OI AEE po uděláni hlavy poklepava

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3459
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Romane to bude vyběhané. Já to řešil na 1.4 16v,ten motor byl na volnoběh sice tichý,ale při brzdění motorem,to byl rachot jak kdyby za sebou vezl kovárnu i s kovadlinou a minimálně dva kováře. On jak ten píst v hu se.preklopil tak klepnul. Dovezl jsem blok borcovi co tu brousí a když to měřil tak říkal že je to kaput,přitom opotřebení nebylo znát ani na pístu a ani na válci.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Přesně tak to je.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas6 píše:Romane to bude vyběhané. Já to řešil na 1.4 16v,ten motor byl na volnoběh sice tichý,ale při brzdění motorem,to byl rachot jak kdyby za sebou vezl kovárnu i s kovadlinou a minimálně dva kováře. On jak ten píst v hu se.preklopil tak klepnul. Dovezl jsem blok borcovi co tu brousí a když to měřil tak říkal že je to kaput,přitom opotřebení nebylo znát ani na pístu a ani na válci.
napiš mi prosím adresu toho borce, mám tu kovadliny a řešení nemám ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19312
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo je to vyšlahany já vím, ale rady bylo na pistu vidět že je pridrenej, chtěl jsem mu ušetřit a prd...
Zkusím to ještě vyměnit pokud nic tak má druhej motor sehnanej uz
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pak dej vědět, jak to dopadlo. Třeba budeš mít víc štěstí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19312
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jasně no nedávno jsem dělal takto 1.4 16v BCA a tsm to pomohlo, sice tuka ale skoro neznatelne, snažím na to že tady je ten píst mazlej celkem dost na 3 místech, vůbec jsem to tam neměl dávat...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:Pak dej vědět, jak to dopadlo. Třeba budeš mít víc štěstí.
marku štěstí, už jsem psal motory ostrava a lana v piči hodina nervů dobře to dopadlo AEE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ted tu mám 1,4 16V z výfuku katastrofa, majitel nechápe :roll:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19312
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No a co s tím hodláš dělat ?? (rofl)
Doufám že si taky představuje opravu za něco mezi 1500 a 2000 jak u mě... :roll:
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To je tak, když lidi provozují vraky s nulovou hodnotou a přitom nedokážou pochopit, že po nich můžeš chtít peníze za normální a obyčejnou práci. Ale nechtějí slyšet, že ten zkurvenej krám mají odvézt na šroťák a koupit si něco jinýho. Takových aut je po bazarech........ A oni pořád dokola budou oživovat mrtvýho slona.

Podle mě je to prostě v nás. Pozůstatek z doby socíku. Kdo měl auto, považoval ho za člena rodiny, vypěstoval si k němu silný citový vztah a odmítá připustit, že to dneska tak nefunguje. Taky jsem byl takový. Ale prozřel jsem naštěstí včas.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:Taky jsem byl takový. Ale prozřel jsem naštěstí včas.
marku super, hledám jen to prozření, jedu asi ve špatném vlaku a nemám tu správnou stanici ´kde bych vysedl ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19312
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No jo no já začínal se svým dědou po revoluci když mi bylo ja nevím 12 a všechno jsme opravoval, na těchto motorech jsem se v podstatě vyučil, tehdy Golf2 no byl hodně podobné, o to víc mě to sere ale tehdy bych ho vyndal, rozhodil, odvezl blok nechal to celý udělat jak to má být, pak bych inkasoval částku větší jak dnes, sklidil ovace ve stoje a že by to tam stalo 3 měsíce by dovezli ještě německý čokolády že to bylo tak rychle (rofl)
Teď je úplně jiná doba, to asi všichni vime (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Je to tak.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3459
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Milošu Motoservis Čaňo, Otrokovice-Kvítkovice. Zbytek si najdeš na googlu. Má i stránky.
Ja když dělal toho 16v tak to vyšlo na nějakých 20, nové písty,šály na klice,spoustu šroubů,repase hlavy. Motor krásně ztichl,bomba práce, majitel spokojený jak želva. Su přesvědčený že tak klepací jak byl by odjezdil ještě hafo km. Ale majitele to štvalo.
Když jsem před časem dělal motor na nějakém Ceedu, tam vycházel píst na 3500 Kč, to by se vyšplhalo na raketu, tak po dohodě s majitelem se to jen překruhovalo,ono to žralo olej jak blbé, zalepené stíráky,no pak ten motor studený taky mlátil,ani jsemu to nechtěl dát, nicméně už je to dobře dva nebo tři roky a jezdí to.Dejme tomu 30 tis km...A klepe to furt stejně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Tomas6 píše:Romane to bude vyběhané. Já to řešil na 1.4 16v,ten motor byl na volnoběh sice tichý,ale při brzdění motorem,to byl rachot jak kdyby za sebou vezl kovárnu i s kovadlinou a minimálně dva kováře. On jak ten píst v hu se.preklopil tak klepnul. Dovezl jsem blok borcovi co tu brousí a když to měřil tak říkal že je to kaput,přitom opotřebení nebylo znát ani na pístu a ani na válci.
Čo bolo tak ko, že to nešlo prebrúsiť? Dik.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“