výměna BSI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
výměna BSI
Ahoj, na 206 jsem vymenil BSI. (stejné objednací číslo). Pomocí diagbox 7,5něco jsem zadal PIn, vin a přizpůsobil klíče. V měřených hodnotách vidím že klíč byl rozpoznán a že BSI je spárována s ECU, také zde ale v políčku "BSI připravena pro načítání ! mám hodnotu NE. Bohužel BSI mi stále nekomunikuje s budíkama atd. Auto nestartuje. Nemohl by mi sem někdo dát nějaký návod jak nové BSI nakonfigurovat, aby mi komunikovalo s ostatními jednotkami? děkuji
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Predpokladam, ze jsi v Diagbox udelal prvne
to nove BSI jako nove ciste?
Pak zadas puvodni PIN, aby jsi nemusel menit i klice.
Potom prizpusobis klice pres PIN, a dodelas konfiguraci.
Nebo to udelas , ze vezmes obsah puvodni eeprom se
stare BSI a nalijes do nove.
Na to musis mit programator napr, Elnec, Xprog, UPA atd ...
to nove BSI jako nove ciste?
Pak zadas puvodni PIN, aby jsi nemusel menit i klice.
Potom prizpusobis klice pres PIN, a dodelas konfiguraci.
Nebo to udelas , ze vezmes obsah puvodni eeprom se
stare BSI a nalijes do nove.
Na to musis mit programator napr, Elnec, Xprog, UPA atd ...
Ano, v diagboxu prvně. Jednotka byla z vrakáče, nastavená na virgin. tedy BSI čisté (místo vin je znaky q). Zadal jsem původní PIN, klíče se mi sladili. Na diagboxu nemám podporu přes internet.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec