renault scenic 2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
renault scenic 2
zdar chlapi potrebuji poradit po cem jit uz nevim mam tu renault scenic 2 1.9 dci 88 kw na motoru nove ojnicni saly olejove cerpadlo turbo po repasu a kdyz se ohreje tak dava nizky tlak oleje studeny tlaci 3.5 baru kdyz pridam tak i pres 4 jakmile se ohreje na provozni teplotu tak na volnobeh ma 0.9 baru coz je v poradku ale pri vyssich otackach tlak neleze nahoru je porad stejny kolem 1 baru ted poradte pocem jit studeny maze jak ma ale teply ne
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: renault scenic 2
[quote="golfgti16v"]zdar chlapi potrebuji poradit po cem jit
třeba zjisti že srát se do motorů nemá cenu,
koupíš motor,
dáš motor opravit borcovi co vidí umí a má to vychytané a nebo
si myslíš a časem zjistíš že si v p....
byly doby kdy se dělaly škoda sto a bylo jasno ,dneska tomu tak zdaleka není
třeba zjisti že srát se do motorů nemá cenu,
koupíš motor,
dáš motor opravit borcovi co vidí umí a má to vychytané a nebo
si myslíš a časem zjistíš že si v p....
byly doby kdy se dělaly škoda sto a bylo jasno ,dneska tomu tak zdaleka není
Sice máš pravdu, ale v zásadě jsi mu asi moc nepomohl.
3,5 až 4 bary zastudena je málo. Redukovaný tlak u těchto motorů je přes 6 bar. A logicky po ohřátí je pak tlaku ještě méně. Někde ten tlak utíká. Netěsnost v systému. Někdy to umí dělat i problém ve filtru. Prostě se nepovedl. I to jsem už řešil. Motor neměl tlak. Vyměnil se filtr a tlak náhle byl.
3,5 až 4 bary zastudena je málo. Redukovaný tlak u těchto motorů je přes 6 bar. A logicky po ohřátí je pak tlaku ještě méně. Někde ten tlak utíká. Netěsnost v systému. Někdy to umí dělat i problém ve filtru. Prostě se nepovedl. I to jsem už řešil. Motor neměl tlak. Vyměnil se filtr a tlak náhle byl.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Marek77"]SA logicky po ohřátí
marku už jsme shodili vanu, pod autem velká vana a napojené sání oleje
, chtěli jsme zjistit kde se ten tlak ztrácí, napojené snímače tlakoměry na olej, zacpali jsme i mazání hlavy,
co oči viděly zůstal rozum stát , vyroseš na škoda 1000 MB pokračuješ dál a přijde den D a si v prdeli s celou vědou
marku už jsme shodili vanu, pod autem velká vana a napojené sání oleje
, chtěli jsme zjistit kde se ten tlak ztrácí, napojené snímače tlakoměry na olej, zacpali jsme i mazání hlavy,
co oči viděly zůstal rozum stát , vyroseš na škoda 1000 MB pokračuješ dál a přijde den D a si v prdeli s celou vědou
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
zkusim tam jeste jiny filtrMarek77 píše:Sice máš pravdu, ale v zásadě jsi mu asi moc nepomohl.
3,5 až 4 bary zastudena je málo. Redukovaný tlak u těchto motorů je přes 6 bar. A logicky po ohřátí je pak tlaku ještě méně. Někde ten tlak utíká. Netěsnost v systému. Někdy to umí dělat i problém ve filtru. Prostě se nepovedl. I to jsem už řešil. Motor neměl tlak. Vyměnil se filtr a tlak náhle byl.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava