Rozvody 3.6fsi Superb 2

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak predsalen určite to už má nejaké roky, ale každopádne ak chceš mať pokoj na duši, a máš financie, chuť a čas daj to spraviť a budeš presne vedieť v akom stave je motor, pri tej prilezistosti určite treba vymeniť pcv, ppzrel by som v akom stave kje karbon na ventiloch, popripade vytiahnut vstreky, poslat niekam na vycistenie a budeš to mať všetko spravené a budeš kľude spávať. Samozrejme je to len na tebe je tam reťaz a moc sa to nejak skontrolovať na tychto motoroch nedá. Inak su to spolahlive motory, hlavne dávať pozor na používanie kvalitného oleja a nemeniť neskôr ako po 15 tisic, idealn je kazdych 10000 a dlasia vec ak je to studene treba sa k tomu aj pekne správať. Ja vždy keď naštartujem nechám pokial otáčky po studenom štarte neklesnu na klasicky volnobeh až potom pomaly idem. Kým nema olej 70 stupňov tak samozrejme jemne

A ideáln stav je dať odladiť DSG prevodocku na tychto motoroch aby tolko nepodtacali motor lebo aj ta dvojhmota tu vie dost odist a nie je lacna. Najlepsie kombo je spravit motor + prevodovka nepridá to nejak extra koní cca 15-20 ale hlavne po odladení DSG sa na tom uplne inak jazdí
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Olej dle servisky i elektronické měněn pravidelně. Já po 10 tis. Auto studené nevytacim, olej kvalitní, benzin jezdil na Vervu 100. Já teď dávám 95+vif. Spotřeba oleje téměř žádná. Benzin mám mezi 8-9 l. Dálnici po zahřátí motor vytocim preventivně prozenu.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

To treba ak je motor už zohriaty treba im dať poriadne napiť občas. Ostatné ako som vravel, ak nežerie skoro žiadny olej, tak pokiaľ sa budeš k tomu správať ako sa správaš, tak ti to najazdí pol miliona bezproblémov. sú to dobré motory :)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Také si myslím a doufám. Olej jsem měl Castrol dle výrobce doporučen. Teď přecházím na Mobil ESP Formula 5w30. Jen jsem zvažoval zda 5w30 nebo 5w40. Motor na dálnici po zahřátí prozenu co to jde.
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Také jsem resil, zda benzin 100 nebo 95. Jezdím už na 95 a dávám VIF. Obcasne dám obyc 98 s VIF.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja osobne do svojej VR6 dávam 0w40 Liqui molly SYNTHOIL ENERGY 0W-40. Je trochu drahší ale má hodne dobré vlastnosti, aj má celkom vysoké TBN, takže zatiaľ u mňa najlepší olej :)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Ještě co říkáš na různé proplachy motoru typu BG přípravky apod. Věříš tomu?
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 14 čer 2011, 17:32

Příspěvek od suri »

origo tam tmel nebol , po výmene stačí potrieť dobrým tmelom a nasunúť veko
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jo dala se tenká vrstvička tmelu. Objednal js nějaký přímo ze škodovky. Takový šedý, malá kartuše za hromadu peněz.Ale už v měkkém stavu se mi to jeví líp jak nějaký červený silikon. V rožku jsem to trochu podpořil,snad to bude ok.
Jinak práce je na tom jak na kostele.To se musí nechat. Už by to vrčelo, ale jak jsem tam ládoval úhlovku,tak jsem musel vyhnout motor dopředu, páč tam furt zavazelo řízení,tak ještě povolil jeden vlnovec. Tak ještě čekám na vlnovce. Zítra než je převařím,pak nápravu a spoustu věcí okolo,budu rád když to do fajrontu stihnu. Ale tak zaplať pánbůh že ten vlnovec povolil teď. Kdyby loupl za 14 dnů tak bych byl naštvaný.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Noo tie vlnovce su klasika tie lubia pustit. Jo akoze je tam roboty dost, ale nie je to zase nejake brutalne narocna robota
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jako to neee. Ale všecko chce svůj čas. A kdyby to dsg nebylo tak těžké. Budem muset pořídit nějaký zvedák na převodovku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Už to běží už to vrčí. Neuvěřitelné jak se změnil projev motoru na volnoběh. Předtím to bylo takové rozhozené,ubrblané, když jsem to dělal, neměl jsem z toho dobrý pocit, páč ten řetěz nebyl nějak moc vytahaný. Spodní taky ne,nic co by nedokázal šponovák dopnout. Teď to běží jedna báseň. Úplně jsem nadšený.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Divil by si sa ako moc su tieto motory na to haklive, presne ako hovoris, staci trochu rozhodeny rozvod a mierne natiahnuta retaz alebo zly vrchny sponovak a motor je nekludny. Das vsetko nove a zrazu je to uplne iny motor (LOL)

napríklad tuto:

pred rozvodmi: https://www.youtube.com/watch?v=CvxpMMG8o6w
po rozvodoch: https://www.youtube.com/watch?v=43NOB2yho-Y

už len z videa vidieť ako nekludny ten motor je pred rozvodmi a po rozvodoch je to úplne niečo iné
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 14 čer 2011, 17:32

Příspěvek od suri »

tak super , ono celkovo triafať 4x4 prevodovku plus ten plechový držiak je radosť ... ja vlnovce radšej nemordujem pretože tie náhrady sú totál na hovno ... aj na 1,8 som nechal pri 350tis km radšej starý a opatrne zakladal , a stále je ok ...

píšu nejaké ERNST vraj sú aj nerezové , mal som aj BOSAL kde bol riedky oplet aj fajn nátrubky ako na origu ale už to nikde neviem splašiť
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

VR6 má hlavně dvojitou svodovou trubku a neorigo vlnovec dlouho nevydrží. A s tim chodem motoru to je pravda, ten motor má dost velký rozsah proměného časování že to může ztratit i komprese díky řetězu. A pro demontáž převodovky je motor skutečně potřeba vyklonit
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“