Golf 3.2 VR6 - dobíjanie si robí čo chce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak som to skúsil dnes premerať. na tých svorkách v tom bode TV2 je napätie rovnaké, káble nie sú horúce ani nič podobné. zaujímavé ale je že mám rozdielne napätia na niektorých veciach, napríklad na kábli od alternátora ktorý sa napája do e box tam je tých 14,2 ale keď sa posuniem ďalej doprava kde je kábel baterky tam už je len 13,8. Napríklad aj na niektorých poistkách mám 14,2 a na niektorých 13,8. Meral som nášhou tourana, ten istý rok výroby akurát je to TDI, tam je to všade totožné. ešte taká otázka, keď si zmerám odpor medzi motorom a kasňou, tak koľko môže byť ? lebo keď sa prepnem na odpor a hodím jednu vidličku na kasňu a druhú na motor tak mi ukazuje asi 40 ohmov pri zapnutom motore, keď vypnem motor, tak je tam tak 0,1.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Tvl zanes to elektrikárovi. Riešiš tu banalitu, je to jednoduchý obvod a šikovný elektrikár ti to zmeria za minútu. Správne s máa merať úbytok napätia voči plusu a mínusu. Akurát to nemá význam, ak nevieš prečo ti raz ukazuje merak 40 a inokedy 1 ohm. Je na to ohmov zákon. Zmenou pretekajúceho prúdu v sústave sa mení aj odpor.
Ešte nijak, golfík išiel do garáže momentálne nebol čas ho rozoberať, ale medzi sviatkami idem na to a určite dám vedieť čo a ako bolo zle (ak na to prídem)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Pokračuje to momentálne v garáži, je rozobraný predok, ale akosi bolo hrozne zima a tým že garáž nie je vykurovaná tak som nemal ani chuť to tam ísť riešiť. Takže dúfam, že už budúci týždeň sa k tomu dostanem. lebo pomaly sa blíži aj jar
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
No takže kedže na auto nebol moc čas, po dlhom čase dávam update, že dobíjanie je konečne vyriešené, boli seknuté káble pri 4 pinovom (T4t) konentore pod nosníkom. Niekto to tam už opravoval ale dosť nešťastne, takže sa objednal nový konektor, opravné káble a celé sa to znova natiahlo a už všetko funguje ako má. Vyriešil sa tým problém aj občasného nefungovania vetrákov a klímy, kedže cez ten konektor je ovládaný aj ventil N208 čo je ventil regulácie klimakompresoru.
Prikladám ešte foto ako to vyzeralo
Prikladám ešte foto ako to vyzeralo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion