OI AEE po uděláni hlavy poklepava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A kde jsem psal že to nešlo brousit? Normálně se to přebrousilo a jezdí to dál.JozefC píše:Čo bolo tak ko, že to nešlo prebrúsiť? Dik.Tomas6 píše:Romane to bude vyběhané. Já to řešil na 1.4 16v,ten motor byl na volnoběh sice tichý,ale při brzdění motorem,to byl rachot jak kdyby za sebou vezl kovárnu i s kovadlinou a minimálně dva kováře. On jak ten píst v hu se.preklopil tak klepnul. Dovezl jsem blok borcovi co tu brousí a když to měřil tak říkal že je to kaput,přitom opotřebení nebylo znát ani na pístu a ani na válci.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4191
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
oni ti je zakázkově vyrobí, v tom problém není, přeci nebudou držet Xrozměrů na každý motor sklademMarek77 píše:Vždycky to jde. Tedy pokud existují výbrusové písty. V poslední době třeba je dost problém, protože pro moderní motory se výbrusové písty často vůbec nedělají.
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jj nepísal si to, ale vyznelo to tak, že sa to robiť nebude. Ten kaputTomas6 píše:A kde jsem psal že to nešlo brousit? Normálně se to přebrousilo a jezdí to dál.JozefC píše:Čo bolo tak ko, že to nešlo prebrúsiť? Dik.Tomas6 píše:Romane to bude vyběhané. Já to řešil na 1.4 16v,ten motor byl na volnoběh sice tichý,ale při brzdění motorem,to byl rachot jak kdyby za sebou vezl kovárnu i s kovadlinou a minimálně dva kováře. On jak ten píst v hu se.preklopil tak klepnul. Dovezl jsem blok borcovi co tu brousí a když to měřil tak říkal že je to kaput,přitom opotřebení nebylo znát ani na pístu a ani na válci.
Dík Miloši, nápodobne aj tebe prajem všetko dobré a všetkým z fóra.
Tak se vracím po svátcích s informacemi jak to dopadlo, po vánocích 28.12. ráno jsem to znovu rozházel,ten píst na prvním válci vyměnil za nový jakože opravdu nový, zkoušel jsem to porovnávat jak v porovnání se starým "vakle" ve válci a bylo to fakt 100 a 1,složil jsem to a ještě ten den nedočkavý s položivým tmelem pod vanou nastartoval,motor přede bez známek klepání,za studena jsem tam něco málo slyšel ale za tepla už vůbec nic,pořádně jsem to projel,druhý den znovu ráno studený start a ticho,tak snad to bude dobrý...
Aspoň vidíš, že sa šetriť neoplatí. Škola života. AK by si dal komplet nové veci, verím bol by kľud. 2x si robil jedno. Ja už takto nepracujem. Nové diely a to , čo poviem, alebo nech si majiteľ zháňa motor a samo bez záruky. Koľko krát som sa vydrbal, len aby som pomohol a na koniec som bol ešte zlý mechanik