Stránka 1 z 2
2.0TDi CR CFFB časování commonrail čerpadla
Napsal: 30 pro 2020, 14:29
od rehak6co
Dobrý den,
prosím jakou hodnotu bych měl číst při volnoběhu a ohřátém motoru ve VCDS u parametru MAIN INJECTION: START OF ACTIVATION ??
Případně pokud není definováno, tak s jakou hodnotou se potkáváte v praxi?
Před rozvody (již dělal někdo přede mnou) jsem měl -0.7° po špatné aretaci čerpadla +1.0° a protože jsem nebyl spokojen s napínací kladkou, tak jsem to rozhodil ještě jednou a vědomě čerpadlo vracel zpět a jsem na -4.0°.
Nemám tedy problém to na vršku doladit po sundání krytu rozvodů, ale popravdě, už když jsem do toho šel, tak jsem nevěděl, zda se tato hodnota má blížit nule jako poloha vačky, nebo ne.
Napsal: 30 pro 2020, 16:35
od Tom.s
a jakej máš problém? jelikož čerpadlo nemá nic společného se vstřikem ,tlačí jen do railu tlak a ani při vyměně rozvodu již většinou po protočení nejde zaaretovat.
Napsal: 30 pro 2020, 16:47
od leguan
nechapu že si do toho šel když neviš o co vubec jde nastavit rozvody na aretace a odjezd nevymyšlet zbytečnosti
Napsal: 30 pro 2020, 17:32
od váha
Tom.s píše:a jakej máš problém? jelikož čerpadlo nemá nic společného se vstřikem ,tlačí jen do railu tlak a ani při vyměně rozvodu již většinou po protočení nejde zaaretovat.
Tak aby jsi nebyl prekvapeny...
Napsal: 31 pro 2020, 00:01
od octaviask
váha píše:Tom.s píše:a jakej máš problém? jelikož čerpadlo nemá nic společného se vstřikem ,tlačí jen do railu tlak a ani při vyměně rozvodu již většinou po protočení nejde zaaretovat.
Tak aby jsi nebyl prekvapeny...
to bude

ale to ho zivot vyškolí....potom bude hladat aretovacie značky čerpadla aj tam kde nie sú

Napsal: 31 pro 2020, 09:44
od Tom.s
octaviask píše:váha píše:Tom.s píše:a jakej máš problém? jelikož čerpadlo nemá nic společného se vstřikem ,tlačí jen do railu tlak a ani při vyměně rozvodu již většinou po protočení nejde zaaretovat.
Tak aby jsi nebyl prekvapeny...
to bude

ale to ho zivot vyškolí....potom bude hladat aretovacie značky čerpadla aj tam kde nie sú

pro ty méně chápavé já mu nepíšu, aby to nearetoval, ale že po výměně rozvodu samo že na přípravky a po protočení už většinou čerpadlo nesedí i výrobce udává že se kontroluje pouze vačka a klika a žádné další štelování čerpadla se neprovádí.
Když by radši napsal, jaký má problém, proč to řeší
Napsal: 31 pro 2020, 10:15
od tiguan2
Dělal jsem motor a čerpadlo bylo o čtyři zuby mimo a nikdo nic nezaznamenal, vše fungovalo jak mělo. Bavime se o CR
Napsal: 31 pro 2020, 12:50
od Tomas6
Já teď dělal rozvody na Peugeot 1.6hdi a tam bylo čerpadlo o 1/3 mimo aretaci a taky to jezdilo. Mám dojem že už jsem se setkal s.motorem kde se čerpadlo nedalo ani zajistit a nebyly na něm ani značky. A u koncernu po dvou otáčkách už čerpadlo taky nejde zajistit,je to kousek mimo díru,neřeším to a taky se nikdy nic nevrátilo.
Napsal: 31 pro 2020, 14:23
od octaviask
Nože teda máme to vysvetliť a uviesť na pravú mieru prečo kedy kde a ako?

Tí ktorí to chápu si to buď odsrali sami na sebe...alebo sú štastnejší a prezradil im to niekto....
Napsal: 31 pro 2020, 17:05
od Tomas6
Vysvětli. Rád se příručím.
Napsal: 31 pro 2020, 17:39
od tiguan2
Nemužu se dočkat co z něj vypadne
Napsal: 31 pro 2020, 17:49
od octaviask
Pretoze casovanie kedy piestik vytvara tlak musi byt zhodne s timingom rozvodov a casovania vstreku

Tyka sa to 1-piestikových CR pump...3 piestiky to majú fuk...
Kritická je 1 piestiková CP4 ak má už niečo za sebou..
Napsal: 31 pro 2020, 18:50
od jericho-3
No první pumpy měly rysku na postavení při rozvodech, vysvětlované tak, že pumpa v určité poloze-patrně výtlaku nebo vyvážení má vliv na namáhání rozvodu, popřípadě jeho chod ,takže jsem to tak vždy dával, stejně jako jsem obdobně chápal úpravu zubů na rozvodovém kolečku na klice u PD..Výrobce asi má důvod a mechánovi to nijak montáž rozvodů nezkomplikuje. Samozřejmě pokud se na to vykašle, nic nelze na chodu poznat, ale kdoví ? Mechán není konstruktér nebo inženýr , aby to posuzoval..

Napsal: 31 pro 2020, 18:53
od geo
Jde o to že využijou dobu kdy pístek vytlačí max tlak a dojde k otevření vstřiku tím se krotí pulzace ve vysokotlaku.A aretuje se i třípístek třeba fiat motory ty jezděj i v oplech.
Napsal: 31 pro 2020, 18:54
od tiguan2
Vždyt je to blbost.....ma to rail(zasobnik paliva a tam je stalý tlak)