Preblikavanie svetiel pri zatazi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ten popis pri vyssich otackach vysvetlim: dajme tomu ze von je -5 .. auto stalo dlhy cas ..otocim klucom v zapalovani takze zapne zhavice..nastartujem.. a v pripade ze nasledne zdvihnem otacky na cca 2300 a pustim nohu z plynu aby to kleslo nazad na volnobezne otacky, tak na hranici tych 2300 otacok zablika vsetko co moze (vnutorne aj vonkajsie osvetlenie), pocut cvaknut 2x rele zhavicov .. (nad cca 2300rpm by malo auto odpajat obvod zhavenia..a nasledne pri poklese pod tuto hodnotu ich znovu zapne ) .. vtedy je asi najvacsi ten problem ked sa zmeni pomerme velky odber..
Kostry pod bateriou som skusal cistit uz predtym a nepomohlo to. (Neboli nejak silno skorodovane). Poistky na baterii su ako nove..bez znamky opalovania alebo korozie..
Zvysne rady skusim v najblizsich dnoch, zatial som sa k tomu este nedostal .. ale vsetkym dakujem za kazdu radu
Kostry pod bateriou som skusal cistit uz predtym a nepomohlo to. (Neboli nejak silno skorodovane). Poistky na baterii su ako nove..bez znamky opalovania alebo korozie..
Zvysne rady skusim v najblizsich dnoch, zatial som sa k tomu este nedostal .. ale vsetkym dakujem za kazdu radu
Dělá mi to C3 hdi. Dobral jsem se že asi vadný altec. Ještě nemám jiný tak nevím 100%. A ano dělá mi to při sepnuti žhaveni při poklesu otáček. ( zkoušel jsem si vše ukostrit a kabel + taky přímo na altec ) a stejně to dělá. Sviňa francůzká tak nějak jsem to přestal řešit.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
To co si popisal jasne poukazuje na problem v regulacii. Ziadne hnile kable, prekostrovania ani poistky to nemozu robit, lebo nakoniec po ustaleni sa to vzdy spameta, ale to som uz niekolkokrat pisalmarek22 píše:Ten popis pri vyssich otackach vysvetlim: dajme tomu ze von je -5 .. auto stalo dlhy cas ..otocim klucom v zapalovani takze zapne zhavice..nastartujem.. a v pripade ze nasledne zdvihnem otacky na cca 2300 a pustim nohu z plynu aby to kleslo nazad na volnobezne otacky, tak na hranici tych 2300 otacok zablika vsetko co moze (vnutorne aj vonkajsie osvetlenie), pocut cvaknut 2x rele zhavicov .. (nad cca 2300rpm by malo auto odpajat obvod zhavenia..a nasledne pri poklese pod tuto hodnotu ich znovu zapne ) .. vtedy je asi najvacsi ten problem ked sa zmeni pomerme velky odber..
Kostry pod bateriou som skusal cistit uz predtym a nepomohlo to. (Neboli nejak silno skorodovane). Poistky na baterii su ako nove..bez znamky opalovania alebo korozie..
Zvysne rady skusim v najblizsich dnoch, zatial som sa k tomu este nedostal .. ale vsetkym dakujem za kazdu radu
Remen si uz skusil? Je to 20 sekundovy test. Potom uz budes musiet ist po alernatore a jeho budeni.
Ak to ma to jeb*ute smart nabijanie tak moze do toho kecat aj RJ. Tam by som rozpojil na test akukolvek komunikaciu do RJ a skusil to tak. Vtedy sa alternator musi spravat "normalne klasicky"
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km