Preblikavanie svetiel pri zatazi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Preblikavanie svetiel pri zatazi
Caute. Obraciam sa na vas s problemom s elektrikou (rotacka 81kw).
Nedavno som si vsimol pomerme silne preblikavanie svetiel pri zmene odberu prudu - zatazeni. Napriklad ked auto je na volnobehu a stlacam tlacidla ovladania okien tak viditelne prebliknu. Takisto sa to deje pri pri zapnuti vyhrevu a slabsie preblikavanie je vidiet aj pri zapnuti vystraznych svetiel (proste pri vsetkom co zmeni odber prudu) Chapem ze jemne prebliknutie je normalne..ale toto preblikavanie je viditelne este aj na zadnych obrysovkach a ciastocne aj na osvetleni / budikoch vo vnutri auta. Taktiez pri vypnutom motore ak zopne zhavenie tak sa stiahne osvetlenie na budikoch natolko ze skoro ani nesvietia..az dokym necvakne relatko a nevypne zhavenie.
Nestretol sa s tym niekto?
Nedavno som si vsimol pomerme silne preblikavanie svetiel pri zmene odberu prudu - zatazeni. Napriklad ked auto je na volnobehu a stlacam tlacidla ovladania okien tak viditelne prebliknu. Takisto sa to deje pri pri zapnuti vyhrevu a slabsie preblikavanie je vidiet aj pri zapnuti vystraznych svetiel (proste pri vsetkom co zmeni odber prudu) Chapem ze jemne prebliknutie je normalne..ale toto preblikavanie je viditelne este aj na zadnych obrysovkach a ciastocne aj na osvetleni / budikoch vo vnutri auta. Taktiez pri vypnutom motore ak zopne zhavenie tak sa stiahne osvetlenie na budikoch natolko ze skoro ani nesvietia..az dokym necvakne relatko a nevypne zhavenie.
Nestretol sa s tym niekto?
Je to úplně normální, ale můžeš zkontrolovat pojistky u baterky a nebo už bude baterka před smrtí.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Budenie alternatora, uhliky... Ok?
Najlepsie zmerat nejakym pomalobeznym osciloskopom kam to az padne, ale dobra bateria by to mala podrzat, rovnako ako spravne fungujuci alternator, a ked pridas plyn na mieste na vyssie otacky, 2000?,je stale problem? Moze aj smykat remen co toci alternator
Najlepsie zmerat nejakym pomalobeznym osciloskopom kam to az padne, ale dobra bateria by to mala podrzat, rovnako ako spravne fungujuci alternator, a ked pridas plyn na mieste na vyssie otacky, 2000?,je stale problem? Moze aj smykat remen co toci alternator
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Normální pokles napětí,alternátor to vyrovná ale někteří chtějí všechno hned. To nejde ani v životě. Probliknutí je normální.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Nie jemartinsidlo píše:Normální pokles napětí,alternátor to vyrovná ale někteří chtějí všechno hned. To nejde ani v životě. Probliknutí je normální.
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Bateriu som poslednych 5 rokov nemenil takze uz je urcite slabsia, ale aby robila problemy takto pri nastartovanom aute? Poistky vyzeraju ok a taktiez som precistil kostry pod bateriou ale zlepsenie nikde.
K stavu alternatora sa vyjadrit neviem, ale v poslednom case sa nic nemenilo a ziadny iny problem okrem tohto som nepozoroval. Zmerat osciloskopom by to bolo super ale to by som musel niekomu dat spravit. K tym otackam.. Pri studenom motore ked este zhavice dozhavuju tak ked vyjdu otacky nad cca 2300 a necham ich nazad padnut tak zablikam ako vianocny stromcek - vtedy ked vypne a znovu zapne obvod zhavenia.. 2300/2400 otacok ? Nvm presne.. Remen nepiska tak snad nepreklzuje.
Ci klesa napätie aj na samotnej baterke neviem, ale to mozem skusit odmerat.
Normalne to podla mna nieje , auto to doteraz nerobilo a taktiez na inych tdi-ckach to nerobi natolko ako u mna ..
Este doplnim ze okrem preblikavania iny problem nieje, ci uz so startom, dobijanim alebo za jazdy ked sa ohreje.. Cely problem sa prejavuje len pri zmene odberu prudu..
K stavu alternatora sa vyjadrit neviem, ale v poslednom case sa nic nemenilo a ziadny iny problem okrem tohto som nepozoroval. Zmerat osciloskopom by to bolo super ale to by som musel niekomu dat spravit. K tym otackam.. Pri studenom motore ked este zhavice dozhavuju tak ked vyjdu otacky nad cca 2300 a necham ich nazad padnut tak zablikam ako vianocny stromcek - vtedy ked vypne a znovu zapne obvod zhavenia.. 2300/2400 otacok ? Nvm presne.. Remen nepiska tak snad nepreklzuje.
Ci klesa napätie aj na samotnej baterke neviem, ale to mozem skusit odmerat.
Normalne to podla mna nieje , auto to doteraz nerobilo a taktiez na inych tdi-ckach to nerobi natolko ako u mna ..
Este doplnim ze okrem preblikavania iny problem nieje, ci uz so startom, dobijanim alebo za jazdy ked sa ohreje.. Cely problem sa prejavuje len pri zmene odberu prudu..
Remen nemusi piskat, otvor kapotu a na stojacom motore skus rukou pootocit alternator, ci sa da
Ten tvoj popis pri vyssich ot som nepochopil, vyskusaj to na zahriatom aute bez zhavicov a len so svetlami aby si vedel co robis a nie co robi auto samo
Edit: cital som ten popis este 10x, to pridas za studena plyn a ked ho pustis tak to zablika? Ak ano, na 99.9999% problem s alternatorom, alebo smyka alebo nebudi alebo budenie obvod ma problem s regulaciou alebo.....
Ten tvoj popis pri vyssich ot som nepochopil, vyskusaj to na zahriatom aute bez zhavicov a len so svetlami aby si vedel co robis a nie co robi auto samo
Edit: cital som ten popis este 10x, to pridas za studena plyn a ked ho pustis tak to zablika? Ak ano, na 99.9999% problem s alternatorom, alebo smyka alebo nebudi alebo budenie obvod ma problem s regulaciou alebo.....
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Já bych zkusil jinou baterii. Ještě bych zkusil při vypnutým motoru změřit voltmetrem napětí na baterce, na pojistkách a třeba přímo na světle a uvidíš.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Kde vzniká a jak je velký úbytek napětí zjistíš měřením voltmetrem.
Ve chvíli poklesu měř napětí na alternátoru(jak + tak -) a porovnej to s projevem přímo na baterce. Pak změř napětí na plusu baterky proti mínusu na karosérii. Tím zjistíš, jestli je úbytek na kostřícím bodu pod baterkou, na pojistkovým bloku, nebo na baterii.
Ve chvíli poklesu měř napětí na alternátoru(jak + tak -) a porovnej to s projevem přímo na baterce. Pak změř napětí na plusu baterky proti mínusu na karosérii. Tím zjistíš, jestli je úbytek na kostřícím bodu pod baterkou, na pojistkovým bloku, nebo na baterii.
Oct asv 2000, DieselPower
Ak by boli vyzihane skrutky, alebo vyhnite vodice tak pri sa pri zmene zataze napatie po poklese nevrati na normalnu hodnotu
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km