Ducato 2010 3.0jtd 116kw bez dpf

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Ducato 2010 3.0jtd 116kw bez dpf

Příspěvek od skeletor »

Cau. Mam dotaz a prosbu o radu. Auto nestartuje. V merenych hodnotach je zaseklej tlak na railu 750baru. Vymena cidla nic neřeší. Pri mereni napajeni, kdy do cidla ma jit 5v je napeti 0V, odpojim cidlo a napeti tam je 5v. Mam vyzkousena uz 3cidla a chova se to porad stejne. Diagnostika hlasi 3 zavady
p0651 power suply sensor internal fault
P250a engine oil level measured coherence
P0190 rail pressure sensor coherence

Uz jsem.... Vycistil a proletoval kostry pod světlem, rozbalil svazek pod svetlem, kterej hnije, prosel a promeril kabelaz od cidla do jednotky, promeril kostry piny 2 4 a 6 z ŘJ omrkl piny na cidlo i promeril odpor a zatim jsem na nic neprisel a nejak me dochazeji napady. Nemate nekdo jeste napad?? Diky Petr
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od tatko Tom »

"prosel a promeril kabelaz od cidla do jednotky" - čo si meral? Ak iba odpor, nemusia byť tie káble OK.
Ak na kábloch pri odpojenom čidle je 5 voltov a na zapojenom nula - pri zapojenom odmeraj "úbytok napätia" na "jeho" kábloch od čidla po riadiačku.
Ak na niektorom nameráš napätie - je to jasné :)
automonte
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 16 črc 2013, 03:54

Příspěvek od automonte »

skus sa zamerat na chybu P250a
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

tatko Tom píše:"prosel a promeril kabelaz od cidla do jednotky" - čo si meral? Ak iba odpor, nemusia byť tie káble OK.
Ak na kábloch pri odpojenom čidle je 5 voltov a na zapojenom nula - pri zapojenom odmeraj "úbytok napätia" na "jeho" kábloch od čidla po riadiačku.
Ak na niektorom nameráš napätie - je to jasné :)
Zkusim diky
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

automonte píše:skus sa zamerat na chybu P250a
To cidlo je navrchu vedle svazku do motorovky. Bylo to na kokot i kdyz jsem to cidlo odpojil, pikud myslis tohle. Nebo mas na mysli jeste neco jineho?
automonte
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 16 črc 2013, 03:54

Příspěvek od automonte »

snimac hladiny motoroveho oleja
https://www.obd-codes.com/p250a
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

automonte píše:snimac hladiny motoroveho oleja
https://www.obd-codes.com/p250a
Sakra chlape ty ses tajemnej jak hrad v Karpatech. Ale ridim se pravidlem chytremmu napovez a hloupeho kopni.... Ale nekoduj.. 😋
automonte
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 16 črc 2013, 03:54

Příspěvek od automonte »

takze po lopate
snimac hladiny u niektorych aut / patria tam aj nejake Fiaty / moze zablokovat start pokial je hladina oleja vysoka alebo nizka alebo je snimac vadny z dvovodu zabraneniu poskodenia motora
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je otázka, proč to neudělali na snímač tlaku oleje? Všem snímačům hladin nelze vůbec věřit a pokud to jde, vždy je "překlemovat" a poté zkusit. Více snímačů-více problémů , to je trend dneška.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

automonte píše:takze po lopate
snimac hladiny u niektorych aut / patria tam aj nejake Fiaty / moze zablokovat start pokial je hladina oleja vysoka alebo nizka alebo je snimac vadny z dvovodu zabraneniu poskodenia motora
Diky zkusim prohodit
Dandyk11
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 13 zář 2022, 17:06

Re: Ducato 2010 3.0jtd 116kw bez dpf

Příspěvek od Dandyk11 »

Zdravím, mám úplně stejný problém se stejným autem, akorát rok výroby 2011, 3.0jtd . Taky chyba P0651, uz jsem byl ve Fiatu, kde vymenili cidlo tlaku paliva na railu a auto jelo, ale po 14 dnech cca mne to nechalo na dalnici a stejny problem.
Na cidle jsou 3 draty, prvni je 5V napajeni, druhy je signalni drat, pres ktery posila cidlo zpetnou vazbu do ŘJ tolik voltu podle toho jaky je tlak v railu a treti drat je kostra. Na napajeni je 5V, což je v poradku, ale na druhem signalnim je take 5V, což by podle prilozeneho grafu byt nemelo, pri atmosferickem tlaku by mel jit z cidla 1V a napeti by se melo zvysovat se zvysujicim tlakem paliva v railu (5V odpovida tlaku pres 2000baru, coz je vice nez v railu byva, domnivam se teda že ŘJ, nasledne zastavi regulator prutoku paliva, a proto nam nestartuje, ale jisty si tim nejsem).
Nasledne jsem zkousel tento signalni drat odpojit samostatne od konektoru k ridici jednotce a zjistil jsem, ze 5V jiz posila do toho dratu jiz primo ŘJ, coz by podle mne nemelo, ta by mela posilat pouze 5V na napajecim dratu, nikoliv na signalnim, nove si tedy myslim, ze by mohla byt spatna ŘJ.

Chci se tedy zeptat, jak jste nakonec problem vyresil, popripade co si o tom myslite?

Dekuji moc za odpoved.
Přílohy
Screenshot_20220913-202543_Drive.jpg
Screenshot_20220913-202543_Drive.jpg (397.55 KiB) Zobrazeno 3657 x
Odpovědět

Zpět na „Fiat“