OI AEE po uděláni hlavy poklepava

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Všechny motory s krátkými písty mají toto riziko při určitých km. To je daň za krátkou stykovou plochu..
nepropadat panice...
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

To mi je jasné. Akurát som sa nestretol s problémom, že by to už nešlo prebrúsiť.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Vždycky to jde. Tedy pokud existují výbrusové písty. V poslední době třeba je dost problém, protože pro moderní motory se výbrusové písty často vůbec nedělají.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

JozefC píše:
Tomas6 píše:Romane to bude vyběhané. Já to řešil na 1.4 16v,ten motor byl na volnoběh sice tichý,ale při brzdění motorem,to byl rachot jak kdyby za sebou vezl kovárnu i s kovadlinou a minimálně dva kováře. On jak ten píst v hu se.preklopil tak klepnul. Dovezl jsem blok borcovi co tu brousí a když to měřil tak říkal že je to kaput,přitom opotřebení nebylo znát ani na pístu a ani na válci.
Čo bolo tak ko, že to nešlo prebrúsiť? Dik.
A kde jsem psal že to nešlo brousit? Normálně se to přebrousilo a jezdí to dál.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4191
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Marek77 píše:Vždycky to jde. Tedy pokud existují výbrusové písty. V poslední době třeba je dost problém, protože pro moderní motory se výbrusové písty často vůbec nedělají.
oni ti je zakázkově vyrobí, v tom problém není, přeci nebudou držet Xrozměrů na každý motor skladem (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="JozefC"]Čo bolo

jozef čo bolo to bolo terazky som majorom, přeju ti hezké svátky a děkuju ti za tvůj čas a ochotu pomoct ;)
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Tomas6 píše:
JozefC píše:
Tomas6 píše:Romane to bude vyběhané. Já to řešil na 1.4 16v,ten motor byl na volnoběh sice tichý,ale při brzdění motorem,to byl rachot jak kdyby za sebou vezl kovárnu i s kovadlinou a minimálně dva kováře. On jak ten píst v hu se.preklopil tak klepnul. Dovezl jsem blok borcovi co tu brousí a když to měřil tak říkal že je to kaput,přitom opotřebení nebylo znát ani na pístu a ani na válci.
Čo bolo tak ko, že to nešlo prebrúsiť? Dik.
A kde jsem psal že to nešlo brousit? Normálně se to přebrousilo a jezdí to dál.
Jj nepísal si to, ale vyznelo to tak, že sa to robiť nebude. Ten kaput :)
Dík Miloši, nápodobne aj tebe prajem všetko dobré a všetkým z fóra.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak se vracím po svátcích s informacemi jak to dopadlo, po vánocích 28.12. ráno jsem to znovu rozházel,ten píst na prvním válci vyměnil za nový jakože opravdu nový, zkoušel jsem to porovnávat jak v porovnání se starým "vakle" ve válci a bylo to fakt 100 a 1,složil jsem to a ještě ten den nedočkavý s položivým tmelem pod vanou nastartoval,motor přede bez známek klepání,za studena jsem tam něco málo slyšel ale za tepla už vůbec nic,pořádně jsem to projel,druhý den znovu ráno studený start a ticho,tak snad to bude dobrý... (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak hurá.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No ani nemluv, jsem rád že je to z krku, potvora...
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Aspoň vidíš, že sa šetriť neoplatí. Škola života. AK by si dal komplet nové veci, verím bol by kľud. 2x si robil jedno. Ja už takto nepracujem. Nové diely a to , čo poviem, alebo nech si majiteľ zháňa motor a samo bez záruky. Koľko krát som sa vydrbal, len aby som pomohol a na koniec som bol ešte zlý mechanik :roll:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj vím je to tak, sobě bych to tam nedal a kámošovi chceš ušetřit a vyjebes jen sám se sebou
Průser je že písty v origo rozmeru už prostě nejsou, jen origo za 5500 kus... Sehnal jsem horko těžko novej Kolbenschmidt že starých skladovek
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

to je všetko pekne dat nove veci ale zaplatí to nekdo? divím sa že investoval niekto do feldy
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To není felda ale OI (noteeth)
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

v szakal metal maji na ten stroj taky pisty, nejakych 700 kus bez kruhu+ kruhy goetze za 300.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“