Škoda Yeti 2016
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 17 bře 2007, 17:56
- Bydliště: Námestovo, Orava
Odpovědi: 0
Škoda Yeti 2016
nestretol sa niekto s niečím podobným
Addresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H20 4260
Kódování: 01190012042611090000
Číslo dílny: WSC 28215 654 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod
VCID: AD1264FAFCD913EE11-80F8
2 závad nalezeno.
15733 - SRC katalyzátor NOx řady válců 1
P20EE 00 [096] - stupeň účinnosti příliš nízký
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
31183 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 00 [237] - mala ucinnost
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 138466 km
Datum: 2057.14.31
Čas: 12:01:01
Otáčky motoru: 1335.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 77.6 %
Rychlost vozidla: 69 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 91 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 85 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.060 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Střední vstřikované množství: 23.11 mg/stroke
Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 2.99 mg/stroke
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 565.1 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 448.6 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 600.9 °C
Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 543.6 °C
Readiness: 1 1 0 0 0
po čom ísť?
Addresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H20 4260
Kódování: 01190012042611090000
Číslo dílny: WSC 28215 654 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod
VCID: AD1264FAFCD913EE11-80F8
2 závad nalezeno.
15733 - SRC katalyzátor NOx řady válců 1
P20EE 00 [096] - stupeň účinnosti příliš nízký
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
31183 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 00 [237] - mala ucinnost
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 138466 km
Datum: 2057.14.31
Čas: 12:01:01
Otáčky motoru: 1335.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 77.6 %
Rychlost vozidla: 69 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 91 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 85 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.060 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Střední vstřikované množství: 23.11 mg/stroke
Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 2.99 mg/stroke
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 565.1 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 448.6 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 600.9 °C
Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 543.6 °C
Readiness: 1 1 0 0 0
po čom ísť?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 17 bře 2007, 17:56
- Bydliště: Námestovo, Orava
Odpovědi: 0
ta teplota sa mi zdá tiež dosť vysoká, otázka je kde je snímač, ktorý meria teplotu nasávaného vzduchu, uvidíme ten autorizák či niečo vyrieši, skúsim po novom roku a uvidíme, čítal som že tie NOx senzory sem tam odchádzajú a robia neplechu, možno preto sporadická chyba a kontrolka....tak uvidíme, v tomto prípade je výmena pokus omyl dosť drahá cca 700 EUR
Vitajte v klube EURO6
Teraz sa oddelia odborníci od meničov dielov...
Bez toho aby sa poznal emisný systém v aute a jeho presná špecifikácia nie je možné určiť príčinu týchto 2 závad...
Prvá bude ak auto disponuje systémom SCR a redukčným agentom + NOx snímačom...tak asi nox sensor nevidí žiadané zníženie nox ppm...
alebo obe chyby znamenajú jednu...a tou je neefektivny oxikat ktorý je zaroven Nox storage, a jeho regeneracia nie je úspešná...
a ako by toho nebolo málo
Môže to byť aj z dôvodu neúspešnej regenerácie sirovodika
Pretože EURO6 už dávno nie je len dáke DPF a nejaké adblue....auto má mnoho procesov čistenia, regenerácie emisného systému....

Bez toho aby sa poznal emisný systém v aute a jeho presná špecifikácia nie je možné určiť príčinu týchto 2 závad...
Prvá bude ak auto disponuje systémom SCR a redukčným agentom + NOx snímačom...tak asi nox sensor nevidí žiadané zníženie nox ppm...
alebo obe chyby znamenajú jednu...a tou je neefektivny oxikat ktorý je zaroven Nox storage, a jeho regeneracia nie je úspešná...
a ako by toho nebolo málo

Pretože EURO6 už dávno nie je len dáke DPF a nejaké adblue....auto má mnoho procesov čistenia, regenerácie emisného systému....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Nevidel b som problem v tom ze sa objavuju...nech pride aj euro 6.9....zatial sa na 7 neodvazia..a pridavaju bodky, pismenka..za 6tku..
Problem je v zakernosti jednotiek a vyvojarov kedy sa snazia znemoznit a skomplikovat opravu...pripadne ich lajdactvo pri programovani spatnej diagnostiky ECU...
Potom dostanete zavadu efektivity katu a nikde nepridete na to, čo tým básnik chcel povedat..teda pardon ano
vymenit kat..
Problem je v zakernosti jednotiek a vyvojarov kedy sa snazia znemoznit a skomplikovat opravu...pripadne ich lajdactvo pri programovani spatnej diagnostiky ECU...
Potom dostanete zavadu efektivity katu a nikde nepridete na to, čo tým básnik chcel povedat..teda pardon ano

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke