Nesnáším propagandu , čeští odborníci mají jiný názor..

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Zeptej se jelito někde v kamionovce na názor na iveko stralis (sralis vysralis) To je lepší jezdit zdepasovanou liazkou, jinak z itálie nic, ani bojler ty hovada neuměj, nádoba je z plechovek od volejovek. Jen cvok si koupí z itálie něco jinýho něž pizzu a špagety. ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

ROMEK píše:vidím že si pustil zase svoju gramofonovu desku (crazy) tvoj posledný príspevek jak suvisí s tematem Ducato co si založil?
Právě, že souvisí, a víš proč? Byli by jsme úplně jiní, naše předválečné firmy by přirozeně pokračovali ve vývoji, měli své zákazníky, Evropa byla na sračku a my měli obrovský náskok v tom, že naše továrny byly až na vyjímky nepoškozené, dělníci byli v kondici, možná ještě lepší než před válkou.. Protože když náckové obsadili republiku a továrny a určovali, co se kde bude vyrábět, byli poměrně rozčarovaní tím, jak jsme dokázali na strojích, které byly často dost zastaralé vyrábět tak skvělé výrobky. Naše tanky zařadili přímo do WEHRMACHTU , obsazovali s nimi západní Evropu a poté i SSSR. Takže k nám navezli nejmodernější výrobní stroje a kola výroby pro třetí říši se rozjela naplno..Proto jsme měli náskok, zatímco Němci po válce horko těžko rozjížděli brouka, my mohli z fleku expandovat, kam jsme chtěli..Zikmund a Hanzelka nasmlouvali tisíce kšeftů, ale komouš vše zničil..Proto o tom píšu, naše hrdost mohla být na jiné úrovni a nějaký Fiat nebo koncern se nemusel řešit. Protože naše T 87 s motorem OHC projela jako první pouští Gobi a s plně seriovým strojem to zvádla všude téměř bez poruchy.. Dovedeš si představit, že by dnešní kraksna dojela aspoň na shromaždiště ? Bez nepřetržitého servisu jsou ta dnešní auta k ničemu..A tahle výhoda byla zničena. A TO SI PŘEDSTAV, ŽE VAČKA SE NEMUSELA MĚNIT..Bohužel dnešní populace je nevzdělána i když má často v kapse titul. Vše souvisí se vším.Proto mne to štve, co z nás zbylo.. :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jericho-3 píše:každej lojza vykloubenej má svou pravdu, bohužel pořád nevysvětlí, jak je možné, že kam se podívám, tam vidím tato auta. Přijede PPL, Fiat, přijede synovec, který má autodopravu a všechny má Iveca, jdu do zásilkovny a překáží mi dodávka a kurva, zase Fiat.
No vidíš, já jsem v květnu objednal do svý firmy dva craftery a víš kdy mi je dodali? Začátkem listopadu :( Tak mi vysvětli proč, když to nikdo nekupuje. :) Koncern nestíhá vyrábět, známý si před měsícem objednal škodovku jako služebák a dodání březen. Když pominu PPLky a pod, což jsou auta okleštěný a speciálně udělaný kvůli ceně (podvozky na užitečnou váhu max 1 tuna což na balíky stačí) tak já všude vidím koncern. Ale každého věc. ;)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Biimbo píše: A co se týká Fiatů u PPL atd. Tak kdo měl tu čest, větší šunky mají snad jen světský a černý.
jezdil jsem s boxerem což je vlastně to samý 3.0hdi a to bylo v super stavu, najeto 150 a 5 se nedala zařadit, pak jsem oholil i 4 (LOL) kontrolky svítili jak na diskotéce ale jelo to pořád jak prase :o jo a když jste jeli rychleji tak v kabině hezky protahovalo (LOL)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono to má i jiné důsledky, což je neskutečná uniformita na cestách necestách. Není to jen tím, že moda a aerodynamika má obdobné obrysy, ale i poplatnost k Číně, ti co tam mají továrny musí brát v potaz vkus a zvyky asiatů a jiných lidských odrůd..Takže je to dnes obdoba