Stránka 1 z 1

Audi A6 AFN - spojka 1Z

Napsal: 06 led 2021, 18:33
od Gruutchewzski
Zdravím, jelikož mi odešla dvouhmota a spojka je na pokraji smrti, řeším už nějaký pátek výměnu setrvačníku a spojky. Zvolil jsem možnost přejít na setrvačník z motoru 1Z. K setrvačníku jsem objednal spojkovou sadu SACHS. A teď k mému dotazu: máte někdo zkušenost kolik udrží sériová spojka 1Z? Tuto informaci se snažím už dlouho najít všude možně na fórech, ale bez úspěchu. Jelikož je v A6 motor podélně, nemám možnost dát přítlačák z VR6, tak se musím spolehnout na přítlak z 1Z. Pro klid v duši budu posílat lamelu přeobložit na HDS57, ale stejně bych byl rád, kdybych měl nějakou reálnou zkušenost, něž spojku zamontuju. Motor je momentálně na sériových 235nm, ale s novou spojkou půjde přemapovat, ale počítejme max 320nm. Děkuji všem za jakékoli poznatky.

Napsal: 06 led 2021, 19:14
od Marek77
V kombinaci s HDS úplně v klidu.

Napsal: 06 led 2021, 20:01
od Jarda S.
v příčným 1Z mi držela jetá serie 764 vstřiky tipuju kolem 300Nm tam bylo (noteeth) nová s HDS tohle udržet musí

Napsal: 06 led 2021, 21:45
od hansdob
Je to už dávno co jsem řešil podél a příčný a já mám za to že rozdíl je v setrváku a ne v přítlaku. Tak mě teď udivují proč nemůžeš použiješ pritlak z vr6??

Napsal: 07 led 2021, 00:26
od Gruutchewzski
Marek77 a Jarda S. - děkuji moc za info, tak já to teda nechám přeobložit a hodím to tam. Už nebudu tak nervózní :D. Jen doufám, že budou mí v renovaku HDS tloušťky 3,2mm.

hansdob - nepamatuju si to u přesně, ale několik měsíců zpátky jsem na zahraničním fóru četl, že přítlačáky pro podélný a příčný motory jsou jinak vysoký, a je tam pak problém s vypínáním, ale možná se pletu. Stejně bylo mnohem jednodušší a úspornější koupit celou sadu 1Z, u které mám jistotu, že sedne. Trysky, turbo a další zvyšování výkonu je v daleké buducnosti, takže stejně kdybych šel na vyšší výkon už bych sáhl po sachs performance.

Napsal: 07 led 2021, 07:37
od standa123
tak tu sachs performance dej rovnou a máš klid...... ;)