Opravu závitů olejových van

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Opravu závitů olejových van

Příspěvek od slovacek.milos »

vyřešil jsem konečně problém se zátkama, tři zátky na favorita a závitník bučovice tools a.s. ,tři zátky závitniky kroužky 450 korun, závitní 16x1.5, to zas nějaký blb napsal v kelly závit 16 x 10
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Co si pichas?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 861
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

u váš ještě rostou lysohlávky???
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

řikám už dlouho že je ůplně mimo (LOL)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

moc vás nechápu

kupte si kufr za tři litry na opravu protočených zátek na vypouštění oleje, které stejně nikdy nevyužijete, a vyhulte se matrošem :roll: (LOL) já to píšu jen proto že to třeba někomu pomůže, přeříznout protočený závit M14 na M16

pokud hulíte, valíte lisohlávky, nebo ste úplně mimo tak máte pravdu, ale mimo mísu ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Miloší, dnes už přešla doba, kdy se olej vyssával z vany čerpadélkem? Samozřejmě všude to není ideál, ale když je auto zapakované jako nemluvně, což ty moderní kraksny vždy jsou, tak filtr je nahoře, vyndáš papírový filtr , vysaješ pod ním zbytek, filtr tam vrátíš a současně vysaješ olej ve vaně..V dnešní době, kdy pomatenci v továrnách doporučují výměnu po 30000km, tak trochu starého oleje nemůže vadit. Ale já nevěřící, jsem si to ověřoval, kolik po vyssátí vyteče po vyndání zátky a je to prdlajs.Nemusíš nic převrtávat a nehrozí ti riziko, že povolší zátku po nějakým idiotovi, který ji tam natočil na koudel a máš problém. :)
nepropadat panice...
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Tiež som overoval odsávačku a po vytočení vane mi vytieklo asi pol deci, čiže gut. Ale nie vždy to funguje, záleží od konštrukcie mierky a vane. U forda a psa motoroch to funguje celkom pekne.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Miloší, dnes už přešla doba, kdy se olej vyssával z vany čerpadélkem? Samozřejmě všude to není ideál, ale když je auto zapakované jako nemluvně, což ty moderní kraksny vždy jsou, tak filtr je nahoře, vyndáš papírový filtr , vysaješ pod ním zbytek,nový filtr tam vrátíš a současně vysaješ olej ve vaně..V dnešní době, kdy pomatenci v továrnách doporučují výměnu po 30000km, tak trochu starého oleje nemůže vadit. Ale já nevěřící, jsem si to ověřoval, kolik po vyssátí vyteče po vyndání zátky a je to prdlajs.Nemusíš nic převrtávat a nehrozí ti riziko, že povolíš zátku po nějakým idiotovi, který ji tam natočil na koudel a máš problém. :)
se chápem, ale to vysávání si zkus dej si vanu nalej tam olej a vysávej, vysávačka ten olej vysaje a jak furt saje tak to dno se k tomu stahuje, nejsem teoretik, to si musíš vyzkoušet na vlastní oči,pokud se bavíš o longlife to určitě nejsou pomatenci, olewj na 30000 je a u kamionu i na stotisíc, vyměníš patnáckrát olej a koníka prodáš on ho někdo dojezdí, doba se mění a proti tomu nic neuděláme, třeba rozvody na fokusu 250000 km nebo deset let, borec řekl ste nahlavu to žádný řemen nevydrží, jezdite dál ke slováčkovi s skurvíte si celý vozový park ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

JozefC píše:Tiež som overoval odsávačku a po vytočení vane mi vytieklo asi pol deci, čiže gut. Ale nie vždy to funguje, záleží od konštrukcie mierky a vane. U forda a psa motoroch to funguje celkom pekne.

jozef já to zkoušel u vany z alh vysálo ji to fakt dočista, ale vana nebyla na motoru, já to chtěl jen vidět, nevím jak se tá kokotina jmenuje jestli katetr nebo jak ale ten olej se k té hadičce stékal, ze mě blba nikdo neudělá ani prágl s lisohlávkama, mám sem tam i čas ;)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1366
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Závit zátky sem ve vaně přeřezával po "silácích" xkrát. To fakt není žádná věda a miloši, na název této témy jsi přišel sám nebo Ti někdo pomáhal :roll: Přesouvám.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šulda píše:Závit zátky sem ve vaně přeřezával po "silácích" xkrát. To fakt není žádná věda a miloši, na název této témy jsi přišel sám nebo Ti někdo pomáhal :roll: Přesouvám.
se prosím nezlob, řešil jsem to různě i novou vanou a takto jsem to ted pořešil, minulý týden se mi to stalo zrovna dvakrát, mysli si o mě že su kokot ale prostě se to tak stalo, vše jsem napsal jak de život, určitě to někoho nasere ale stím nikdo nic neudělá ;)
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

dávám za pravdu jerichovi, už několik let vysávám ze všech mých aut olej zubovkou z ostřikovačů skrz otvor pro měrku a oleje zůstává minimum, vyluxuju s tím i pod filtrem, nemusím odstrojovat dekly ze spoda a neriskuji že servu závit ve vaně. Je to prostě rychlé, čisté a bezpečné :D
CFHC
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5464
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

sice mam odsavačku ale mam to rad ked sa to mení ze spodu a olej pekne vyteče. Sice je to pracnejší odstrojit dekl ale zase sa skontroluje zespodu či neni nejaký problem treba presakujuci olej z prevodovky atd. Auto co ke mne jazdí nemaju žadný problem se zavitem na vane a prve co robím strihnu staru tes. podložku na šrube olejovej vane a dávam vždy novu.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

oktáf píše:dávám za pravdu jerichovi, už několik let vysávám ze všech mých aut olej zubovkou z ostřikovačů skrz otvor pro měrku a oleje zůstává minimum, vyluxuju s tím i pod filtrem, nemusím odstrojovat dekly ze spoda a neriskuji že servu závit ve vaně. Je to prostě rychlé, čisté a bezpečné :D
To jako normálně motorkem z ostřikovačů?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

ROMEK píše:sice mam odsavačku ale mam to rad ked sa to mení ze spodu a olej pekne vyteče. Sice je to pracnejší odstrojit dekl ale zase sa skontroluje zespodu či neni nejaký problem treba presakujuci olej z prevodovky atd. Auto co ke mne jazdí nemaju žadný problem se zavitem na vane a prve co robím strihnu staru tes. podložku na šrube olejovej vane a dávam vždy novu.
Ja to mám podobne, ale mením komplet šrubu s tesnením.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“