socialismu, všude samá Škoda, jedna jako druhá, stejný-obdobný čumák, když už třeba Rapid trošku vybočí, už jde do stoupy. Je to estetický hnus, samozřejmě chápu čehůny, ti většinou nikdy neměli estetické cítění, jezdili vždy v hnusných sračkách, ale ta uniformita dnes je strašlivá. Mezi tím jsou neskutečně hnusné BMW, Mercedesy, všude jen pozlátko za velký prachy, které člověka místo potěšení jen naserou.Aby se člověk potěšil nějakou ladností nebo byl uchvácen účelnou krásou, to ani náhodou. Můj pro někoho hnusný Fiat má své bratry, podobá se mu třeba jeden model dnešního Renaultu ,nebo třeba Opel Astra J, kterou bych si s vyníkajícím motorem od Fiatu klidně koupil, kdybych mermomocí musel koupit nové auto..Je mi z toho smutno , je to dnes automobilová stupidita. Ještě že jsou setkání youngtimerů , aby se člověk potěšil, co uměli naši předci, když dnešní pojetí krásy člověka až ubíjí.. :(
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Pojetí krásy to je jen subjektivní dojem. A to co pro jednoho může být krásné,druhému se nebude líbit ani za mák. To jestli je něco stejně pěkné nebo stejně škaredé je jen otázkou vkusu každého soudruha.
Ad čehůni. Co si mám pod tímto pojmem představit?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No a ještě by mne zajímalo jak si může být Astra J a staré Bravo podobné.Kdyz to jsou úplně jiná auta. Nebo snad už máš jedno z těch novodobých? 2007 a výš?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Právě že ne, to novější není nic moc, ale celkově mě Italové v dnešní výrobě vůbec nenadchli mimo Alfy romeo Stelvio a Maserati. Produkční vozy jsou pro mne zklamáním, samozřejmě každý má jiný vkus, ale různorodost minulosti zmizela, je to na jedno brdo..Ale asi to tak má být, moderní člověk má jiné priority než to, že se na svoje auto rád podívá. Je mu fuk, že soused, kámoš Franta i tchyně mají stejné auto. Aspoň mohou pokecat, kolikátou mají vačku , zda soused nemá nějakou dobrou hlavu na TDI , nebo písty do hovnometu TSI..To my burani si nemáme ani jak pokecat, když ani ty nouze nemáme, naše auta tím nejsou vybaveny..Ale snad se to letos provalí , pro zákazníky vyrostli specialisté, kteří přesně ví, jak a kterou škodovku koupit a kterou ne..V životě bych neřekl, kolik bude trh ojetých vozů vyžadovat soukromých detektivů, aby se zákazník vyhnul pastím automobilek, které na něj ušily..Jen si říkám, co bude s těmi nepoužitelnými , které jsou jen požírači peněz? Já mám auto, které mi neustále peníze vyrábí... (LOL)
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já nevím že ty si na ty vačky tak zatížený. By mne zajímalo kolik ty jsi jich za život vyměnil a kolik ty motory měly reálně najeto. Dál by mne zajímalo kolik má najeto ten tvůj italský zázrak. A zda reálně dokáže odjet to co ty.motory na kterých tu vačku někdo musel měnit. Já už taky řešil u tebou vychvalovaného ducata ojnici venku na motoru který měl najeto necelých 50tis km... Zato vačky jsem měnil možná 2, u aut které měly na tachometru půl mega. A že mi tu těch PD jezdí. A ještě na longlife.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Vačka většínou odejde po velkém nájezdu, nebo když vypadnou záslepky a není mazaná, to ale tomuhle nevysvětlíš
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14267
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak ona asi každá technická věc bude mít náchylnější místo, co mají pak říkat majitelé Porsche 911 modely 996 a 997 s motory M96 a M97 když se jim porouchá IMS ložisko, někomu vydrželo 5 000km, někomu 200 000km.

