termostat 2.0 FSI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Pokiaľ sú to veci pri ktorých nemusíš rozoberať pol auta tak akože kľudne dávajte hoc čo, ale pri veciach kde musíš 15 hodín stráviť len skladaním a rozoberaním asi ti nestojí za to dať tam niečo čo ti vydrží možno pol roka aby si to o pol roka menil znova. Tiež teraz na svojej VR6 keď už to mám rozobrané mením všetko po ceste čo sa dá vymeniť aby som mal pokoj a dlho to už nemusel rozoberať
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
To je právě to dnešní dilema a obměňování dílů jako prevence. A jak to bude dál? V 50.tých letech dodávala anglická firma k vozu Ford Anglia náhradní polomotor v ceně. /Samozřejmě soudruzi si ten motor nechávali na prodej jako ND , místo aby jej dostal majitel/ Takže nastane také situace, že koncern a spol. dodá ještě jeden motor navíc..pro jistotu?
nepropadat panice...