Silikonový olej na rozvodový řemen.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Silikonový olej na rozvodový řemen.
Dobrý den.
Prosím Vás, neporadil by mi někdo jestli můžu použít silikonový olej Silkal na rozvodový ozubený řemen. Za studena má takový žvýkavý zvuk, který po ohrati zmizí.
Děkuji moc za případnou odpověď.
Prosím Vás, neporadil by mi někdo jestli můžu použít silikonový olej Silkal na rozvodový ozubený řemen. Za studena má takový žvýkavý zvuk, který po ohrati zmizí.
Děkuji moc za případnou odpověď.
Re: Silikonový olej na rozvodový řemen.
na rozvodový? vidím dobre? ale ano je to aj v serviskeJosefbmw píše:Dobrý den.
Prosím Vás, neporadil by mi někdo jestli můžu použít silikonový olej Silkal na rozvodový ozubený řemen. Za studena má takový žvýkavý zvuk, který po ohrati zmizí.
Děkuji moc za případnou odpověď.
ked ma žvýkavý zvuk tak oil stačí netreba menit
nič
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Rozhodně ne! Řemen nesmí přijít do kontaktu s ničím takovým a musí být naprosto suchý.
Pokud vydává nějaké zvuky, pak je to buď proto, že je špatně napnutý, anebo o něco drhne - o kryt nebo čelo některé kladky.
Pokud vydává nějaké zvuky, pak je to buď proto, že je špatně napnutý, anebo o něco drhne - o kryt nebo čelo některé kladky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
U mojí ovce taky,řemen ze sady INA řve už 60 tis km furt stejně.roman1648 píše:Nebo je prostě řemen na hovno...jednou jsem dal na OI Tdi řemen Dayco bílý zesílený a řvalo to jak blbý,s nárůstem km to šlo postupně dolů ale slyším to pořád a to je to dva roky...
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Přesně, smetlo se to bílé, ale normálně funguje..Asi ho mám i já, ale nebyl bílý, ráno ječí jako prokoplý, a co se týče napnutí, u aut. kladky to moc nehrozí, ale u pevných kladek minulosti to přesně takhle bylo, jak ječel, byl přepnutý..Mě začal ječet až po mnoha km, tak jsem to zkontroloval a vše je o.k. Dokonce jsem ho při běhu máznul mýdlem, zda přestane a ztichnul , ale za chvilku opět začal-zastudena.. Dělá to na mě dojem, že zuby řemenu se moc nemusí s ozubením rozv. kol ale když se řemen ohřeje, tak to přestane..Nebo je druhá možnost, že po ohřátí se" něco" roztáhne a řemen se zklidní...Kdoví?roman1648 píše:Nebo je prostě řemen na hovno...jednou jsem dal na OI Tdi řemen Dayco bílý zesílený a řvalo to jak blbý,s nárůstem km to šlo postupně dolů ale slyším to pořád a to je to dva roky...
nepropadat panice...
Přesně, smetlo se to bílé, ale normálně funguje..Asi ho mám i já, ale nebyl bílý, ráno ječí jako prokoplý, a co se týče napnutí, u aut. kladky to moc nehrozí, ale u pevných kladek minulosti to přesně takhle bylo, jak ječel, byl přepnutý..Mě začal ječet až po mnoha km, tak jsem to zkontroloval a vše je o.k. Dokonce jsem ho při běhu máznul mýdlem, zda přestane a ztichnul , ale za chvilku opět začal-zastudena.. Dělá to na mě dojem, že zuby řemenu se moc nemusí s ozubením rozv. kol ale když se řemen ohřeje, tak to přestane..Nebo je druhá možnost, že po ohřátí se" něco" roztáhne a řemen se zklidní...Kdoví?roman1648 píše:Nebo je prostě řemen na hovno...jednou jsem dal na OI Tdi řemen Dayco bílý zesílený a řvalo to jak blbý,s nárůstem km to šlo postupně dolů ale slyším to pořád a to je to dva roky...
P.S. jsou to ale zákonitosti-původní motor PSA 1,9 D,TD měl ozubená kola na kulaté zuby a řemen jakbysmet a najednou mi prodejci prodávali řemen se zuby , které byly dole seříznuty do roviny a já to odmítl montovat, považoval jsem to za kravinu,ale pak přišly důkazy, že je to řemen nové generace , který je tišší a déle vydrží. Tak jsem ty řemeny normálně montoval, ale pořád se mi to příčilo..A fungovalo to..
nepropadat panice...
podle mě je problém ty ojetý ozubený kola . Rotačka každá má najeto milion. A když se tam dá ten bílý řemen tak to řve. Stejně jako u PD, t je řemen je širší a víc napnutý. Každý to auto má najeto aspoň půl milionu a když se dodrží napnutí, trvá to dlouho než se řemen usadí přestane se projevovat i když nemá tu bílou vrstvu. Když se napne míň, což dělám já, tak neřve tolik. Občas dělám PD který mají ještě první rozvody a tam ať dám origo sadu nebo conti, tak běží normálně. Před 7 lety jsem dělal auto a PD rozvody ve 120tis a po výměně a napnutí nic. Nyní ve 240tis. opět origo sada a už se to trochu projevovalo takovým tím hu,hu,hu, po povolení řemene nic. Teď dělám hlavu na bxe co má 180 tis poctivých tak se uvidí.
Naposledy upravil(a) Biimbo dne 10 pro 2020, 14:06, celkem upraveno 1 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Možná u mne má Marek 77 a ty pravdu, protože aut.kladky u Fiata jsou dost měkké, takže když třeba měním olej, tak vyndám okénko na rozvody, které je nahoře v místě mezi vačkami, sáhnu rukou pod řemen a normálně jej přizvednu, což je průser, a to se stává když má už něco najeto. Takže při montáži řemenu kladku přetáhnu přes, aby ztvrdla.A tak vlastně porušuji technologickou kázeň..Ale když motor vytáčím až k omezovači a řadím nebo dokonce skopávám kvalty tak mám strach z toho, že si ventil dá pusu s pístem..Nehledě na to, že jsem se u 8ventilé JTD setkal s tím,že řemen skočil o zub -dle majitelů při chcípnutí motoru, popřípadě náhlém ubrání plynu při pomalých otáčkám s velkým kvaltem..Ale zase minulý řemen to nedělal...
nepropadat panice...
Nedávno jsem měnil rozvody na O II 1,6 benzín, pán chtěl Dayco. Dva dny jezdil, pak začal studený řemen pískat. Takže znovu, reklamace, čas v prdeli. Za týden to samé. Tak jsem se nasral, koupil Contitech a už měsíc jezdí v pohodě. Dayco už mi nesmí na dílnu. A to je vlastně i v originální sadě, jen si asi jinak hlídají kvalitu.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...