OI AEE po uděláni hlavy poklepava

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

OI AEE po uděláni hlavy poklepava

Příspěvek od roman1648 »

Kluci ustipnul se ventil na prvním válci, šlo to na 3 samozřejmě, zhodil jsem hlavu nechal ji udělat celou i s vodítkama, prostě komplet, v prvním válci trochu rýhy tak jsem vytáhl písty, první trochu chycenej ale viděl jsem horší a jezdí to, nový kruhy šály, zahonoval válce, píst jsem vzal klasika brouskem naftou,nový hydra, po startu to mlátil celkem dost tak jsem zahodil vanu, kontrola šálu znovu vše ok, když protacim motorem tak v jedné poloze ten první válec prostě cvakne když se překlapi píst z horní uvrate..
Asi to můžu rovnou rozhazet znovu a novej píst co.. (noteeth)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Vůle v čepu nebyla?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nene to jsem se díval...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 19 pro 2020, 20:06, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ono se může stát, že ani výměna pístu nebude nic platná.

Řešil jsem před pěti léty totéž na AXP, kde se na prvním válci hvízdla ojnice. Výbrus kliky, šály, ojnice, kruhy, hlava. Klepal. Nakonec jsem dal nový píst a stejně v horní úvrati klepe. Dlužno říct, že jede už přes 100 tisíc km - klepe, jede, nic se neděje. Prostě bys musel udělat regulérní výbrus a větší písty, což se u toho krámu vůbec nevyplatí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak se na to dívám taky no.. ;)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Asi bych si vážně promluvil s majitelem, co dál. Ten motor, stejně jako celé auto, je na nulové hodnotě. Jakákoli investice je nesmysl. Navíc je to ten nejblbější motor, co se tam dával. Ať se vyjádří, co s tím. Výbrus bloku (plus písty, kruhy, kýbl těsnění a práce) je minimálně dalších 20 tisíc, což je finanční sebevražda. A to jsem asi z lacinýho kraje možná.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já si vzpoměl na jeden motor aee motory ostrava, bral jsem tam už několik motorů, borec hlásí mám tu krásný motor málo najeto ale je o littr dražší, tak jo, nahodím motor a :( kovadlina, konec, silné antidepresíva,

motor po hodině stichl ;)

kdysi jsem koupil motor po GO 1.9 felda ve zlíně, borec že mu třetí píst klepe v horní úvrati, že ještě sdělali hlavu a nechtějí už do toho vrážet, tak jsem to dal dohromady, jezdím jak kokot, mozek mi vařil, ono přesně jsi ubral a klepec, ale hnusný klepec, mlácení kladivem,

nevím který svatý mi to nakecal ale ubral jsem chloupek na čerpadle na zátěžáku a motor ;)

nebo tu mám naftovou feldu borec zapadl, vyzaril treochu přední nárazník z držáku, upadlo světlo spds no nic ale motor řeže a špatně startuje, udělám rozvody málo najeto ale řemen snad deeset let, vše na značkách, kolík pravítko, a motor řeže velký počátek jakoby a špatně startuje, žhaviče OK nafta nepadá, a z výfuku saze, (LOL) mi se líbí když chodí někdo do práce přividělává si opravami aut a myslí si že je chytrý, :roll:

mám třeba pašíka, podle autodat tam všechno sedí, (wallbash) nechce startovat jak se ochladí, blafe černý čoud a když mu přidáš sprejem tak neblafe, zavezl jsem to smutnému do vnorov, nechápal, prošel všechny okna poměřil co se dá, předchozí mjitel udělal čerpadlo dal nové trysky, vyčistil celý vzduch řýdná změna, motor ucítí nulu a lana v piči ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Mlátí to studený a jako dost, teplý je to o dost lepší, zhodil jsem vanu a když to protacim klíčem v motoru cvakne v okamžiku kdy se píst překlápí v horní uvrati, když vyndam svíčku a je to bez komprese tak je klid tak je to asi jasný no..
Horší že ten píst v origo rozmeru nemůžu sehnat... Všude mají jen vybrusovy 77,01mm (wallbash)
Je to jak píše Marek no, ale to auto je celkem pěkný a má novou STK tak jsem mu chtěl pomocí a takto to dopadlo... (LOL)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:jsem mu chtěl pomocí a takto to dopadlo... (LOL)
zkus to pořešit pavlíček brno bosonohy, s pístama se dá čarovat, nikasil, soustruh,
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Sehnal jsem u Štancla, poslední 2ks v republice... (LOL)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:Sehnal jsem u Štancla, poslední 2ks v republice... (LOL)
já dnes řešil auto kelly že na felicie tam nějak mizejí díly, že prej už nenakupujou feldy nejezdí a že stím končí, mám před barákem tři, všechno rybáři, felda s krosovýma gumama lehce zvedlá k nezaplacení,
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mně tenkrát nepomohla ani výměna pístu. Klepe pořád stejně jako před výměnou. Nicméně klepe už 100 tisíc km pořád stejně, nezhoršuje se to, jezdí. Dáváme olej xW/50 a je to o chlup lepší. Ale klepe. Studený víc, teplý míň.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No uvidíme co to bude dělat, taky tomu moc nevěřím ani tomu jak mi tvrdí že předtím to bylo úplně tichý...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Marek77"]Mně tenkrát nepomohla ani výměna pístu.

marku já měl dole hlavu a borec , mi hýbsal s pístem na třetím válci že je v piči a v HU klepe, proinvestovaných peněz a nezměnilo se nic,

dneska na to seru, žádná chyba druhý motor, nechceš běž


ted tu mám zrovna unikátního šulína mizí voda, z výfuku hulí pára olej i voda, motor vaří a netopí, 1.4 16 V 55 kW majitel nechápe musím mu to zitra ukázat jak je to možné :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“