V Porsche výměna cca 50 000kč, ložisko nestojí žádnou tragedii, ale musí ven minimálně převodovka, u novějších M97 se rozdělává motor.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas6 píše:Já nevím že ty si na ty vačky tak zatížený. By mne zajímalo kolik ty jsi jich za život vyměnil a kolik ty motory měly reálně najeto. Dál by mne zajímalo kolik má najeto ten tvůj italský zázrak. A zda reálně dokáže odjet to co ty.motory na kterých tu vačku někdo musel měnit. Já už taky řešil u tebou vychvalovaného ducata ojnici venku na motoru který měl najeto necelých 50tis km... Zato vačky jsem měnil možná 2, u aut které měly na tachometru půl mega. A že mi tu těch PD jezdí. A ještě na longlife.
Vaček jsem vyměnil dost, ale většinou to bylo po potkání motoru.
V roce 1985 koncern přešel na hydra a postupně to bylo znát, přijížděly dovozy, které většinou měly okolo 200000km a hydra cvakala a majitelé chtěli řešení, většinou ale, když zjistili co to čítá, tak to raději prodali nebo zkoušeli různé možnosti-hustší oleje apod. Byla to škoda, když krásné AUDI apod. cvakaly jako multikára a dovozci nemohli stočit km.... Vždy mi bylo divné, že to byl hlavně koncern, nevím proč, protože např, díly motorů u různých evropských značek dělaly stejné firmy, lágry, písty, hydra apod. Takže třeba nadávat na Fiata často nedávalo smysl, rozdíly byly jen v té konstrukci a v tom, že Fiat se držel dlouho vymezování ventilů podložkami, což mi vyhovovalo..Protože rozebírat motor jen kvůli hydrům považuji za debilitu ..I u motorů jiných značek s velkým proběhem vačky držely, bohužel koncern tohle podcenil, protože prodřít hydro to už o něčem svědčí..Ale je pravda, že když se tohle stane, je většinou hlava už na sračky, takže je v podstatě lepší ji zahodit..Dělám si prdel kvůli vačkám z toho důvodu, že to právě ukazuje na nedomyšlenost a zbytečnou složitost konstrukce. Jinak můj Fiat má skoro 300000km , co kdo stočil nevím , ale bylo to auto od podvodníka..Já sám nechápu, jak je vůbec možné, aby takhle staré auto mělo pořád původní ložiska v kolech, např. přední brzdy co to mám , tak jen zatlačuji válečky, vše je původní netknuté. Vzadu jsem 2krát dával pakny, samozřejmě válečky jsem vyměnil. Takže účet za matroš za celou dobu co to mám , je dvakrát př. ramena, katalyzátory 2x , př. tlumiče, a motor se mi potkal..Auto je venku promrzlé jako koule, natočím, oškrábu, zapnu větrák na jedničku, jdu se obleci atd. a sednu do teplého auta s předním sklem čistým. Mám na něj nadávat , čím ho mám déle zvyšuje se můj obdiv na kvalitní práci na jihu...A mimochodem vačky jsem na F 128 měnil v začátcích jejich výroby často, než firma vyrobila provedení s ŠIRŠÍMI palci, ale dodnes nevím, zda to nebylo olejem do traktorů Zetor , který tam tehdy majitelé lili .. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Co se mu stalo že se potkal? to je 1,6 16V?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Fahrer
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2008, 09:00

Příspěvek od Fahrer »

Ty dodávky mají smůlu, ze v tom jezdí každej jouda, kterým se o nějaké mechanice ani nezdá.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

MirekX píše:Co se mu stalo že se potkal? to je 1,6 16V?
Ano, byla to moje chyba, to auto servisovalo prase, které rozlámalo nejen kryt rozvodů, ale i kryty na bloku, vše bylo povylámané, odřené jak to prase šroubovákem napínalo aut. kladku , dotyčný genius neměl přípravky, takže patrně řemen několikrát přestavoval, než se to rozjelo, bohužel pořád to jelo špatně. A já šetřivý blbec, když jsem to přesazoval jsem vrchní kryt rozvodů opravoval a i když jsem vše proměřoval, patrně se řemen prošoupal o mojí "opravu" . Jeli jsme s mojí ženou na návštěvu v takové aleji pomalou jízdou a najednou motor chcípl..Mě to došlo hned, že je průser, ale žena povídá, tak zastartuj, tam na volnoběh nedojedeš..No měla pravdu.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“