Roomster 1.2TDi CR zdechl

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Roomster 1.2TDi CR zdechl

Příspěvek od roman1648 »

Kluci jedna rychlá - výše uvedené auto zdechlo na křiřovatce,už mu to nešlo nastartovat tak to dotáhli k nám,závady nic nepíše,odpojil jsem trubku ze sání že se mrknu na klapku,ta je otevřená,takto to lze nastartovat,chvíli běží normálně a pak to ze sání začne hulit ven jak kdyby se motor točil naopak :D,chvíli cuká a zdechne
Přes akční členy vše vypadá že chodí,nic nehodí chybu
Vypadá to na EGR ale ten byl tak dva roky dělanej u nás,novej,origo, je možný že je zase KO ? Pravda že je to jeden z těch majitelů co v 50ti řadí pětku a bojí se jet víc jak 100...
Dá se to nějak spolehlivě otestovat ? Včera jsem chvíli lustroval VCdS a na nic jsem nedošel stejně,nejsem na to moc odborník :roll:
Naposledy upravil(a) roman1648 dne 06 led 2021, 09:19, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2406
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

To bude Egr v háji.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já si to myslím taky no... Aspoň kdyby to u té 1.2ky nešlo tak nakokot...

Edit : původně jsem uváděl že je to 1.4 ale je to 1.2, spletlo mě totiž on měl předtím Fabii 1.4TDi ale pak mi došlo že v Roomstrech žádný 1.4 CR nebyly ne??
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já takhle řešil kdysi auto a byl zabitej tehdejší polokat. Proto to hulilo do sání , mělo to ucpaný vývod..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

jestli s idobře pamatuji tak tenhle skvost má vstřikování delphi?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No ten ucpané DPF mě taky napadnul musím to víc projet VAGem, to by stylu jeho jízdy odpovídalo... Z výfuku sice něco jde ale není to bůh ví co
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Malo by to byt vidiet na snimaci diferencialneho tlaku ci je ucpaty DPF. Potom skusit nejak odstavit EGR najlepsi zaslepit uz sem sa stretel ze byl mechanicky KO protitlakem sa otevrel tak nestaci len odpojit konektor
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

OK odpo na to zkusím mrknout,děda je fest nervozní že venku sněží a auto nestojí doma v garáži (rofl)
Ono to má taky najeto přes 200tis si tak uvědomuju a to DPF se posledně nečistilo to bych si pamatoval tak aby fakt nebyl mrtvej :?
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Sousedovi se přesně takhle projevil ucpaný DPF na Cmaxu 1,6 TDCI. Po demontáži vzduchovýho filtru to na chvíli chytlo a hulilo ze sání. Když jsem odšrouboval filtr od turba tak už to šlo natočit.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Dělá to EGR, když se odpojí trubka do sání tak to přestane
Samozřejmě dědula šokován,konsternován a frustrován na nejvyšší míru,ale když mu bylo řečeno že si na courání 500m do obchodu neměl kupovat naftu s DPFkem,tak nějak to pobral (noteeth)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

S duchodcama su supr kšefty. Tady sused sedne každý druhý deň do auta naštartuje ho a točí ho sdunene na 4tis otáček 15min a prý tak oživuje baterku. jakakolvek diskusia nikam nevede my mladý víme o tem kulový (rofl)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Hej lebo ten alternátor dáva pri tých otáčkach o 1000 voltov viac ako na volnobehu (LOL)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Sice off topic, ale to toceni do 4tis mi pripomnelo pribeh kdy dedek svoji 1.9tdi po rannim studenym startu tocil nadoraz a baba neco rozhazovala rukama, az dele jsem zjistil, ze mu nesvitilo jedno svetlo, tak prej zkousel jestli se nechytne v otackach
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kluci tak EGR novej, DPF vyčištěny, start už v pohodě, na volnoběh normálně jede ale bliká zhaveni, svítí kontrolka motoru, píše to závadu snímačů teploty výfukových plynu, předtím to nic nedělalo, mohly odejít?? To je divná nahida
Díky za tip
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No DPF si vyndaval, snímač šel taky ne? Holt se mu/jim něco při manipulaci nelíbilo ... (crazy)
Hoď sem přesný znění chybky.

Apropo, tak byl to jen EGR nebo to bylo přeci jenom plný? Ten kouř z filtru by EGR neudělalo ;)
roman1648 píše:Teď tam máme jednoho a ucpanej DPF...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 11#1278011
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“