Tak se jí zeptej jestli to nechcete střelit jak to auto vypadá jinak?kočka87 píše:Tu už bys nechtěl a vzpomínal na tu parádu co si teď prodal a hlavně bys to musel domluvit s mojí ženou která ji teď jezdí
Předběžně poptávám nějakou upravenou O1 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No právě že už vypadá 20 let starý, skoro 500 v těle. Prahy KO atd. Z mého pohledu už neprodejný jako celek, ale jinak to pořád jede dobře. Nedávno jsem v tom jel a musim říct, že si jízdu užiju víc, než v RS co mam v popisu. Je to divný, ale je to taklibor.98 píše:...jak to auto vypadá jinak?
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
A co zkusit třeba Volvo V70? 2,5 TDI nebo 2,4 D pětiválec, výkonově super, spotřeba super, nebývají shnilé, tolik bych se nebál v tom bourat a výbava většinou také dobrá. Automaty taky drží, ceny dílů přijatelné. Dělám všechny generace a ani jedna není špatná. Třeba ke mně jezdí veterinářka, k autu se chová velmi nevybíravě, lítá po polích, kravínech atd., jednou táhla asi 80 km naftové potrubí po asfaltu a nic, ani škrábanec na nich. Rozvody vydržely neskutečných 300 tisíc, vodní pumpa ani kapku nepustila, řemen rozpraskaný!!! Za rok dva budu potřebovat 4x4, tak Volvo V70 bude nejspíš vítěz.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
hlavně je to stálá 4x4 s torsenem ale spotřeba je u tý čtyřkoly vysokárudy5 píše:Ja som mal dva také išiel by som radšej do toho je v Tom lepšie vozenie a aj miesta dá sa kúpim v dobrej výbave a aj s kvalitným pohonom 4x4 keby si chcel ten má vzadu aj viacprvkovu nápravu a s pohonom 4x4 to aj dobre sedí ,dáš tam chip a na jazdenie to stačí .
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Co to je vysoká ?7.5l priemer?Jarda S. píše:hlavně je to stálá 4x4 s torsenem ale spotřeba je u tý čtyřkoly vysokárudy5 píše:Ja som mal dva také išiel by som radšej do toho je v Tom lepšie vozenie a aj miesta dá sa kúpim v dobrej výbave a aj s kvalitným pohonom 4x4 keby si chcel ten má vzadu aj viacprvkovu nápravu a s pohonom 4x4 to aj dobre sedí ,dáš tam chip a na jazdenie to stačí .
BMW 330 ix
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
nevím o nich, blatníky hnijou to jo ale od hrany, bohužel origo nový stojí 5500 kus, jetý neschnilý jsou nesehnatelnýlibor.98 píše:Ok tak mrknu po nějaké pěkné B5.5 po faceliftu , tam vím že hodně hnijí přední Blatníky jsou tam nějaké molitany v nosníku ty se nacucaji vodou a už to jede. Neví někdo o pěkné B5,5 AVF? 😁😁
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG