VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

VW GOLF MK5 R32 184kw BUB 4MOTION

Příspěvek od Source »

Dlho som rozmýšlal, či to tu pridám ale predsalen aspoň si tu z toho spravím taký záznamník toho čím si auto prešlo. Predstavujem vám teda môjho golfíka.

MODEL: VW GOLF MK5 (1K0)
MOTOR: 3.2 VR6 184kw 320NM
POHON: 4motion haldex 2. generácie
FARBA: Strieborná metalizá

Golfíka v podstate vlastník cca 8 mesiacov a doposiaľ som sním nemal žiadne problémy. okrem klasického servisu sa pomaly snažím golfa dostať do kondíce ako nové auto takže pomaly mu dopriavam všetko čo si zaslúži. Doposiaľ sa spravil nejaký ten základný servis ako oleje, filtre, kvapaliny a momentálne cez zimu pracujeme na rozvodoch, dvojhmote a podobne.
Na začiatok sem prídem pár fotiek :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Momentálne úpravy na aute sú v podstate len výfuk: Scorpoin catback resonated, čiže verzia so stredovým tlmičom a Cold air intake od FORGE. Auto má spravené crackles, čiže po pustení plynu pekne zaprdí do výfuku. Monentálne ako som spomínal prebieha nejaký ten väčší servis takže auto je v garáži a na polovicu rozobrané. ešte pridám jedno také krátke videjko na oživenie:

https://www.youtube.com/watch?v=Swe2GF8HLqU
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Hezkej golfík. Jak to jede? Asi moc ne co?
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Proč myslíš že 250 koní a 320Nm nejede. Navíc je to 6ti válec, takže jen ten zvuk musí být slast pro uši.
Za svoje TDi bych to vyměnil hned.
Mě osobně jen mrzí, že od pětkovýho Golfu ztratilo eRko punc vyjměčnosti.
Čtverkový Golf ve verzi R byl jiný z venku, měl jiný podvozek, motor, ale hlavně v interiéru jste věděli že sedíte v něčem víc než jen čtverkovém Golfu. Od pětky už je to v interiéru bída.
Aspoň že ještě měl R32 motor.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Vozil som sa na týchto autách a favo ono to fakt nejak extra nejde. Veľa zoberie aj ten pohon 4x4. Je to proste ťažšie a hlavne viac rotujúcej hmotnosti.
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

jo taky jsem tu delal jednu a3 s timhle motorem cekal jsem to lepsi ale ten zvuk to je nadhera
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Akože ono sa neda povedať že by to neišlo, len nemas v tom ten pocit jak v tdi že ťa to kopne. Ale 220ps odbrzdená fabia ktorá má asi o 200kg menej tak ma ani nedobehla ale zase ani ja som neodnehol ju až vo vyšších rýchlostiach. Takže ono to vôbec nie je zlé, ale ano tá 4x4 zoberie z toho dosť ale je ten 6val to prosre raz okúsiš a už nechceš nič iné.

Hlavne treba brať ohľad na to že táto r32 má 1550kg čiže neni to ani uplne lahke auto (rofl)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Atmosféra se musí točit,to nezabere v 1500ot. Ten pocit ve 170 přeředit až třeba na 4 a plnej, to chipovaný TDI mu čumí na prdel.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ono povie ze to auto nejde ten kto jazdí na tdi a je zvyknutý na kopanec od turba ale keď sa tie auta postavia vedľa seba vtedy to je vidno ci to ide, jasne ze to treba viac točiť ale ten zvuk je fakt návykový
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

On stačí zvuk VR5.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

rudy5 píše:Ono povie ze to auto nejde ten kto jazdí na tdi a je zvyknutý na kopanec od turba ale keď sa tie auta postavia vedľa seba vtedy to je vidno ci to ide, jasne ze to treba viac točiť ale ten zvuk je fakt návykový
tam nejde ani tak o ten kopanec jak o tom že to auto je prostě těžší a pohon 4x4 sežere hodně výkonu.

Kamarád měl R32 mk4 a když sem měl ještě toledo a jely se projet tak sem na něj pořád čekal....prostě mi nestíhal....
Ale zvuk hezkej to je pravda.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Keby to bol stály pohon 4x4 tak ten zoberie nejaký výkon ale haldex až tak moc toho nezoberie zase ten pohon u toho auta beriem skôr ako výhodu ako záťaž.

Ten golf ma zrýchlenie 6.4s na sto s automatom to tvoje toledo malo kolko?
BMW 330 ix
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

To kolko si mal koni v tom tolede ? 320ps 2.0 TSI ma sice odbehla ale teda čakať na mňa ani nahodou nemusel (LOL)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Bavíte se pořád jen o koních. Vždyť tvá R32 má jen 320nm jako série arl. Na tak těžký auto a pohon 4x4 by to chtělo aspoň 450 a víc.

Ja sem si taky myslel že mě vypraska jak malýho kluka. Ale bouzel. V toledu sem měl 197/430. Nafta je holt nafta.

Ja bych 4x4 chtěl jen kvůli zimě a nebo kdybych v ní měl aspoň 350ps a víc.

Jinak ať slouží. Třeba se někdy potkáme a porovnáme.....sic už s leonem

;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Motor má určitý výkon ale máš převody. Porovnávejte,co máte na kolech a pak se budete divit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Krasavec, paráda . :)

Mam VR6 G4 150kW a fakt extra nejede a se sériovým výfukem zvuk taky nic moc..... není turbo není sranda. R32 prý jede o něco lépe..
Mám i Jubi 25, a to jede i má zvuk podstatně lepší

Haldex 4x4 nějakého koníka vezme a nějaké to kilo přidá, ale extra moc to nebude na rozdíl od stálé 4x4

Hlavněu atmosféry musí být vše top na 110% jak ma být, jinak koně hned chcípnou po desítkách
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“