Rozvody 3.6fsi Superb 2

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No zítra ještě otočí prahu,pátek nějaký couračky a v pondělí to jde ven. Jen nemůžu nikde kloudně sehnat přípravky. Dostal to za úkol borec co nám vozí věci,ale prej to nikde není. Aliexpress a ebay prej plno,ale to do pondělka nedorazí. Zajištění vaček asi půjde vyrobit,pásovina a flexa to jistí, ale to zajištění čerpadla bude horší. Není nějaká dobrá duše v okolí Zlína co by půjčila? Samozřejmě zadarmo to nechci.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Nevím jestli jsem měl nějakej jinej motor ale kromě pravítka žádnej jinej přípravek nepotřebuješ.V kole čerpadla je taková šipka a na řemenici byla riska.tím nastavíš spodek a pak vrch.Možná bych zvážil olejové čerpadlo dělal jsem to kvůli zadřenému čerpadlu to se kouslo a kolo se ustřihlo udajně u nějakého ročníku častá závada.Taky si udělej i svoje značky protože ty pitomí risky vymyslel debil mě to moc nechtělo vycházet porád jsem to měl na půl zubu.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No já mám stáhlou DP, tam píšou zajistit vysokotlaké čerpadlo. Uvidím zítra co vymyslí dodavatel. Kdyžtak se bude muset improvizovat.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Už mě to došlo já si ji vyndal aby mě to do tý vačky netlačilo a dal na značku jen tu vačku s tím si poradíš .
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak nakonec šla ven jen převodovka, výrazně míň práce jak to tahat celé, vodní pumpa půjde taky ok. Jak těsníte to spodní víko na rozvodech? Bok tmelem, to je mi jasný, ale k hlavě, tam je těsnění součástí těsnění pod hlavou,navíc je to hnedka pod hlavou na kolíku, sundat to víko šlo, sice blbě,ale šlo,zpátky taky asi půjde,ale jak to utěsnit? Mám obavu aby to tama nekydalo...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tam nic jinyho jak tmel asi nevymyslis ale...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

ja som používal D176501A1 origo silikón a všetko v pohode. Je to tam naprd práca hlavne dávať pozor na to tesnenie pod hlavou.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo to chce nějakej lepší tmel,Elring,Loctite nebo tak
Standartně dáváme Den Braven z APM on jako tešní OK ale připadne mi i po několika dnech pořád takovej měkej...
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Pro představu,jestli si dobře pamatuju tak tam tmel nebyl a bylo to jen sešroubované
Obrázek
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jojo. Asi to trochu podpořím tenkým filmem tmelu. Pro sichr.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ja na tej fotke vidím stopy po tmelu
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Když se dívám na tu fotku tak tady na tom motoru je to jinak. Na hlavě je jen víčko a ten kus tam zůstává. V hlavě je na řetěz jakoby okénko a zespodu je nasunutý dekl co je do pravého úhlu. Bavíme se o dělící rovině blok a hlava. Hlava je delší jak blok a ta vede ten řetěz.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

fotka je z 2.8 VR6 AYL 150kw
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Obrázek

Takto to má 3.6
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Omlouvám se za vstup do odborné komunikace. Mám také tento motor a najeto 143 tis. Od 110 tis jezdím převážně dálnici. Jak se jezdilo přede mnou, nevím. Měl to primátor s řidičem. Kdy mám prosím něco nechat zkontrolovat na rozvodech? Díky
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“