Panda 1,2 benzin, rok 2004 - 2008
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Panda 1,2 benzin, rok 2004 - 2008
Chlapi mechanici, hodí se toto přibližovadlo koupit na ježdění kolem komína a na dojíždění do práce? Líbí se mi to, je to malý, skladný. Nebo raději od toho utéct? Co hrozí s nájezdem kolem 150t za investice a jsou dostupný díly na dvojkolku? Slyšel jsem, že třeba na 4x4 některý díly blbě dostupný a lépe se jí vyhnout. Díky za názory.
Sharan 1,9TDi, 85kW, 2007
Panda 1,2, 2006
Panda 1,2, 2006
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ja mam pandu 1,2 4x4 a musim povedat že na rallye to nie je, ale zase je to vysoke, male, vo vybave 5 dver, klima, abs, city servo, el. okna, central a na cca par km do prace ako stvorene, zalezi ci byvas v kopcoch ako ja ci tu 4x4 vyuzijes, servis ako bezne auto, oleja 3l 5W40, filtre par EUR, ostatne diely myslím že v pohode ako brzdy tlmiče atd.....tiez som rozmyslal ci to kupit, teraz by som nevahal na bezne jazdenie mesto, nakupy, parkovanie TOP
slovacek.milos: automechanik nejsem, spíš jen kutil, drobnosti zvládnu, do větších akcí se nepouštím, nemám prostor ani vybavení. A už jsem dost starej.
dream7000: na horách nejsem, bydlím v Brně, na delší ježdění mám Sharana, kterej je ještě celkem ve slušným stavu.
Je něco, čeho se na první pohled vyvarovat?
dream7000: na horách nejsem, bydlím v Brně, na delší ježdění mám Sharana, kterej je ještě celkem ve slušným stavu.
Je něco, čeho se na první pohled vyvarovat?
Sharan 1,9TDi, 85kW, 2007
Panda 1,2, 2006
Panda 1,2, 2006
tak 4 kolku tym padom nepotrebujes, resp. nie je nutná, pocuvaj motor ci ide pekne na 4 valce, ak nie moze byt problem v cievkach zapalovania ale casto aj v rj motora, a stav karoserie ci nie je skorodovana, kontrolka serva cervená, aby nesvietila, zavada na kruzku pod volantom a daj na osobny dojem vzhladom na cenu auta, stav laku, pocit z jazdy, stav interieru povie ti to o majitelovi viac atd....zabudol som casta zavada u pandy opalene kontakty na BSI jednotke na stretavacie svetlá, to svietenie počas celého dňa tomu nerobí, dobre, dobre je dorobit denne svietenie LED nech zbytocne kontakty H4 nezaťažuju, pohladaj aj na fiat forach nejaké info a ešte zápach chladiacej sladkej zmesi v interieri, stáva sa že tečie radiator kúrenia, resp. tesniace gumičky, inak nie je to nič cenovo strašné teraz som kupoval tesniace gumičky originál a DENSO radiator co je v prvovyrobe za 26 EUR nový
Jo, ty moturky řízení tu a tam odcházejí. Je to proto, že lidi jako blbí pořád mačkají City režim. Přitom to vůbec není třeba, protože i bez toho je to řízení strašně přeposilovaný. City režim tomu moturku dává proudově na prdel.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
ale to na fabiu myslim že ani teraz nie je lacne....ci uz cerpadlo alebo snimač.....nemenil som davno ale ceny boli závratné a odchadzalo to často....na pandach som akurat prekladal kružok v serve ked svietil červený volant, a aj tak servo šlo, nikdy som riadenie nemenil, v punte som prehadzoval relatka...ale oboje bola cena super...inak s tou spotrebou maš pravdu 4kolka potiahne viac, ale do mesta u nas do snehu a vzhladom na ND niet lepšie auto....nepíšem dlhé trate to je na pande 1,2 asi nie to pravé.....mal som aj MB W164, žralo 11 litrov bolo to velke, parkovanie o život hoci zase o dosť bezpečnejšie mohutnejšie.....ale ako píšeme panda do mesta a do roboty par km je super