíš motor,

dáš motor opravit borcovi co vidí umí a má to vychytané a nebo

si myslíš a časem zjistíš že si v p....

byly doby kdy se dělaly škoda sto a bylo jasno ,dneska tomu tak zdaleka není ;)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Sice máš pravdu, ale v zásadě jsi mu asi moc nepomohl.


3,5 až 4 bary zastudena je málo. Redukovaný tlak u těchto motorů je přes 6 bar. A logicky po ohřátí je pak tlaku ještě méně. Někde ten tlak utíká. Netěsnost v systému. Někdy to umí dělat i problém ve filtru. Prostě se nepovedl. I to jsem už řešil. Motor neměl tlak. Vyměnil se filtr a tlak náhle byl.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Marek77"]SA logicky po ohřátí

marku už jsme shodili vanu, pod autem velká vana a napojené sání oleje
, chtěli jsme zjistit kde se ten tlak ztrácí, napojené snímače tlakoměry na olej, zacpali jsme i mazání hlavy,

co oči viděly zůstal rozum stát , vyroseš na škoda 1000 MB pokračuješ dál a přijde den D a si v prdeli s celou vědou ;)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

když se ten motor skládal tak jsis soustavu oleje nezkusil???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

hansdob píše:když se ten motor skládal tak jsis soustavu oleje nezkusil???
ne to jsem nezkusil jeste me napadlo davalo se tam to cerpadlo nejake levne asi hart tak nevim jestli nebude problem tam
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

Marek77 píše:Sice máš pravdu, ale v zásadě jsi mu asi moc nepomohl.


3,5 až 4 bary zastudena je málo. Redukovaný tlak u těchto motorů je přes 6 bar. A logicky po ohřátí je pak tlaku ještě méně. Někde ten tlak utíká. Netěsnost v systému. Někdy to umí dělat i problém ve filtru. Prostě se nepovedl. I to jsem už řešil. Motor neměl tlak. Vyměnil se filtr a tlak náhle byl.
zkusim tam jeste jiny filtr
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Filtr zkus samozřejmě
To čerpadlo kolik stálo ? On stojí novej Pierburg kolem litru tak nevím jestli bych s tím úplně laboroval
Ty šály na ojkách vypadaly jak ? Byly vydřený ?
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

tak filtr jsem zkusil jiny a zadna zmena kolik stalo to cerpadlo uz nevim saly nevypadaly spatne ale majitel je chtel pro jistotu udelat i s cerpadlem
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

A meris to budíkem nebo přes diag?
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

budikem porad o tom premyslim a na spodku drzi tlak jen ol. filtr a saly filt vymenen ojnicni saly taky tak mne napada jen hlavni saly nebo to cerpadlo
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No na ty hlavní lágry ses měl kouknout taky protože se mohly dát nový ojniční a tlak začal utíkat přes hlavní,nevím no,sice se mi to nezdá ale je to varianta
Filter máš jakej,nějakou značku aspoň ?
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

filtr je alco mluvil jsem z jednim mechanikem co dela u renaultu a ten rikal ze tyhle motory jsou na nic mysli si ze to utika pres kliku ze pry cerpadla na tehle motorech neodchazi tak nevim
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Ložiská kľuky podľa mňa, alebo ti to možno uteká za čerpadlom, keď sa menilo aj keď neverím. Bolo treba zmerať vôľu nových a starých ložísk. Asi dobré šály, no to je odpoveď. Tuto sa omyli a pokusy nevyplatia.
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

JozefC píše:Ložiská kľuky podľa mňa, alebo ti to možno uteká za čerpadlom, keď sa menilo aj keď neverím. Bolo treba zmerať vôľu nových a starých ložísk. Asi dobré šály, no to je odpoveď. Tuto sa omyli a pokusy nevyplatia.
myslis hlavni saly
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“