Preblikavanie svetiel pri zatazi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přikostřit motor - natáhnout extra kabel mezi minus pól baterky-kastli-motor
marek22
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 10 črc 2018, 10:50

Příspěvek od marek22 »

Ten popis pri vyssich otackach vysvetlim: dajme tomu ze von je -5 .. auto stalo dlhy cas ..otocim klucom v zapalovani takze zapne zhavice..nastartujem.. a v pripade ze nasledne zdvihnem otacky na cca 2300 a pustim nohu z plynu aby to kleslo nazad na volnobezne otacky, tak na hranici tych 2300 otacok zablika vsetko co moze (vnutorne aj vonkajsie osvetlenie), pocut cvaknut 2x rele zhavicov .. (nad cca 2300rpm by malo auto odpajat obvod zhavenia..a nasledne pri poklese pod tuto hodnotu ich znovu zapne ) .. vtedy je asi najvacsi ten problem ked sa zmeni pomerme velky odber..

Kostry pod bateriou som skusal cistit uz predtym a nepomohlo to. (Neboli nejak silno skorodovane). Poistky na baterii su ako nove..bez znamky opalovania alebo korozie..

Zvysne rady skusim v najblizsich dnoch, zatial som sa k tomu este nedostal .. ale vsetkym dakujem za kazdu radu
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Dělá mi to C3 hdi. Dobral jsem se že asi vadný altec. Ještě nemám jiný tak nevím 100%. A ano dělá mi to při sepnuti žhaveni při poklesu otáček. ( zkoušel jsem si vše ukostrit a kabel + taky přímo na altec ) a stejně to dělá. Sviňa francůzká tak nějak jsem to přestal řešit.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

marek22 píše:Ten popis pri vyssich otackach vysvetlim: dajme tomu ze von je -5 .. auto stalo dlhy cas ..otocim klucom v zapalovani takze zapne zhavice..nastartujem.. a v pripade ze nasledne zdvihnem otacky na cca 2300 a pustim nohu z plynu aby to kleslo nazad na volnobezne otacky, tak na hranici tych 2300 otacok zablika vsetko co moze (vnutorne aj vonkajsie osvetlenie), pocut cvaknut 2x rele zhavicov .. (nad cca 2300rpm by malo auto odpajat obvod zhavenia..a nasledne pri poklese pod tuto hodnotu ich znovu zapne ) .. vtedy je asi najvacsi ten problem ked sa zmeni pomerme velky odber..

Kostry pod bateriou som skusal cistit uz predtym a nepomohlo to. (Neboli nejak silno skorodovane). Poistky na baterii su ako nove..bez znamky opalovania alebo korozie..

Zvysne rady skusim v najblizsich dnoch, zatial som sa k tomu este nedostal .. ale vsetkym dakujem za kazdu radu
To co si popisal jasne poukazuje na problem v regulacii. Ziadne hnile kable, prekostrovania ani poistky to nemozu robit, lebo nakoniec po ustaleni sa to vzdy spameta, ale to som uz niekolkokrat pisal

Remen si uz skusil? Je to 20 sekundovy test. Potom uz budes musiet ist po alernatore a jeho budeni.
Ak to ma to jeb*ute smart nabijanie tak moze do toho kecat aj RJ. Tam by som rozpojil na test akukolvek komunikaciu do RJ a skusil to tak. Vtedy sa alternator musi spravat "normalne klasicky"
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“