škoda felicia 1,3 50kw

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

puskas
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 10 pro 2009, 18:54

škoda felicia 1,3 50kw

Příspěvek od puskas »

Poradí mi niekto? ktorý čip treba programovať na zvíšenie výkonu motora? je to 93c56 ka?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nie
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Ojej....
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tyhle v jetý krámy se ještě čipujou? Jestli chceš zvýšit hodnotu auta, natankuj plnou nádrž. Vyjde to nastejno, ale aspoň se někam dostaneš.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
puskas
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 10 pro 2009, 18:54

Příspěvek od puskas »

Marek77 píše:Tyhle v jetý krámy se ještě čipujou? Jestli chceš zvýšit hodnotu auta, natankuj plnou nádrž. Vyjde to nastejno, ale aspoň se někam dostaneš.
už mám vy menení vačku 280, hlavu o 1 mm, zlahčený zotrvačník výfu prerobený a ešte chcem riadiačku upraviť
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2409
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Jestli jsi to ještě matně pamatuju tak to je AM27C010
puskas
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 10 pro 2009, 18:54

Příspěvek od puskas »

zizuzidan píše:Jestli jsi to ještě matně pamatuju tak to je AM27C010
áno áno dobre to pamatuješ je to ono ja som sa pomílil lebo som písal 93c56čo je na immo diki ti
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2409
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Není zač
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

udělat vačku, převrtat válce, přehodit kliku, upravit setrvák, sání, výfuk, chip, pak to jede...
To je situace!
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Chce to tyhle elektrický kraviny všechny zahodit a dát na to webery, pak to POJEDE ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

puskas píše:už mám vy menení vačku 280, hlavu o 1 mm, zlahčený zotrvačník výfu prerobený a ešte chcem riadiačku upraviť
No s tím milimetrem jsi frajer, ale máš štěstí, že motor má převodový starter , který to za tepla utáhne..Já bych řekl, že je to moc, pokud chceš chvilku jezdit, zvyšovat kompresi donekonečna nejde.Spíš bych poladil hlavu, kanály, větší ventily , vyleštit a odlehčit ojnice, písty zvážit a dát je do nuly a ten lehčí setrvák umožní, aby se to více točilo, ale bacha aby to rozdělovač stíhal, na klasickéh Pala z řady Š 110 -110 R mi to přes 6000 ot/min vynechávalo.. :)
nepropadat panice...
puskas
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 10 pro 2009, 18:54

Příspěvek od puskas »

jasne to máš pravdu auto ide jak blázon a na všetko ešte príde rad na úpravy , predtým som mal lada 2101 a mal som urobený motor 108 koni , odlahčená a vyleštená kľuková hriadel , odlahčnené ojnice vyleštené upravená hlava zbrusené 2 mm iná vačka karburátor wéber jelo to ešte na troje gumi sa pálili vrtanie bolo 82
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1366
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Přečti si prosím došlou SZ ode mně.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Kdyžtak nějakou vhodnou naplň najdu...
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Můj příbuznej dělal motory Š 100-110 na závody do vrchu pro závodníka Doška. Dělal je doma v garáži. Z motoru dostal 120 koníků. Myslim že motor točil 11000ot. Víc si už nepamatuju co s tim motorem všechno dělal. Vim jen že k převodovce byl ten motor chycenej jen dvěma šrouby aby šlo jet jednim autem víc kategorií a motor šel rychle přehodit přímo na závodech.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“