Superkarel4 píše:třeba odtud,výhodou 15 závitu,je že tě to při řezání pěkně vede v díře a nehrozí,že to vyřežeš křivo.nevýhoda je nedostatek těsnění v tomhle rozměru : https://www.mojedilna.cz/sada-na-opravu ... dhEALw_wcB
Opravu závitů olejových van
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="rudy5"][quote="karel4"]
Super
mi se podařilo ten závit M16 dvakrát po sobě trefit, ale tuto sadu jsem si objednal, věřím že bude pokoj mnoho let,
je tomu tak měsíc na třmenu u G4 jsem vyšruboval holendr s hlinou, závit jsme protahli ale asi nakřivo už to nechtělo těsnit, a to máš zas výměna desek s kotoučema a prasne ti trubka, schnilá v držáku pak vytočíš holendr a hlinou a místo hodiny dva dny v piči
Super
mi se podařilo ten závit M16 dvakrát po sobě trefit, ale tuto sadu jsem si objednal, věřím že bude pokoj mnoho let,
je tomu tak měsíc na třmenu u G4 jsem vyšruboval holendr s hlinou, závit jsme protahli ale asi nakřivo už to nechtělo těsnit, a to máš zas výměna desek s kotoučema a prasne ti trubka, schnilá v držáku pak vytočíš holendr a hlinou a místo hodiny dva dny v piči
Už nevím kde, ale zátky 15x1,5 sem kdysi s pomocí google našel na nějakým eshopu, stejně jako i zmiňovanou krabku se zátkama a závitníkem. Ale závitník neřeším, můžu jich mít habakuk s různým stoupáním. Objednal sem x zátek a měli tam k tomu, respektive zvlášť i těsnění v min. balení 10ks.
Člověk se pořád učí.
Mám koupenou sadu se závitníkem a šesti zátkama M15x1,5 za nějakých 400 kč. Podložky sem si nadělal na soustruhu měděné. Vždycky před montáží je vyžíhám a není třeba to rvát...
M15 se do M14 pěkně chytne, vrtat netřeba. Akorát na čtyřhran závitníku sem ve svěráku zmáčkl ořech z čínské goly. Nemám vratidlo, valim to tam ráčnou
M15 se do M14 pěkně chytne, vrtat netřeba. Akorát na čtyřhran závitníku sem ve svěráku zmáčkl ořech z čínské goly. Nemám vratidlo, valim to tam ráčnou
S2 CFGB DSG
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dobrá vychytávka já to ted valil dvakrát desítkou klíčem,pavlin2 píše: valim to tam ráčnou
v minulosti se mi třeba povedlo závitník origo v podstatě oničem a mám loctite jakoby místo koudele nebo teflonu. prostříkl jsem závit čističem na brzdy lehce dotáhl a taky to fachčilo, už to prostě skončilo, nechci dělat přáci na půl hodinu dva dny a ještě si dělat před vánocema nervy, ale tak de život
já si ted vspoměl na edu hájka z hodonína, hodil jsem dosávačku, vycucl u P 607 2.2 l olej , přehodil papírák nalil olej, tak eda řekl když už ti nestojím ani zato že mi vypustíš olej tak jsem s tebou skončil a už jsem ho neviděl
na závěr řešit zarvaný závit zátky na olej u vany asv a v ahl v diskuzi o autech při servisu, Údržba/problémy VW group (DIESEL), tomu úplně nerozumím, nejsem internetový teoretik a nechodím do práce, občas i často napíšu věci kterým běžný člověk co má jak přijde z práce má padla a chce se pobavit, tomu nevyhovím,
Občas toho "nechápeš" víc a oháníš se internetovou teorií, až moc často a může se to tak stát trapné. Dál nechápeš že psaní x příspěvků během pár minut pod sebe, natahuje zbytečně téma a přitom stačí kliknout na upravit a napsat co potřebuješ. Kam myslíš že se hodí téma s názvem - měníte často olej? A asi tak co od něj lidi očekávají a tohle opravdu není jen o asv ahl
Tohle chápu do posledního detailu a věř že vyhovíšslovacek.milos píše:občas i často napíšu věci kterým běžný člověk co má jak přijde z práce má padla a chce se pobavit, tomu nevyhovím,
