Opravu závitů olejových van
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Opravu závitů olejových van
vyřešil jsem konečně problém se zátkama, tři zátky na favorita a závitník bučovice tools a.s. ,tři zátky závitniky kroužky 450 korun, závitní 16x1.5, to zas nějaký blb napsal v kelly závit 16 x 10
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
moc vás nechápu
kupte si kufr za tři litry na opravu protočených zátek na vypouštění oleje, které stejně nikdy nevyužijete, a vyhulte se matrošem já to píšu jen proto že to třeba někomu pomůže, přeříznout protočený závit M14 na M16
pokud hulíte, valíte lisohlávky, nebo ste úplně mimo tak máte pravdu, ale mimo mísu
kupte si kufr za tři litry na opravu protočených zátek na vypouštění oleje, které stejně nikdy nevyužijete, a vyhulte se matrošem já to píšu jen proto že to třeba někomu pomůže, přeříznout protočený závit M14 na M16
pokud hulíte, valíte lisohlávky, nebo ste úplně mimo tak máte pravdu, ale mimo mísu
Miloší, dnes už přešla doba, kdy se olej vyssával z vany čerpadélkem? Samozřejmě všude to není ideál, ale když je auto zapakované jako nemluvně, což ty moderní kraksny vždy jsou, tak filtr je nahoře, vyndáš papírový filtr , vysaješ pod ním zbytek, filtr tam vrátíš a současně vysaješ olej ve vaně..V dnešní době, kdy pomatenci v továrnách doporučují výměnu po 30000km, tak trochu starého oleje nemůže vadit. Ale já nevěřící, jsem si to ověřoval, kolik po vyssátí vyteče po vyndání zátky a je to prdlajs.Nemusíš nic převrtávat a nehrozí ti riziko, že povolší zátku po nějakým idiotovi, který ji tam natočil na koudel a máš problém.
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
se chápem, ale to vysávání si zkus dej si vanu nalej tam olej a vysávej, vysávačka ten olej vysaje a jak furt saje tak to dno se k tomu stahuje, nejsem teoretik, to si musíš vyzkoušet na vlastní oči,pokud se bavíš o longlife to určitě nejsou pomatenci, olewj na 30000 je a u kamionu i na stotisíc, vyměníš patnáckrát olej a koníka prodáš on ho někdo dojezdí, doba se mění a proti tomu nic neuděláme, třeba rozvody na fokusu 250000 km nebo deset let, borec řekl ste nahlavu to žádný řemen nevydrží, jezdite dál ke slováčkovi s skurvíte si celý vozový parkjericho-3 píše:Miloší, dnes už přešla doba, kdy se olej vyssával z vany čerpadélkem? Samozřejmě všude to není ideál, ale když je auto zapakované jako nemluvně, což ty moderní kraksny vždy jsou, tak filtr je nahoře, vyndáš papírový filtr , vysaješ pod ním zbytek,nový filtr tam vrátíš a současně vysaješ olej ve vaně..V dnešní době, kdy pomatenci v továrnách doporučují výměnu po 30000km, tak trochu starého oleje nemůže vadit. Ale já nevěřící, jsem si to ověřoval, kolik po vyssátí vyteče po vyndání zátky a je to prdlajs.Nemusíš nic převrtávat a nehrozí ti riziko, že povolíš zátku po nějakým idiotovi, který ji tam natočil na koudel a máš problém.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
JozefC píše:Tiež som overoval odsávačku a po vytočení vane mi vytieklo asi pol deci, čiže gut. Ale nie vždy to funguje, záleží od konštrukcie mierky a vane. U forda a psa motoroch to funguje celkom pekne.
jozef já to zkoušel u vany z alh vysálo ji to fakt dočista, ale vana nebyla na motoru, já to chtěl jen vidět, nevím jak se tá kokotina jmenuje jestli katetr nebo jak ale ten olej se k té hadičce stékal, ze mě blba nikdo neudělá ani prágl s lisohlávkama, mám sem tam i čas
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
se prosím nezlob, řešil jsem to různě i novou vanou a takto jsem to ted pořešil, minulý týden se mi to stalo zrovna dvakrát, mysli si o mě že su kokot ale prostě se to tak stalo, vše jsem napsal jak de život, určitě to někoho nasere ale stím nikdo nic neudělášulda píše:Závit zátky sem ve vaně přeřezával po "silácích" xkrát. To fakt není žádná věda a miloši, na název této témy jsi přišel sám nebo Ti někdo pomáhal Přesouvám.
sice mam odsavačku ale mam to rad ked sa to mení ze spodu a olej pekne vyteče. Sice je to pracnejší odstrojit dekl ale zase sa skontroluje zespodu či neni nejaký problem treba presakujuci olej z prevodovky atd. Auto co ke mne jazdí nemaju žadný problem se zavitem na vane a prve co robím strihnu staru tes. podložku na šrube olejovej vane a dávam vždy novu.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
To jako normálně motorkem z ostřikovačů?oktáf píše:dávám za pravdu jerichovi, už několik let vysávám ze všech mých aut olej zubovkou z ostřikovačů skrz otvor pro měrku a oleje zůstává minimum, vyluxuju s tím i pod filtrem, nemusím odstrojovat dekly ze spoda a neriskuji že servu závit ve vaně. Je to prostě rychlé, čisté a bezpečné
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Ja to mám podobne, ale mením komplet šrubu s tesnením.ROMEK píše:sice mam odsavačku ale mam to rad ked sa to mení ze spodu a olej pekne vyteče. Sice je to pracnejší odstrojit dekl ale zase sa skontroluje zespodu či neni nejaký problem treba presakujuci olej z prevodovky atd. Auto co ke mne jazdí nemaju žadný problem se zavitem na vane a prve co robím strihnu staru tes. podložku na šrube olejovej vane a dávam vždy novu.