Rozvody 3.6fsi Superb 2

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 709
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

No, jistěěěěě....
To je situace!
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Nach, ten motor toho ešte zvládne. Každopádne možno by stálo za úvahu vysvetliť majiteľovi aby sa skrátili intervaly výmeny oleja na 10-12 000 km, možno začať používať iný olej a mohlo by to pomôcť aspoň s tou spotrebou. keď sa spravia rozvody a karbón určite to najazdí ešte mraky kilometrou, ak teda sa k tomu budú slušne správať.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jestli je spotřeba jak říkáš 0.25l na 1000 a ještě teče gufero tak bych do motoru nelez, jen ty rozvody, vykydat karbon a zase na cestu (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Presne tak :) rozvody, tesnenia po ceste, karbón, popozerať ći to niekde netečie keď, ano tak pomeniť a hotovo nech to jazdí :roll:
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo, ono je fakt třeba zvážit i reálnou hodnotu toho auta...když to bude tvoje,bude to nějakej krasavec tak si ten motor uděláš top, pokud to má v rámci firmy prostě dojezdit, udělat to nejnutnější a hotovo, pokud to má 400 tak to musí být 3x zaplacený... (noteeth)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak je to ještě krasavec. Jezdí s tím jeden člověk celou dobu a ikdyž je zedník není prase. Je to 4x4 L&K, venku černé,vnitřek světlá kůže, za nějakou horentní sumu vzhledem k najetým km neprodejné. Osobně být to moje auto,tak bych asi řešil i tu spotřebu oleje, asi minimálně bych to okruhoval. Teď ráno jsme jednali, udělají se rozvody, to nejnutnější a nechá se to žít. Mám na to 3 dny to udělat,doveze to v pondělí,ve čtvrtek už s tím chce letět prahu a Liberec.. Dneska vlítnu do šade objednat co vím že budu potřebovat ať mám připraveno a pustím se do toho.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Ahoj. Mám také tohle vozidlo s nájezdem 143 tis. Chtěl bych se zeptat, jaký tam dáváte olej a benzin. Ten nájezd je krásný. Snad se takového také dožiju. Díky a přeju dalších x tis km.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja mám síce 3,2 ale ja tam dávam 0w40 buď mobil 1 alebo liqui molly ktoré majú vysokú hodnotu tbn, mením 8-10 tisíc, nakoľko pri tychto motoroch keď sa nemeni často olej a dáva sa nevhodný olej je dosť problem s karbónom. Proste niečo kvalitné a meniť často to je základ a auto bude jazdiť. ;)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Ano. Taky myslím. Dle výrobce se má dát 504.00 LL. Minule jsem dal Castrol 5w30 LL a po 10 tis výměna.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tady se do toho leje Total Quartz Ineo LL 5w-30 504/507. Defakto od konce záruky. A pěkně co 30tis km. Věřím tomu že kdyby se to měnilo častějc tak to olej nežere. Ale to bysme to měnili co dva měsíce. A ze strany vedení není zájem o takové věci.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Rozumím. I tak je to krásný nájezd. A benzin lijete 95 nebo 98?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Netuším ale domnívám se že 95.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Je to služobné auto takže na nákladoch sa šetrí, čiže 95 a olej tiez 30tis km. Určite keby sa tam meni častejšie tak to ani nežerie olej. Ja by som tomu po rozvodoch ešte dal poriadnu kudlu nech sa to prevetrá :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

I tak si myslím, že super nájezd auta s 30 tis intervaly a 95. Jak někteří blbci tvrdí, pokud budu tankovat 95, za chvíli je po motoru. Střídám 98 s 95+VIF
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 14 čer 2011, 17:32

Příspěvek od suri »

tiež by som spodok nechytal , maximálne vyčistiť sanie , kanále a vstreky na test ...

na 3,6 je najčastejšie predratý klzák na reťazi až o kovový kolík , dlho by som s tým nejazdil ...

nemyslím si že im 95 škodí , poznám autá na LL a 95 a 400tkm a nie je tomu nič , jediné komu to kapalo boli tí čo tomu dávali záhul po štarte , typický ODI pri meraní , zmerali piráta a plný plyn za studena za ním ...takto sa pomenilo pár motorov ...

inak čo poznám možno 20 tých áut čo vozili sudcov , prípadne vo firmách tak no problem
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“