Člověk se pořád učí.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="šulda"]Občas toho
v pohodě já vím, vážím si tebe i tohoto fora, že to je takový drbník, umíme tu pořešit spousty věcí, a co hlavní, docela rychle, na jiných forech máš pořádek, musíš zadat hledat, pak se ti podaří najít, téma má tři prdele stránek, aby se náhoudou nezaložilo duplicitní téma, to dvě hodiny pročítáš a co třeba zjistíš ? dvě hodiny v prdeli, pořešeno nic, zde máš spousty kvalitních chytrých lidí, se zájmem řešit problém,
v pohodě já vím, vážím si tebe i tohoto fora, že to je takový drbník, umíme tu pořešit spousty věcí, a co hlavní, docela rychle, na jiných forech máš pořádek, musíš zadat hledat, pak se ti podaří najít, téma má tři prdele stránek, aby se náhoudou nezaložilo duplicitní téma, to dvě hodiny pročítáš a co třeba zjistíš ? dvě hodiny v prdeli, pořešeno nic, zde máš spousty kvalitních chytrých lidí, se zájmem řešit problém,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
hotovo lana v piči jedem dom,ROMEK píše:mildo zavitníky nereš. Vetšínu už su plastove vane a tam narežeš prd. Až ovidíš noveho forda jak má spravený rychlovýpuštací zatku na závlačku z plastu tak budu lana v piči
romane já to roky neřešil, ale ted se mě to dotklo dvakrát po sobě, mám ten závitník z hodošu na zátky z favošu, a objednal jsem si co napsal karel, věřím že těch případů přibude, už to mam prostě pořešené,
ted zas chodí elektrika, mám tu čtyři aut, lana v piči, k tobě jet, prej zvihli taksu 1450 e a 14 dní vězení, žižka už nic nebere, michal se utopil, a ted sem si našel borca ale ten chce mít po práci už klid,
mám tu třeba C4 nejdou otevřít kufr, tonda otevře, spřelámaní drátky v krku sletujem do rána vše OK za hodinu jedem k majiteli a baterka KO, vyplý klíček a točí se ventilátor,
ted mi odešly tři nabíječky jak se ochladilo furt něco nabíjet, na jedné asi bočník, na další cosi vyhořelo a další ani neřeším, roušku už nenosím, klidně skapu, za svobodu nebudu váhat položit i život baterky jsem jezdil dobíjet do čalova, mošonu, píštany, ale tato doba to už je fakt smrtící
mildo je na velky... tady u hranic. Už to nikoho nebaví nekdo si spraví kurvid test a jezdí. Ja už mam 2 tydny vyplí telofon a nic neberu pomaly sem dokončil co sem slubil a mnel naobjednávané. Ludia su čím dal tým viacej nervozny a nebaví mna s nima neco riešit každý všetko hned...
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dyt to tu čteš že to fachčí, já osbní zkušenost nemám s motorkem ostřikovačů, ten používám na brzdovou kapalinupitukes píše:Na to odsatie oleja cez.rysku by vydrzal aj moderny plastovy motorcek z ostrekovacov?
používám z kelly odsávačku provozních kapalin, na piču je akorát ta sonda, sehnal jsem jinou, a do té z kelly dávám svařovatí drát, drží formu, rovinu a ověříš si že si na dně, pak drát vytáhnu a odsávám,
kolikrát je to na palicu, odsaješ 4 deci cca, nechápeš, dáš auto na zvedák rozdekluješ, vyšrubuješ zátku a ani kapka,
ono ti třeba dojede borec v pátek který nemá čas aby jsi vyměnil olej, tak jo v soboru ráno dáš ho na zvedák, vyšroubuješ zátku a nic, vemeš tušku vrazíš to do vany jestli náhodou se tam něco neucpalo nic tuška čistá, žádný olej
kdo to čtete jestli vás mohu poprosit máte někdo vyzkoušené dobré odsávací sondy????? rád bych ten odsávací systém domakal