Swap 1.9td 66kw do 205

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
osal205
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 11 pro 2020, 07:37
Bydliště: Hodonín

Swap 1.9td 66kw do 205

Příspěvek od osal205 »

Cau cau mam problem 1.9td 66kw vse po go az na cerpadlo motor de cca do 2500otacek pak zacne tarakovat a nejde vic do otacek pokud mu nenapuju balonkem vzduch nikde neni je mozne ze to bude v cerpadle to podavaci cerpadlo ko ? Cerpadlo je bosch diky moc
Ps cerpadlo stalo docela dluhu dobu zkusil sem dat druhe z vraku a to same to dela nesetkal se stim nekdo ???? Deluji
Zde video https://youtu.be/7CauMDYezVg
Peugeot 1.9td swap do 205
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je třeba sledovat průhlednou hadičkou co jde do čerpadla a co jde z něho..
Nejlepší je přívod na čerpadle napojit na flašku s naftou NAPŘÍMO..Pak nastartovat a sledovat co jde z přepadu ven./ A je dobré přepad ze vstřikovačů napojit mimo hlavní přepad , protože by to zkresloval, přepad by poté pěnil.../Takže z přepadu z čerpadla by měl jít souvislý proud nafty a to i při plném plynu, pokud půjdou bubliny nebo dokonce pěna, . je čerpadélko uvnitř čerpadla vadné.. Dokonce když je slabé jdou bubliny už u přívodu nafty. :)
P.S. má ten motor dost vzduchu a turbo tlačí?A přetlakový korektor , ta membrána nahoře není prasklá?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Čerpadlo ven a dát udělat,jestli to dlouho stálo divím se žes to vůbec nastartoval,bude to zalepený...
zrovna udělat i vstřiky pokud nejsou dělaný
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, to je správná cesta, ale málokdo jí jde, můj kamarád mne s tím pronásledoval, nosil stará zaschlá čerpadla, já to uváděl do chodu a pořád mu marně říkal, buď se to udělá pořádně, nebo se na to vyseru...Nakonec se čerpadlo dalo na opravu a hle, motor jde jako housličky..A víš co on poté povídá? Ty jo, že jsme to tam nedali hned, co? Zabil bych ho, protože pořád vykřikoval, už do toho sráče nebudu dávat prachy/ jinou dodávku nemá/....A potom, co bych si bez ní počal... (LOL)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

je to pořád dokola, většina čerpadel který se nechají v autě nebo na motoru pak funguje,jakmile to vyndáš a dáš do regálu,po půl roce to nejde ani prd
jednou jsme dělali hlavu na P407,hlava se odvezla ale bylo to v létě,dovolený a tak tak se to skládalo snad po měsíci,nešlo to nastartovat...po zkoušení všeho možného i nemožného se odvezli vstřiky na kontrolu,tam je na mašině "profoukli", daly se tam brnk a auto jelo...prostě za ten měsíc vyschly a zůstaly viset (noteeth)
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Pán co mi dělá čerpadla říká, že čerpadlo může stát v regále klidně 5 let a nic se mu nestane, ale musí být zalité olejem, on tam dává hydrauliku, ta že nevyschne.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Rozebrat čerpadlo vyčistit a rovnou přetěsnit. Nic složitého na tom není.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

pepe276 píše:Pán co mi dělá čerpadla říká, že čerpadlo může stát v regále klidně 5 let a nic se mu nestane, ale musí být zalité olejem, on tam dává hydrauliku, ta že nevyschne.
To je fakt, ale pár jsem jich rozhýbával a i když byla zalita naftou a vše ucpáno, tak se asi "vypařila" a i když ne , byl problém. Je to těžké, vedle opravovaného auta stojí agregát i se skříní vyndaný z auta, kdy motor chytal v zimě na otočení a šel jako housličky..Tak vezmi tohle, povídá známý ,ale já nemám rád vyndavat cokoliv z motoru, který perfektně chodil a vytvářet tím další vrak. Nakonec mne přemluvil, tak jsem tam nechal rozvodové kolo , takže stačí tam jen v budoucnu nandat čerpadlo a vyjet..Bohužel tohle čerpadlo bylo plné řepky , takže se zatáhlo ukázkově...Jinak jsem měl v dobách, kdy sehnat čerpadlo byl problém, často na vrakovištích štěstí, kdy auto dojelo a zůstalo stát a i po delší době bylo čerpadlo plně funkční, protože nejen že v nádrži byla nafta, ale také ještě byla z D nebo A..Řepka zalepí vše, kde se vyskytne..a stroj se odstaví..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“