Ja mám tie nokiany wrd4 už štvrtý rok na aute a maximálne som spokojný na aute sa jazdí málo a dezén je skoro ako nový a není sú ani tvrdé .HonzaXM píše:Já měl Nokian WR D3 a teď mám druhou sezonu WR D4 a naprostá spokojenost. Kam se ostatní nevyškrábali, tam jsem se dostal. Ale asi je to i tím, že u C5 je skvěle naladěné ESP.
Zimne gumy Octavia 2 2020
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 330 ix
Vybral bych neco z top vyrobcu (conti, michelin, goodyear, klidne i bridgestone)
Na pouziti dalnice a okresky t.j. spis sucho a voda bych osobne sel do conti TS860, nebo michelin alpin 6 - na obojim jsem jezdil a mohu doporucit. Jestli nevadi nizsi zivotnost, tak i Bridgestone LM005 dle vseho jsou na vode spicka, ale osobni zkusenost nemam.
Conti TS860, nebo Alpin 6 se vyplati celkem i financne - ze zkusenosti treba jedna sada alpin 6 najede to same co 2-3 sady kleberu hp3 (ty zrovna mizi opravdu pred ocima). To ale samozrejme oceni jen nekdo s vysokym najezdem, tomu co jezdi 10tis za rok driv ztvrdnou.
Na pouziti dalnice a okresky t.j. spis sucho a voda bych osobne sel do conti TS860, nebo michelin alpin 6 - na obojim jsem jezdil a mohu doporucit. Jestli nevadi nizsi zivotnost, tak i Bridgestone LM005 dle vseho jsou na vode spicka, ale osobni zkusenost nemam.
Conti TS860, nebo Alpin 6 se vyplati celkem i financne - ze zkusenosti treba jedna sada alpin 6 najede to same co 2-3 sady kleberu hp3 (ty zrovna mizi opravdu pred ocima). To ale samozrejme oceni jen nekdo s vysokym najezdem, tomu co jezdi 10tis za rok driv ztvrdnou.
ja na těch Sava Eskimo HP 225/50-17 najel tři zimy na Scoutu. Za každou zimu 15-20tis km, celkem a když jsem je prodával, měly 6mm. Tiché, neklouzali. Většinu km dálky hlavně Praha ČB, Písek. Domů vždy brzo ráno za hodinu a čtvrt. Klidně bych si je koupil znova. Předtím ty Uniroyal a taky OK.
Ja nevím, ale já bych do premiový značky asi nešel. Nyní jsem na obytný auto dal Continetály (kvůli váhovýmu index 115N a i když jsem chtěl nejdřív nabídku, rovnou objednal Continentály, že to ostatní včetně Nokianů klouže -já vím je to vůl ) a oproti letním Nokianům tam padlo o polovinu víc závaží. Obojí se dávalo na fungl nový zátěžový ALU. 8 stejných kusů disků. A jestli to zpuchří za tři roky jako ty všechny TS860, tak mu je prohodím oknem.
Ja nevím, ale já bych do premiový značky asi nešel. Nyní jsem na obytný auto dal Continetály (kvůli váhovýmu index 115N a i když jsem chtěl nejdřív nabídku, rovnou objednal Continentály, že to ostatní včetně Nokianů klouže -já vím je to vůl ) a oproti letním Nokianům tam padlo o polovinu víc závaží. Obojí se dávalo na fungl nový zátěžový ALU. 8 stejných kusů disků. A jestli to zpuchří za tři roky jako ty všechny TS860, tak mu je prohodím oknem.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Hm, a co je tedy prémiový výrobce? Nokian nebo Continental? U kterých jsou pneu po 3 letech popraskaný, jak kdyby měly 15 let? U Nokianu se navíc ještě trhá vzorek. To raději ten Nexen, zatím co jsem od něj koupil to nezklamalo.¨rudy5 píše:Chce premioveho výrobcu a tu padajú nexeny,barum ktorá je.dobrá prvú zimu druhu uz na hrane a tretiu na vyhodenie .
Nokian WR D4 jsem měl loni nové na Volvu, přední po jedné zimě KO, za cca 15t. km se sjely z 8 -> 4,5mm... Ale to je o 400kg těžší auto, jako Octavia, tak tam by vydržely asi déle. Jinak fungují docela dobře a jsou tiché.
No a vždycky jsem považoval Conti za TOP, ale už jsem z toho vyléčený. To jak umí rozpraskat není moc hodno prémiové značky a jsou celkem hlučné. O to víc, pokud se třeba vymění předek za zadek, tak to hučí šíleně, než se to ojede.
Jinak podobný názor jak Biimbo, raději levnější značku a častěji měnit, ono když koupíš nějakou rádoby "prémiovou" sadu za kotel peněz, tak je to pak k nasrání, když nefungují dle představ.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ja tie nokiany mam 4 rok mam ich na suv jazdím s ním aj po lese a tie gumy držia nikde ani náznak žeby sa trhal vzorek a ani neubudaju ,niekde som čítal že sú dva závody kde sa tie gumy vyrábajúturbo kamna power píše: Hm, a co je tedy prémiový výrobce? Nokian nebo Continental? U kterých jsou pneu po 3 letech popraskaný, jak kdyby měly 15 let? U Nokianu se navíc ještě trhá vzorek. To raději ten Nexen, zatím co jsem od něj koupil to nezklamalo.¨
Nokian WR D4 jsem měl loni nové na Volvu, přední po jedné zimě KO, za cca 15t. km se sjely z 8 -> 4,5mm... Ale to je o 400kg těžší auto, jako Octavia, tak tam by vydržely asi déle. Jinak fungují docela dobře a jsou tiché.
No a vždycky jsem považoval Conti za TOP, ale už jsem z toho vyléčený. To jak umí rozpraskat není moc hodno prémiové značky a jsou celkem hlučné. O to víc, pokud se třeba vymění předek za zadek, tak to hučí šíleně, než se to ojede.
Jinak podobný názor jak Biimbo, raději levnější značku a častěji měnit, ono když koupíš nějakou rádoby "prémiovou" sadu za kotel peněz, tak je to pak k nasrání, když nefungují dle představ.
BMW 330 ix