1,4hdi zatržená špička žhaviče ?

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Obrázek
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Obrázek
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Obrázek

No a je venku. Ale bylo to hodin a nadávek. Děkuji všem za rady všechno mi to pomohlo. A důležitý bylo přestat se bát ✌[/img]
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Obrázek


Jeďte jsem zapomněl reverzní.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No gratulujem :) A keď si tam dal ten samorezný šrób už to išlo v pohode tým reverzom? Aj si tam striekal nejaký uvolňovač? (čosi tam vidím akýsi sprej)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ano používal jsem uvolňováky, mám jich X druhů jen uvolňovák, nebo s různými vazelínami či šokovými efekty ......... i petrolej. No myslím si že byli na hovno protože viz foto je to vytržený reverzem ale ten karbon byl suchý takže tam ty spreje nepronikli. No po vzoru a rady Geo jsem zkoušel klepat zpět do válce ( nedařilo se) měl jsem rysku a ani tuk no ale přiznám se ze to jsem ještě měl strach abych to nepřehnal a nesklepl dovnitř na kladivo tam není místo a kladivečkem jsem tam v tom malém prostoru a přes zrcatko byl bez citu. Tak jsem rezignoval že dolu ne že se bojím...... no tak dle GEO jsem si místo tyčky pořídil prodloužený vrták a začal odvrtávat ručně tu keramiku ( teď šroub už jsem zkoušel den před tím bez úspěchu ) jenže při odvrtávaní se zadařilo že párkrat vrzla s vrtáčkem ( pohnula se) jenže na vrtaku nedržela. No tak pak na ulomené jiné špičce jsem odvrtal tu keramiku a ořezal obrousil šroub tak aby “hned bral” no a nahulakal ( to už jsem byl tak vztekle že mi to bylo jedno) jsem ho tam a když začal vrzat tak jsem nepřestal ( ono v tom prostoru se bavíme o otáčení po čtvrt otáčky) a furt točil a on Vrzal víc a víc až jsem cítil ze šroub přestal klesat tak jsem za něj zatáhl a držel fest tak reverz no držel a držel a najednou povolil já se prasknul o kapotu a zastavil mě až ponk. No zkusil jsem tam novy žhavič a šel už tam normálně tak říkám no buď je venku nebo v motoru no a ve spleti za motorem jsem začal hledat ten šroub no a bylo to na něm. Takže tak dobře to nešlo a doufám že už to nebudu potřebovat.
Jinak bez návodu a fotky od GEO bych na tom byl o dost hůř ta úprava žhaviče aby byl ( pro něj tyčka ) pro mne vrtak a šroub pěkné na středu bych to takhle určitě nedal to byl super nápad. Moc za to děkuju. Pomohlo to. No Roman,Romek ( a ještě jeden známý tady) mě nasmeřovali že to nevyleti startem ani asi ježděním ze prý takhle jezdí dodávek takže jsem prostě do toho pak šel už s tím buď ven nebo tam zůstane a budu jezdit na 3 tak pak po odbourání strachu že mi spadne dovnitř už to byl fofr. Kdybych se nebál šel do toho vrtáčkem a šroubem přes žhavič hned bylo to za tři čtyři hoďky venku.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No ještě takový zjištění samozřejmě už dlouho vím že žhaveni u nových aut nevypne s kontrolkou ale je možný aby ten citroen zažhavil a žhavil cca 6-7 Km pokud netočim víc jak 2100-2400 ot/min?? Když to prekročim žhaveni vypne pokud úvěru pod opět zapne a zhavi do doby rozsviceni prvního políčka teploty pak vypne a už nezapne.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

kludne može alebo može v nejakých intervaloch zapínat vypínat. treba fordy zapnu žhaviče ked prudko akcerelujes aj ked je motor zohriaty
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo a když jsou žhavky spálený jede to v nouzaku (rofl)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jo ten nouzak u fordu vím ale nenapadlo mne že to takhle dlouho žhaví pak neba být po nich asi si to udělám na relé a bude 😉😉😉
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Mám dotazek. Jelikoz tu mám další dvě 1,4 obě KO žhavičky u jedné 3 zalomena stejně u druhého 2 zalomeny stejně. Co kdybych navrtal dole větší dírku ze by kolem žhaviče bylo víc místa a ten karbon by buď neusazoval nebo by ho byla větší vrstva a uloupl by se??? Nebo ....... zkouším jak si do budoucna sobě ušetřit práci při další výměně jelikoz předpokládám když už vím jak to tam chudák furt zhavi ze za 3 roky jsou zhavice KO ale ty auta jezdi i bez nich jen je to tvrdý ale to běžný člověk nepozná
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No a ještě otázka pro frantíčkáře. Dle kódu motoru jsem objednal podložky pod vstriky bosch a přišli ty klasický ( slabý tuším 1, 2) ale na původních vstřicích které jsem vyndal ty silný myslím že je vídám na 1,6hdi použitý mají 2,4. Které tam mají být??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono je víc typů dle síly s různou vnitřní dírou. Patrně jde o různá provedení vstřikovačů atd.
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Takže k těsnění vstřiku no katalog dle VIN mi dá systém bosch ten má sílu těsnění 1,2-1,5 no ale reálné je tam systém siemens a ten má tloušťku 2,5 takže zakopaného pes asi v zařazeni v katalogu.



Ke žhavičům řešil někdo napadlo někoho zvětšit původní díru pro špičku o nějakou setinku??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="hansdob"]

taky to tak mastím jak ty jaký máš názor na nějaký vytahováky typu https://www.googleadservices.com/pagead ... BBL&adurl=
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“