VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION
Dlho som rozmýšlal, či to tu pridám ale predsalen aspoň si tu z toho spravím taký záznamník toho čím si auto prešlo. Predstavujem vám teda môjho golfíka.
MODEL: VW GOLF MK5 (1K0)
MOTOR: 3.2 VR6 184kw 320NM
POHON: 4motion haldex 2. generácie
FARBA: Strieborná metalizá
Golfíka v podstate vlastník cca 8 mesiacov a doposiaľ som sním nemal žiadne problémy. okrem klasického servisu sa pomaly snažím golfa dostať do kondíce ako nové auto takže pomaly mu dopriavam všetko čo si zaslúži. Doposiaľ sa spravil nejaký ten základný servis ako oleje, filtre, kvapaliny a momentálne cez zimu pracujeme na rozvodoch, dvojhmote a podobne.
Na začiatok sem prídem pár fotiek
Momentálne úpravy na aute sú v podstate len výfuk: Scorpoin catback resonated, čiže verzia so stredovým tlmičom a Cold air intake od FORGE. Auto má spravené crackles, čiže po pustení plynu pekne zaprdí do výfuku. Monentálne ako som spomínal prebieha nejaký ten väčší servis takže auto je v garáži a na polovicu rozobrané. ešte pridám jedno také krátke videjko na oživenie:
https://www.youtube.com/watch?v=Swe2GF8HLqU
MODEL: VW GOLF MK5 (1K0)
MOTOR: 3.2 VR6 184kw 320NM
POHON: 4motion haldex 2. generácie
FARBA: Strieborná metalizá
Golfíka v podstate vlastník cca 8 mesiacov a doposiaľ som sním nemal žiadne problémy. okrem klasického servisu sa pomaly snažím golfa dostať do kondíce ako nové auto takže pomaly mu dopriavam všetko čo si zaslúži. Doposiaľ sa spravil nejaký ten základný servis ako oleje, filtre, kvapaliny a momentálne cez zimu pracujeme na rozvodoch, dvojhmote a podobne.
Na začiatok sem prídem pár fotiek
Momentálne úpravy na aute sú v podstate len výfuk: Scorpoin catback resonated, čiže verzia so stredovým tlmičom a Cold air intake od FORGE. Auto má spravené crackles, čiže po pustení plynu pekne zaprdí do výfuku. Monentálne ako som spomínal prebieha nejaký ten väčší servis takže auto je v garáži a na polovicu rozobrané. ešte pridám jedno také krátke videjko na oživenie:
https://www.youtube.com/watch?v=Swe2GF8HLqU
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Proč myslíš že 250 koní a 320Nm nejede. Navíc je to 6ti válec, takže jen ten zvuk musí být slast pro uši.
Za svoje TDi bych to vyměnil hned.
Mě osobně jen mrzí, že od pětkovýho Golfu ztratilo eRko punc vyjměčnosti.
Čtverkový Golf ve verzi R byl jiný z venku, měl jiný podvozek, motor, ale hlavně v interiéru jste věděli že sedíte v něčem víc než jen čtverkovém Golfu. Od pětky už je to v interiéru bída.
Aspoň že ještě měl R32 motor.
Za svoje TDi bych to vyměnil hned.
Mě osobně jen mrzí, že od pětkovýho Golfu ztratilo eRko punc vyjměčnosti.
Čtverkový Golf ve verzi R byl jiný z venku, měl jiný podvozek, motor, ale hlavně v interiéru jste věděli že sedíte v něčem víc než jen čtverkovém Golfu. Od pětky už je to v interiéru bída.
Aspoň že ještě měl R32 motor.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
Akože ono sa neda povedať že by to neišlo, len nemas v tom ten pocit jak v tdi že ťa to kopne. Ale 220ps odbrzdená fabia ktorá má asi o 200kg menej tak ma ani nedobehla ale zase ani ja som neodnehol ju až vo vyšších rýchlostiach. Takže ono to vôbec nie je zlé, ale ano tá 4x4 zoberie z toho dosť ale je ten 6val to prosre raz okúsiš a už nechceš nič iné.
Hlavne treba brať ohľad na to že táto r32 má 1550kg čiže neni to ani uplne lahke auto
Hlavne treba brať ohľad na to že táto r32 má 1550kg čiže neni to ani uplne lahke auto
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Atmosféra se musí točit,to nezabere v 1500ot. Ten pocit ve 170 přeředit až třeba na 4 a plnej, to chipovaný TDI mu čumí na prdel.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
tam nejde ani tak o ten kopanec jak o tom že to auto je prostě těžší a pohon 4x4 sežere hodně výkonu.rudy5 píše:Ono povie ze to auto nejde ten kto jazdí na tdi a je zvyknutý na kopanec od turba ale keď sa tie auta postavia vedľa seba vtedy to je vidno ci to ide, jasne ze to treba viac točiť ale ten zvuk je fakt návykový
Kamarád měl R32 mk4 a když sem měl ještě toledo a jely se projet tak sem na něj pořád čekal....prostě mi nestíhal....
Ale zvuk hezkej to je pravda.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Bavíte se pořád jen o koních. Vždyť tvá R32 má jen 320nm jako série arl. Na tak těžký auto a pohon 4x4 by to chtělo aspoň 450 a víc.
Ja sem si taky myslel že mě vypraska jak malýho kluka. Ale bouzel. V toledu sem měl 197/430. Nafta je holt nafta.
Ja bych 4x4 chtěl jen kvůli zimě a nebo kdybych v ní měl aspoň 350ps a víc.
Jinak ať slouží. Třeba se někdy potkáme a porovnáme.....sic už s leonem
Ja sem si taky myslel že mě vypraska jak malýho kluka. Ale bouzel. V toledu sem měl 197/430. Nafta je holt nafta.
Ja bych 4x4 chtěl jen kvůli zimě a nebo kdybych v ní měl aspoň 350ps a víc.
Jinak ať slouží. Třeba se někdy potkáme a porovnáme.....sic už s leonem
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Motor má určitý výkon ale máš převody. Porovnávejte,co máte na kolech a pak se budete divit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Krasavec, paráda .
Mam VR6 G4 150kW a fakt extra nejede a se sériovým výfukem zvuk taky nic moc..... není turbo není sranda. R32 prý jede o něco lépe..
Mám i Jubi 25, a to jede i má zvuk podstatně lepší
Haldex 4x4 nějakého koníka vezme a nějaké to kilo přidá, ale extra moc to nebude na rozdíl od stálé 4x4
Hlavněu atmosféry musí být vše top na 110% jak ma být, jinak koně hned chcípnou po desítkách
Mam VR6 G4 150kW a fakt extra nejede a se sériovým výfukem zvuk taky nic moc..... není turbo není sranda. R32 prý jede o něco lépe..
Mám i Jubi 25, a to jede i má zvuk podstatně lepší
Haldex 4x4 nějakého koníka vezme a nějaké to kilo přidá, ale extra moc to nebude na rozdíl od stálé 4x4
Hlavněu atmosféry musí být vše top na 110% jak ma být, jinak koně hned chcípnou po desítkách