Rozvody 3.6fsi Superb 2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Nach, ten motor toho ešte zvládne. Každopádne možno by stálo za úvahu vysvetliť majiteľovi aby sa skrátili intervaly výmeny oleja na 10-12 000 km, možno začať používať iný olej a mohlo by to pomôcť aspoň s tou spotrebou. keď sa spravia rozvody a karbón určite to najazdí ešte mraky kilometrou, ak teda sa k tomu budú slušne správať.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Tak je to ještě krasavec. Jezdí s tím jeden člověk celou dobu a ikdyž je zedník není prase. Je to 4x4 L&K, venku černé,vnitřek světlá kůže, za nějakou horentní sumu vzhledem k najetým km neprodejné. Osobně být to moje auto,tak bych asi řešil i tu spotřebu oleje, asi minimálně bych to okruhoval. Teď ráno jsme jednali, udělají se rozvody, to nejnutnější a nechá se to žít. Mám na to 3 dny to udělat,doveze to v pondělí,ve čtvrtek už s tím chce letět prahu a Liberec.. Dneska vlítnu do šade objednat co vím že budu potřebovat ať mám připraveno a pustím se do toho.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ja mám síce 3,2 ale ja tam dávam 0w40 buď mobil 1 alebo liqui molly ktoré majú vysokú hodnotu tbn, mením 8-10 tisíc, nakoľko pri tychto motoroch keď sa nemeni často olej a dáva sa nevhodný olej je dosť problem s karbónom. Proste niečo kvalitné a meniť často to je základ a auto bude jazdiť.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Je to služobné auto takže na nákladoch sa šetrí, čiže 95 a olej tiez 30tis km. Určite keby sa tam meni častejšie tak to ani nežerie olej. Ja by som tomu po rozvodoch ešte dal poriadnu kudlu nech sa to prevetrá
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
tiež by som spodok nechytal , maximálne vyčistiť sanie , kanále a vstreky na test ...
na 3,6 je najčastejšie predratý klzák na reťazi až o kovový kolík , dlho by som s tým nejazdil ...
nemyslím si že im 95 škodí , poznám autá na LL a 95 a 400tkm a nie je tomu nič , jediné komu to kapalo boli tí čo tomu dávali záhul po štarte , typický ODI pri meraní , zmerali piráta a plný plyn za studena za ním ...takto sa pomenilo pár motorov ...
inak čo poznám možno 20 tých áut čo vozili sudcov , prípadne vo firmách tak no problem
na 3,6 je najčastejšie predratý klzák na reťazi až o kovový kolík , dlho by som s tým nejazdil ...
nemyslím si že im 95 škodí , poznám autá na LL a 95 a 400tkm a nie je tomu nič , jediné komu to kapalo boli tí čo tomu dávali záhul po štarte , typický ODI pri meraní , zmerali piráta a plný plyn za studena za ním ...takto sa pomenilo pár motorov ...
inak čo poznám možno 20 tých áut čo vozili sudcov , prípadne vo firmách tak no problem