vymena budiku 2gen na 3gen

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dusimi
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 lis 2020, 16:29
Bydliště: Znojmo

vymena budiku 2gen na 3gen

Příspěvek od dusimi »

Zdravím, prosim o radu, na toledu 1m jsem menil klasicky budiky s MFA za maxidoty z Passata b 5.5.. tedy z 2gen immo na 3gen immo, pres vag k can commander jsem vyccetl pin novych budiku a eeprom, nastavil do nich staging a podobne blbiny co se daji upravou eeprom udelat, pak se do nich pred vag can pro pripojil, zadal pin, sparoval klicek, vse OK. No a jelikoz jsou vetsi,tak jsem se je tam pak na nekolikrat pokousel dat a upravovat palubku atd a jakmile jsem je tam dostal tak uz auto nastartovat nejde, blika pouze zhaveni, chova se to jako chyba immo, nastartuje a zdechne, nejvetsi problem je, ze se s nimi nejde spojit, a tudiz i ani s rj motoru, gateway atd... kdyz dam zpet stare tak se se vsim spojim, ale blika immo a tudiz taky nenastartuji, pritom jsem do nich nehrabal.. nevedel by nekdo kde muze byt zakopany pes? Predem diky za odpovedi.
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Palubovku netreba upravovať, stačí ti zohnať predný kryt z audi A3 8L VDO budíkov ktoré si upravíš, ak ti nejdu vyčítať tak si pozri či máš dobre zacvaknutý modrý konektor, alebo ak tak vyskúšať v druhom aute. Leon 1M mal aj immo 2 ? bol som v tom že len immo3
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
dusimi
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 lis 2020, 16:29
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od dusimi »

Podle toho, že budíky mi neukazaly VIN auta, tak se pry da urcit ze jsou to 2.5 gen. to je jedno, ja jsem je tam s lehkymi upravami dostal, otazka je co ted.. fakt mi vsechno valilo do te doby nez jsem je osadil na misto.. modrý konektor je stoprocentne dobre nasazeny, dokonce jsem mel oba konektory rozebrane abych se podival jestli jsem neznicil nejake piny nebo neni nejaky kabel zlomeny a nic.. divny je ze na starych budikach kdyz vratim tak blika immo a zhaveni a kdyz se do nich pripojim tak pouze chyba že je bez komunikace rj airbagu a o immo ani zminka.. no a nastartovat stejne nejde..
Tak jsem znovu vlezk do auta, a uz nefunguje spojení s ostatními řj ani se starýma budikama.. Tak možná vedení někde u budíků..
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
dusimi
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 lis 2020, 16:29
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od dusimi »

UPDATE: tak se starýma origo budíkama stale vycist ostatni RJ jde, motor pise ze je zablokovan, budiky origo pisou ze neznaji klicek.. takze otazka, jak se mohlo stat, ze se ten klicek ze starych budiku vymazal? jakmile dam nove budiky tak stale to same, blika zhaveni a nedostanu se do nich ani do ostatnich rj.. asi zacnu shanet jine budiky.. a jako perlička, pres vag k can commander nedokazu ani vycist pin origo budiku, načte to jen dva řádky adres a konečná.. baterii jsem taky zkousel na hodinu odpojit a beze zmeny, ted nevim co dal :D
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Pri manipulácii sa neskrivil niektorí pin na budíkoch?
dusimi
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 lis 2020, 16:29
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od dusimi »

nene, piny jsou jak nove, dal jsem budiky i do trouby aby se prohraly kvuli moznymu studenymu spoji a porad to same.. nechapu co jsem mohl podelat, je fakt ze tam sly celkem na krev a trosku se skrizily nez jsem je tam nacpal, ale ze by se tam az tak neco udalo se mi nezda... zkusim asi mou posledni moznost a tou je vymazat nejakym zpusobem immo z eeprom v RJ.
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
DOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 lis 2007, 18:26
Odpovědi: 1
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od DOMI »

Trouba..... (LOL) Podle prvního příspěvku si je prostě dodrbal a troubou dorazil.
dusimi
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 lis 2020, 16:29
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od dusimi »

Nemyslím si, chovaly se předtím i potom úplně stejně, zkusím je dnes v druhým autě a uvidím 😃
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Budiky do trouby???? No tak to jsem ještě neslyšel. Tam se dávají jen světlomety
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
dusimi
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 lis 2020, 16:29
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od dusimi »

Tak vzhledem k tomu, ze se do trouby dávají i základní desky z počítače tak proč ne 😂 no to je jedno, každopádně jsem koupil další s polodotem, vyčetl pin, sparoval a už to jede!! Takže nejspíš jsem je zničil jak jsem je tam cpal 😃jediné co zůstává záhadou je nefunkčnost origo budíku 😱
Toledo 1m AHF (sprint 764, 11mm+DE143+ chip)
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

To není záhada, jakmile spáruješ nový budíky s ECU, tak jsou starý automaticky odnaučený (podobně to platí s přehrávatelnejma transponderama vs budíky/immobox)

Jo kdysi jsem taky "pekl mámoprkno" a když začaly cinkat odpadávající součástky, bylo "hotový" (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Btw. tím "křížením"/ohybem DPS můžeš potrhat i samotný cesty (natož u vícevrstvých) a měď pár sty stupni "nezvlhne" ;-)
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No s odpárováním budíků nesouhlasím.

Ke svému autu mám 3x protože jsem dával lepší a lepší ( dle mého názoru) a fungují všechny a přišel jsem na to už u jedničkový Octavie a passata B5 a B5,5 ze ty stary tam mužů vrátit a jede to.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

To máš vlastně u týhle generace pravdu, tady si budíky natáhnou identický data z ecu, takže pokud je nespáruješ s jinou ecu, můžeš mít několik budíků "plug&play"... Ta pravá sranda začíná až když lidi začnou zkoušet "plug&play" u novějších aut a pak se hrozně divěj, že jim to třeba smázne kódování ABS a že to už kabelem za pár stovek max.do*ebou a ještě víc se divěj, že uvedení do funkčního stavu je třeba za cenu několika podobně "všemocných" nástrojů (noteeth)
pašíkombi AFN B597
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

To odpárovanie je hovadina, immo dáta si môžeš nakopírovať do koľkých budíkov chceš úplne totožne a môžeš mať 10 budíkov ktoré ti budú v aute fungovať spôsobom, že založíš a jazdíš
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

přesně tak, jak je jednou k tomu autu přizpůsobíš tak v něm jedou... dokud je nepřizpůsobíš jinam
můžeš mít tedy víc přizpůsobených budíků pro jedno auto
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“